Xbox One vs PS4 και μερικές νέες πληροφορίες για gaming, αγοραπωλησίες και συμβατότητα

Μετά την ολοκλήρωση της χτεσινής παρουσίασης για το Xbox One, ήταν λογικό να προκύψουν αρκετά ερωτήματα για διάφορα θέματα που αφορούν τη νέα παιχνιδοκονσόλα (;), παρά το γεγονός ότι η Microsoft δεσμεύτηκε να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες στην E3 2013, ενώ ήταν αναπόφευκτο να ξεκινήσει η κουβέντα-σύγκριση με το PlayStation 4.

Xbox One vs PS4

Σε ό,τι αφορά το δεύτερο σκέλος, έχουμε ετοιμάσει έναν συγκριτικό πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο συσκευών, τον οποίο μπορείτε να δείτε παρακάτω, αλλά ίσως για την ώρα είναι πιο σημαντικό να αποσαφηνιστούν κάποια θέματα που απασχολούν τους gamers με βάση απαντήσεις στελεχών της Microsoft ΜΕΤΑ την εκδήλωση.

Όπως αναφέραμε και στο χτεσινό αναλυτικό post για το Xbox One, το νέο σύστημα ΔΕΝ θα υποστηρίζει τα παιχνίδια του Xbox 360 (λόγω διαφορετικής αρχιτεκτονικής του επεξεργαστή), ούτε τα προηγούμενης γενιάς τηλεχειριστήρια, αλλά θα μεταφέρονται κανονικά τα achievements από τους λογαριασμούς των gamers στο Xbox Live και θα προστεθεί η νέα κατηγορία Challenges που θα συνδυάζει επιτεύγματα σε διάφορα games (π.χ. για σήμερα σκότωσε 50 ζομπι, τρέξε 30km, ρίξε 20 headshots κλπ.).

Ακόμη, οι gamers θα έχουν τη δυνατότητα να σταματούν (με φωνητική εντολή "Xbox Pause") ή να αποθηκεύουν την πρόοδο τους σε ένα παιχνίδι ανά πάσα στιγμή και να συνεχίζουν από εκεί που σταμάτησαν, λειτουργία που ήδη γνωρίζουμε ότι θα υποστηρίζεται και από το PlayStation 4.

Ίσως το πιο φλέγον ζήτημα για τους gamers είναι αυτό που αφορά τη μεταπώληση μεταχειρισμένων παιχνιδιών. Η Microsoft επιβεβαίωσε ότι το Xbox One θα δέχεται μεταχειρισμένα παιχνίδια, καθιστώντας εφικτή την ανταλλαγή/μεταπώληση, χωρίς να απαιτείται κάποιο αντίτιμο για την "ενεργοποίηση" του παιχνιδιού. Παρόλα αυτά, ο εκπρόσωπος της Microsoft (Albert Penello) τόνισε ότι θα γίνεται με κάποιον διαφορετικό τρόπο, ο οποίος θα μας αποκαλυφθεί αργότερα.

Ακόμη, ο gamer μπορεί να ξεκινήσει το παιχνίδι μόλις τοποθετήσει το δισκάκι στο Xbox One, χωρίς να περιμένει να ολοκληρωθεί η εγκατάσταση, ενώ θα έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύει όλο το παιχνίδι μέσα στο σκληρό δίσκο για να μη χρειάζεται να ξαναβάζει το δισκάκι κάθε φορά που θέλει να παίξει ένα παιχνίδι. Όμως, αυτό δε σημαίνει ότι θα μπορεί να μεταπωλήσει το παιχνίδι και να συνεχίσει να παίζει, αφού θα είναι κατά κάποιον τρόπο συνδεδεμένο με το λογαριασμό Xbox Live του χρήστη.

Το θετικό σε αυτή την περίπτωση είναι ότι ο χρήστης θα μπορεί να κατεβάσει τα saves του ή ακόμη και ολόκληρο το παιχνίδι στο Xbox One ενός φίλου του και να συνεχίσει από εκεί που σταμάτησε! Επομένως, μπορούμε να υποθέσουμε ότι για να γίνει μια μεταπώληση παιχνιδιού θα πρέπει να "αποσυνδέεται" από τον λογαριασμό του χρήστη. Όπως προαναφέραμε, θα μάθουμε τον τρόπο αργότερα, πιθανότατα στην E3 2013.

Ένα άλλο πολύ ενδιαφέρον ζήτημα είναι η δυνατότητα να παίζει κανείς offline. Θα είναι εφικτό και τα αποθηκευμένα παιχνίδια θα συγχρονίζονται αυτόματα στον cloud χώρο μόλις γίνει επανασύνδεση του Xbox One. Βέβαια, φυσιολογικά δεν θα είναι δυνατή η χρήση των online υπηρεσιών της Microsoft και τα multiplayer games.

Καταλαβαίνετε ότι ακόμη είναι νωρίς για να γνωρίζουμε τα πάντα με ακρίβεια και είναι βέβαιο ότι θα έχουμε πολλά να πούμε μέσα στις επόμενες εβδομάδες για το Xbox One.

Σας αφήνουμε με τον συγκριτικό πίνακα Xbox One vs PlayStation 4 και σας παραπέμπουμε για ανάγνωση στις δύο παρακάτω παρουσιάσεις, έτσι ώστε να μας πείτε ποιο από τα δύο κερδίζει (για την ώρα) την εμπιστοσύνη σας.

Το νέο Xbox One: το all-in-one σύστημα ψυχαγωγίας της Microsoft [Videos]

PlayStation 4: Ανακοινώθηκε επίσημα! Όλα όσα θέλεις να ξέρεις εδώ [Videos]

PS4 vs Xbox One

**Photo via GamesRadar

Loading