Η Κωτσόβολος παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματά της για το οικονομικό έτος 2018–2019, στις 26 Ιουνίου 2019, στη Θεσσαλονική, συνδυάζοντας την ημέρα αυτή με τα εγκαίνια του ανακαινισμένου καταστήματός της στην περιοχή της Πυλαίας.

Το οικονομικό έτος 2018-2019 αποτελεί χρονιά ορόσημο, καθώς η Κωτσόβολος κατάφερε να σημειώσει πολλά ρεκόρ, έχοντας αγγίξει τον υψηλότερο κύκλο εργασιών στην ιστορία της. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών έκλεισε στα €520 εκ., σημειώνοντας αύξηση κατά 12.5% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος 2017-2018, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα €25.2 εκ., σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 25.1%. Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα €20.1 εκ., αυξημένα κατά 17.5% σε σχέση με την πρηγούμενη οικονομική χρήση. Τα ταμειακά διαθέσιμα άγγιξαν τα €95.4 εκ., καθώς επίσης οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος ανήλθαν στα €10.7 εκ. Η ομάδα των 2.500 εργαζομένων έχει φτάσει την εταιρεία στην κορυφή με το υψηλότερο βαθμό λειτουργικής αριστείας.

Με συνεχείς επενδύσεις στο εκτενές δίκτυο των 93 φυσικών καταστημάτων, η Κωτσόβολος προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις τόσο για τους ιδιώτες όσο και για τους επαγγελματίες δημιουργώντας μία μοναδική αγοραστική, αλλά και after sales εμπειρία. Οι ανανεωμένοι χώροι των καταστημάτων βοηθούν στην επιλογή του κατάλληλου προϊόντος για κάθε ανάγκη, εφόσον ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να δοκιμάσει τις συσκευές πριν την αγορά του. Το www.kotsovolos.gr, αλλά και το τηλεφωνικό κέντρο (210 2899 999) αποτελούν τα άμεσα σημεία επικοινωνίας με τον καταναλωτή, αφού μπορεί εύκολα και γρήγορα να κάνει τις αγορές του και να παραλάβει όπου επιθυμεί.

Η σύγχρονη αισθητική και ο πελατοκετρικός σχεδιάσμος χαρακτηρίζει το νέο μοντέλο καταστημάτων της εταιρείας που μπορεί να συναντήσει κανείς στο ανακαινισμένο κατάστημα της Κωτσόβολος στην περιοχή της Πυλαίας. Σε ένα κατάστημα συνολικής επιφάνειας 4.034 τ.μ., οι επισκέπτες μπορούν να βρουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, αλλά και να ενημερωθούν για τις πρωτοποριακές λύσεις που κάνουν τη ζωή όλων καλύτερη.

Πλούσια οικοσυστήματα των Xiaomi, Somfy, TP Link, Bosch, Siemens και Philips που προσομοιάζουν το «έξυπνο σπίτι», παρουσιάζονται σε ένα ξεχωριστό χώρο και κάνουν την τεχνολογία προσιτή σε όλους. Στο ανακαινισμένο κατάστημα, οι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για νέες, αποκλειστικές συνεργασίες, όπως με τα premium brands ‘Bang & Olufsen’, για αναβαθμισμένη ποιότητα ήχου, iRobot, την κορυφαία εταιρία ρομποτικών σκουπών στον κόσμο και Franke, για κουζίνες που χαρακτηρίζονται για τον εκλεπτισμένο σχεδιασμό και τη λειτουργικότητά τους.

Το κατάστημα διαθέτει μία πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα με την υπογραφή της εταιρείας Centro, με συσκευές που βοηθούν στον εργονομικό σχεδιασμό και τις πρακτικές λύσεις σε έναν χώρο, όπως η εστία - απορροφητήρας Nikola Tesla. Παράλληλα, ο χώρος του gaming περιμένει να φιλοξενήσει τους «φίλους της αδρεναλίνης» σε πραγματικές δοκιμές όλων των PCs και κονσολών, αλλά και ο χώρος με τους συντηρητές κρασιών καλεί τους οινοχόους ή όσους αγαπούν το καλό κρασί να ενημερωθούν για το βέλτιστο τρόπο συντήρησής τους με όλες τις τελευταίες προτάσεις της αγοράς.

