Η Samsung ξόδεψε $4 δισ. σε διαφημιστικές καμπάνιες κατά του iPhone το 2012

galaxy-s3-olympics

Τη χρονιά που μας πέρασε η Samsung έκανε ο,τι περνά από το χέρι της για να επικρατήσει της μεγάλης αντιπάλου της Apple στην αγορά των smartphones φτάνοντας μάλιστα σε σημείο να δαπανήσει σε διαφημιστικές καμπάνιες το ποσό των $4 δισεκατομμυρίων.

Όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω διάγραμμα, τα ποσά που δαπανούσε η Samsung για marketing τα τελευταία 4 χρόνια ήταν πάντοτε μεγαλύτερα από αυτά της Apple, το 2012 όμως η διαφορά είναι για πρώτη φορά τόσο μεγάλη ($1 δισ. με $4 δισ).

Samsung-and-Apple-advertising-budgets-575x299

Αξίζει να σημειώσουμε ότι πέρυσι η Samsung ξεπερασε σε διαφημιστικές δαπάνες ακόμη και την Coca Cola, ενώ σε προωθητικές ενέργειες ξόδεψε πωλήσεων άλλα $5.3 δισ.

Στα τέλη του μήνα ή στις αρχές του επόμενου αναμένεται να κυκλοφορήσει το Samsung Galaxy S IV στις ΗΠΑ και συνεπώς πολύ σύντομα θα ξεκινήσουν οι νέες διαφημιστικές καμπάνιες της εταιρείας. Ωστόσο, με την πίεση που δέχτηκε πέρυσι από τη τελευταία, δεν αποκλείται φέτος να δούμε και την Apple πιο επιθετική στον τομέα του marketing.

[via GottaBeMobile]

This entry was posted in Apple, iPhone, Samsung. Bookmark the permalink.