Google Docs σε συγχρονισμό με το Microsoft Office!

Η Google συνεχίζει να προσθέτει χρήσιμες λειτουργίες στην υπηρεσία Google Docs, αυτή τη φορά φροντίζοντας για το συγχρονισμό των αρχείων σας με το Microsoft Office, έτσι ώστε να μη σας απασχολούν τυχόν προβλήματα με το σκληρό δίσκο!

Η διαδικασία συγχρονισμού γίνεται με ένα απλό plug-in, το "Google Cloud Connect for Microsoft Office", το οποίο μετά την ενεργοποίηση αναγνωρίζει κάθε λέξη που γράφετε στα Word, Excel και PowerPoint, ενώ παράλληλα μπορούν να επεξεργάζονται τα αρχεία και οι υπόλοιποι χρήστες που έχουν πρόσβαση σε αυτά.

Αυτή τη στιγμή, λειτουργεί μόνο για την έκδοση Microsoft Office για Windows, καθώς δεν υποστηρίζονται τα APIs για Mac.

[πηγή Google]
Loading