Μία επίθεση DDoS μπορεί να στοιχίσει πάνω από $400.000 σε μια επιχείρηση

DDoS_cost

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Kaspersky Lab και της B2B International, μία επίθεση DDoS στους online πόρους μιας επιχείρησης μπορεί να προκαλέσει σημαντικές απώλειες, που κατά μέσο όρο κυμαίνονται από $52.000 έως $444.000, ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης. Για πολλούς οργανισμούς, τα κόστη αυτά έχουν σοβαρές επιπτώσεις στον ισολογισμό μιας εταιρείας, αλλά ταυτόχρονα βλάπτουν και τη φήμη της, αφού συνεργάτες και πελάτες χάνουν τη δυνατότητα πρόσβασης στους online πόρους της.

Τα συνολικά κόστη προκύπτουν από διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις μετά μια επίθεση DDoS. Σύμφωνα με την έρευνα, το 61% των θυμάτων επιθέσεων DDoS έχασε προσωρινά την πρόσβαση σε κρίσιμες πληροφορίες. Το 38% των εταιρειών δεν ήταν σε θέση να διεκπεραιώσει βασικές λειτουργικές δραστηριότητες, ενώ το 33% των ερωτηθέντων αναφέρθηκε στην απώλεια επιχειρηματικών ευκαιριών και συμβολαίων. Επιπλέον, για το 29% των περιστατικών DDoS, μια επιτυχημένη επίθεση είχε αρνητικό αντίκτυπο στην εταιρική πιστοληπτική ικανότητα, ενώ στο 26% των περιπτώσεων προκάλεσε αύξηση των ασφαλίστρων.

Στον υπολογισμό του μέσου κόστους των απωλειών, οι ειδικοί συμπεριέλαβαν και τα κόστη αποκατάστασης των συνεπειών ενός τέτοιου περιστατικού. Για παράδειγμα, το 65% των εταιρειών χρησιμοποίησε συμβουλευτικές υπηρεσίες από ειδικούς ψηφιακής ασφάλειας, το 49% των επιχειρήσεων πλήρωσε για να τροποποιήσει την πληροφοριακή υποδομή Πληροφορικής του, το 46% των θυμάτων χρειάστηκε να στραφεί σε δικηγόρους και το 41% στράφηκε σε risk managers. Και αυτά είναι μόνο τα πιο κοινά έξοδα. Οι πληροφορίες για επιθέσεις DDoS και την επακόλουθη διατάραξη των εργασιών λαμβάνουν συχνά δημόσιο χαρακτήρα, γεγονός που προστίθεται στους κινδύνους. Το 38% των εταιρειών υπέστη απώλεια φήμης ως αποτέλεσμα επίθεσης DDoS και σχεδόν ένας στους τρεις ενδιαφερόμενους οργανισμούς έπρεπε να ζητήσει τη συνδρομή συμβούλων εταιρικής επικοινωνίας.

Όπως δήλωσε ο Eugene Vigovsky, Head of Kaspersky DDoS Protection της Kaspersky Lab,

"Μια επιτυχημένη επίθεση DDoS μπορεί να βλάψει κρίσιμες λειτουργίες, με αποτέλεσμα σοβαρές συνέπειες για την εταιρεία. Για παράδειγμα, οι επιθέσεις σε Σκανδιναβικές τράπεζες νωρίτερα μέσα στο 2015 (κυρίως, στη Φινλανδική OP Pohjola Group) προκάλεσαν ολιγοήμερη διακοπή των online υπηρεσιών, ενώ διέκοψαν και την επεξεργασία των συναλλαγών με τραπεζικές κάρτες – ένα συχνό πρόβλημα σε περιπτώσεις όπως αυτή. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι εταιρείες σήμερα πρέπει να δώσουν έμφαση στην προστασία από επιθέσεις DDoS και να τη θεωρήσουν αναπόσπαστο μέρος της συνολικής πολιτικής τους για την ψηφιακή ασφάλεια. Σήμερα, η ασφάλεια από επιθέσεις DDoS είναι εξίσου σημαντική με την προστασία από κακόβουλο λογισμικό, στοχευμένες επιθέσεις, διαρροή δεδομένων κ.α."

 

Loading