H Samsung εξαγοράζει την mSpot για να ανταγωνιστεί το iCloud και Google Play

mspot

H Samsung ανακοίνωσε σήμερα την εξαγορά της νεοσύστατης εταιρείας mSpot με το ποσό της συμφωνίας να ανέρχεται στα $8.8 εκατομμύρια σύμφωνα με πληροφορίες. Η mSpot προσφέρει υπηρεσίες που είναι παρόμοιες σε λειτουργία με το Google Music ή το Cloud Player της Amazon επιτρέποντας στους χρήστες να ανεβάσουν τη μουσική τους και οποιοδήποτε άλλο ψηφιακό περιεχόμενο στο «σύννεφο έχοντας αργότερα πρόσβαση σε αυτό από διάφορες συσκευές, όπως το iPhone, iPad, Google TV και Android.

Ως μέρος της συμφωνίας η εφαρμογή της mSpot θα προβληθεί απευθείας από την Samsung στα smartphones, tablets και τηλεοράσεις της εταιρείας ενώ αναμένεται να αποτελέσει ισχυρό χαρτί για τον απευθείας ανταγωνισμό με την Apple, η οποία προσφέρει παραπλήσια υπηρεσία με το iTunes Match. H κίνηση αυτή μάλιστα δίνει την ευκαιρία στη Samsung να ανεξαρτητοποιηθεί ακόμα περισσότερο από το Google Play της Google που είναι ενσωματωμένο σε όλα τα προϊόντα της εταιρείας με λειτουργικό Android.

[via VentureBeat]

Loading