Η υπηρεσία Internet Advertising Bureau (IAB) δημοσίευσε την έρευνα της σχετικά με το τζίρο των διαφημίσεων σε κάθε μέσο (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, Internet κλπ.) για το 2010, και για πρώτη φορά στην ιστορία, οι διαφημίσεις στο Internet ξεπέρασαν αυτές των εντύπων, μένοντας πίσω μόνο από αυτές της τηλεόρασης!

Συγκεκριμένα, ο τζίρος είναι αυξημένος κατά 15% σε σχέση με το 2009, με $26 δισ. έναντι $22.6 δισ., με τα μεγαλύτερα ποσά να ξοδεύονται σε διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης, αν και τα banner ads εμφανίζουν ταχύτερη ανάπτυξη. Τα περισσότερα χρήματα ξοδεύτηκαν από εμπορικές επιχειρήσεις, ακολουθούμενοι από εταιρίες τηλεπικοινωνιών, τράπεζες και κατασκευαστές αυτοκινήτων.

[πηγή BusinessInsider]
Advertisements