Τα iAds μπαίνουν δυναμικά στην αγορά και φαίνεται ότι οι developers θα τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση, αν πάρουμε φυσικά ως μέτρο σύγκρισης αυτό που έγινε εχτές με τον Jason Ting, ο οποίος μέσα σε μία ημέρα κέρδισε $1400!

Η δωρεάν εφαρμογή του εν λόγω developer ονομάζεται LED Flashlight, μετατρέπει το iPhone 4 σε φακό, κατεβάστηκε περίπου 9000 φορές, και το κέρδος του προήλθε από το σύστημα απόδοσης eCPM (effective cost per thousand), δηλαδή το κόστος της διαφήμισης για τον διαφημιζόμενο ανά χίλιες εμφανίσεις, το οποίο έφτασε τα $147.55!

Ο ίδιος δήλωσε:

"Φαίνεται ότι οι μόνοι που διαφημίζονται προς το παρόν στα iAds είναι οι Dove και Nissan. Έχω την αίσθηση ότι ο κόσμος προς το παρόν διασκεδάζει με την καινοτομία των iAds, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι το ποσοστό CTR (click through rate) θα παραμείνει υψηλό. Όμως από τη στιγμή που το eCPM υπολογίζεται από έναν συνδυασμό εντυπώσεων και click, φαντάζομαι ότι θα υπάρχει ικανοποιητικός αριθμός από χρήστες που θα χρησιμοποιούν την εφαρμογή χωρίς απαραίτητα να επισκέπτονται τη διαφήμιση, οπότε και πάλι θα υπάρχει ικανοποιητικό κέρδος για τον developer"

Ακόμα το σκέφτεστε;

Advertisements