Τέλος, οι ηλεκτρονικοί οδηγοί (widgets) προσφέρουν άμεση ενημέρωση για τα αναλώσιμα που χρειάζεται η συσκευή, είτε αφορά τις σακούλες για ηλεκτρικές σκούπες ή τα μελάνια των εκτυπωτών, αλλά και τα Ταμεία Express βοηθούν στην άμεση εξυπηρέτηση των πελατών να υλοποιήσουν τη συναλλαγή τους, χωρίς να περάσουν από το κεντρικό ταμείο.

Στο πλαίσιο της ομιλίας του κ. Γιάννη Βασιλάκου, αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, δόθηκε μεγάλη έμφαση στις επόμενες κινήσεις της Κωτσόβολος και έγινε ξεκάθαρο ότι προετοιμάζονται κατάλληλα για να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό που θα προκύψει μετά από 3-5 χρόνια. Η στρατηγική της Κωτσόβολος κινείται στον συνδυασμό της offline με την online αγορά για την καλύτερη δυνατή προσέγγιση και εξυπηρέτηση του πελάτη από οποιοδήποτε κανάλι έρθει σε επαφή με το κατάστημα.

Γι' αυτό το λόγο, η εταιρεία θα επενδύσει ιδιαίτερα σε τεχνολογικές υποδομές, όπως είναι η νέα πλατφόρμα Commerce παγκόσμιων προδιαγραφών που θα δούμε πολύ σύντομα μέσα από το www.kotsovolos.gr, αλλά και σε νέο χώρο αποθήκευσης 17.000 τ.μ. με στόχο την όσο το δυνατόν ταχύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Η τελευταία θα χρησιμοποιηθεί για τα επόμενα περίπου 3 χρόνια, καθότι παράλληλα θα ξεκινήσουν την κατασκευή μιας νέας αποθήκης 50.000 τ.μ. που θα στεγάσει τόσο τα εμπορεύματα και το κέντρο διανομής, όσο και το κέντρο Service της Κωτσόβολος.

Να αναφέρουμε, επίσης, ότι στο πλαίσιο των επενδύσεων για το 2019 συμπεριλαμβάνονται ανακαινίσεις 7 καταστημάτων και 3 νέα σημεία πώλησης (Νέο Ηράκλειο, Ιεράπετρα και ένα που δεν αποκαλύφθηκε).

Σε ό,τι αφορά τη νέα φιλοσοφία των καταστημάτων της αλυσίδας, με βάση αυτά που είδαμε στην Πυλαία, όλες οι συσκευές της έκθεσης βρίσκονται σε λειτουργία και μπορείς να τις δοκιμάσεις επί τόπου. Από τα "εύκολα" smartphones και ηχεία, σε πλήρεις εγκαταστάσεις για gaming και 100+ τηλεοράσεις με συνδεδεμένες ηχόμπαρες για να βλέπεις τις διαφορές στην ανάλυση, το μέγεθος και τον ήχο, μέχρι τις συσκευές για το "έξυπνο" σπίτι σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους. Είναι γεγονός ότι ξεφεύγει από την έννοια του "super-market" ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, δίνοντας στον υποψήφιο πελάτη μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία για να αποφασίσει αν κάτι του ταιριάζει ή όχι.

Μέσα στο κατάστημα μπορείς να περιηγηθείς μόνος σου για να δοκιμάσεις σχεδόν οτιδήποτε σε ενδιαφέρει, ωστόσο, οι μη καταρτισμένοι μπορούν να ζητήσουν τη βοήθεια των εργαζομένων. Σε ερωτήσεις σχετικά με το επίπεδο γνώσεων των εργαζομένων στα καταστήματα της Κωτσόβολος, μάθαμε ότι εκπαιδεύονται διαρκώς στις νέες τεχνολογίες για τον τομέα τους και αξιολογούνται ξεχωριστά σε πολύ τακτικά διαστήματα για να παρέχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη βοήθεια στον πελάτη.

Κλείνοντας, έγινε ιδιαίτερη μνεία στο τμήμα service "K Support", στο οποίο επισκευάζονται το 80% των συσκευών που φέρνουν οι πελάτες, εκτός από τις πολύ μεγάλες τηλεοράσεις και τις λευκές συσκευές. Με τελευταίας τεχνολογίας εργαλεία και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, ο Κωτσόβολος υπόσχεται επί τόπου επιδιόρθωση των περισσότερων συνηθισμένων ζημιών (π.χ. αντικατάσταση οθόνης σε smartphone) επίσημα μέσα σε 1 ώρα, αν και ανεπίσημα μας είπαν πως ο χρόνος είναι μόλις 30 λεπτά.

Advertisements