Από τον Αύγουστο του 2018 γνωρίζουμε ότι θα προστεθούν διαφημίσεις στην υπηρεσία WhatsApp και σήμερα μαθαίνουμε από το FMS19 (Facebook Marketing Summit) στο Rotterdam πως θα είναι η εμφάνιση τους και πότε θα γίνει η ενσωμάτωση τους.

Σύμφωνα με τον Olivier Ponteville, επικεφαλής της Be Connect, οι διαφημίσεις θα ξεκινήσουν να εμφανίζονται σαν Stories στα status του WhatsApp από το 2020, με την αρχή να γίνεται από τις ΗΠΑ. Φανταζόμαστε ότι θα μοιάζει αρκετά με τις διαφημίσεις που βλέπουμε στα Stories του Instagram και του Facebook.

Είναι μια προσπάθεια της Facebook να εκμεταλλευτεί εμπορικά μια βάση χρηστών που ξεπερνά το 1.5 δισεκατομμύριο σε όλο τον κόσμο. Οι διαφημίσεις αυτές θα περιλαμβάνουν φωτογραφίες, videos, rich text και φυσικά δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με το brand που διαφημίζεται χωρίς να φεύγουν από την εφαρμογή.

Στο πρώτο στάδιο, οι διαφημίσεις θα είναι διαθέσιμες μόνο στις εταιρείες που χρησιμοποιούν το WhatsApp Business και σε καμία περίπτωση δεν θα εμφανίζονται μέσα στις συνομιλίες των χρηστών, εκτός αν συνομιλούν με την εταιρεία.

Κλείνοντας να αναφέρουμε ότι λόγω της επικείμενης ενοποίησης των Facebook Messenger, Instagram και WhatsApp, οι νέες επιλογές διαφήμισης στο WhatsApp θα είναι προσβάσιμες μέσω των Facebook Ads, έτσι ώστε να γίνεται εύκολα ο προγραμματισμός και στις τρεις πλατφόρμες της εταιρείας από ένα μέρος.

Advertisements