Η Sony ετοιμάζεται να υιοθετήσει την τεχνολογία ρύθμισης βάθους 3D της Nintendo

Η εξυπνότερη ιδέα πίσω από τη δημιουργία του Nintendo 3DS δεν είναι η 3D οθόνη, αλλά η δυνατότητα ρύθμισης του βάθους 3D της οθόνης σε πραγματικό χρόνο! Αυτό σκέφτηκε η Sony, και ετοιμάζεται να υιοθετήσει αυτή την ιδέα σε διάφορα παιχνίδια του PS3, όπως η συλλογή Sly Cooper, τοποθετώντας αυτή τη ρύθμιση στο αναλογικό χειριστήριο.

Η ιδέα είναι πραγματικά ενδιαφέρουσα, καθώς με τη ρύθμιση του βάθους 3D ίσως θα αποφεύγεται η καταπόνηση των ματιών. Άλλωστε, οποιοσδήποτε έχει παρακολουθήσει κάποια ταινία ή έχει παίξει παιχνίδι χρησιμοποιώντας τα ειδικά γυαλιά shutter θα έχει καταλάβει ότι μετά από λίγη ώρα κουράζονται τα μάτια του, ιδιαίτερα όταν προσπαθεί να εστιάσει σε κάποιο σημείο της οθόνης.

Λέτε το μέλλον τηε τεχνολογίας 3D να βρίσκεται σε αυτόν τον πρωτοποριακό ρυθμιστή βάθους της Nintendo;

[πηγή Kotaku]
Loading