MasterCard: Η προστασία από τις αυτόματες χρεώσεις δεν αφορά τις ψηφιακές υπηρεσίες...

Τζάμπα ο χθεσινός ενθουσιασμός. Όσοι παρακολουθήσατε τις εξελίξεις θα διαβάσατε ότι η MasterCard άλλαξε τις προϋποθέσεις για τους συνεργάτες της επιβάλλοντάς τους να ενημερώνουν τους χρήστες προτού προβούν σε χρέωση των πιστωτικών καρτών τους μετά το πέρας της δοκιμαστικής χρήσης της υπηρεσίας τους, κάτι που θα πρέπει να γίνεται κάθε μήνα και σε κάθε αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής.

Όπως ήταν λογικό, η είδηση έκανε τον γύρο του κόσμου και το κοινό την υποδέχθηκε με πολύ θετικά σχόλια, αλλά μετά από λίγες ώρες, η MasterCard προχώρησε σε διευκρινιστική δήλωση που μας τα χαλάει. Η νέα πολιτική θα αφορά αποκλειστικά φυσικά προϊόντα και όχι ψηφιακές υπηρεσίες.

Όπως εντόπισε η ιστοσελίδα The Verge, η MasterCard πρόσθεσε ορισμένα νέα στοιχεία στην αρχική ανάρτηση της που αναφέρουν χαρακτηριστικά:

Κανείς δεν θέλει να είναι δυσαρεστημένος από ένα φυσικό προϊόν αφότου το έχει πληρώσει. Για κάποιους καταναλωτές, μια δωρεάν δοκιμή είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποφασίσουν πρωτού προχωρήσουν σε αγορά. Και με τόσους εμπόρους να προσφέρουν τέτοιου είδους υπηρεσίες, έχει αρχίσει να γίνεται κανόνας.

Σε δήλωση της MasterCard στην ιστοσελίδα The Verge τόνισαν ότι τα φυσικά προϊόντα έχουν συγκεντρώσει τις περισσότερες διαμαρτυρίες από τους πελάτες της. Εντάξει, μας δουλεύουν....

[via]

Loading