To 0.15% των mobile gamers συνεισφέρει το 50% των συνολικών εσόδων στα παιχνίδια

Candy Crush

H νέα έκθεση της Swrve παρουσιάζει ορισμένα ενδιαφέροντα αποτελέσματα σχετικά με την κατάσταση των in-app purchases στα παιχνίδια για φορητές συσκευές. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια ενός μήνα (Ιανουάριος 2014) και αποκαλύπτει το πως τα περιβόητα freemium παιχνίδια είναι κερδοφόρα για τους δημιουργούς.

Τα στατιστικά στοιχεία μιλούν από μόνα τους:

  • Μόλις το 1.5 τοις εκατό των ενεργών παικτών κατά τη διάρκεια του μήνα που διεξήχθη η έρευνα πραγματοποίησαν in-app purchase.
  • Το 50 τοις εκατό των εσόδων προέρχεται από το 10 τοις εκατό εκείνων των χρηστών που έκαναν συναλλαγές. Δηλαδή, το 0.15 τοις εκατό των συνολικών παικτών είναι υπεύθυνο για το 50 τοις εκατό των εσόδων ενός freemium παιχνιδιού.
  • Το 49 τοις εκατό όλων των παικτών κάνουν μία μόνο αγορά τον μήνα, ενώ το 13 τοις εκατό των παικτών που πληρώνουν κάνουν πέντε ή περισσότερες αγορές.
  • Ο μέσος χρόνος για την πρώτη αγορά είναι λίγο κάτω από 24 ώρες. Από αυτούς που κάνουν μια δεύτερη αγορά, ο μέσος χρόνος μεταξύ πρώτης και δεύτερης αγοράς πέφτει στη 1 ώρα και 40 λεπτά.
  • Το 53 τοις εκατό των παικτών που κάνουν μια αγορά θα κάνουν και μια δεύτερη μέσα σε 14 μέρες.
  • Το 13.7 τοις εκατό των νέων παικτών συγκεντρώνουν περισσότερες από τέσσερις αγορές στις πρώτες 14 μέρες.
  • Από τα έσοδα που συγκεντρώνονται τις πρώτες 14 μέρες της ζωής ενός παίκτη, πάνω από το 60 τοις εκατό συγκεντρώνεται την πρώτη μέρα.
  • Η μέση αξία μιας αγοράς είναι $5.94. Οι αγορές μεταξύ $1 και $5 αποτελούν την πλειοψηφία σε ποσοστό 67 τοις εκατό αλλά συνεισφέρουν μόλις το 27 τοις εκατό των συνολικών εσόδων. Οι αγορές πάνω από $50 συνεισφέρουν το 9 τοις εκατό των εσόδων.

Swrve_infographic 4

Loading