Το Ad Blocking στην Ελλάδα

ad-blocking-in-greece

Περισσότερο από το 19% των χρηστών του διαδικτύου στην Ελλάδα χρησιμοποιεί Ad blocker, ενώ τρεις στους δέκα χρήστες εγκατέστησαν κάποιο ad blocking software τους τελευταίους 12 μήνες, το οποίο μεταφράζεται σε 50% αύξηση του proliferation rate!

Ο ρυθμός αυτός αύξησης φαίνεται να οδηγείται από την εκνευριστική εμπειρία χρήσης του διαδικτύου ως αποτέλεσμα του άναρχου τρόπου εμφάνισης διαφημίσεων, μέσα / έξω και γύρω από το περιεχόμενο το οποίο προσπαθεί να αποκτήσει πρόσβαση ο χρήστης.

With regards to the reasons that prompts users to install an ad blocking software, the findings of this study verify that their decision is influenced by their desire to improve their user experience (71,1% to avoid annoying ads and 44,8% to improve websites loading times).

Ωστόσο, μία έξυπνη στρατηγική στον τρόπο εμφάνισης των διαφημίσεων θα μπορούσε να αντιστρέψει το άσχημο αυτό κλίμα, καθώς δύο στους τρεις χρήστες ad blocking software δηλώνουν ρητά πώς θα απεγκαθιστούσαν το software αν οι ιστοσελίδες σεβόντουσαν την εμπειρία χρήσης του αναγνώστη. Το νούμερο αυτό μεταφράζεται σε ένα ποσοστό αποκλεισμού διαφημίσεων περίπου κατά 10% και μια αύξηση σχεδόν 30% σε αποτελεσματική προσέγγιση του κοινού.

The fact that 2 out of 3 ad blocking users replied that they would be willing to uninstall their ad blocker (should the advertisements become less intrusive and not impact their user experience) is an encouraging sign for the online advertising industry.

Όσον αφορά τα στοιχεία χρήσης του ad blocking software στην Ελλάδα, παρατηρούμε πως τα desktop/laptop παρουσιάζουν σημαντικά αυξημένο ad blocking rate (34,3%) σε σχέση με τις φορητές προσωπικές συσκευές, στις οποίες το αντίστοιχο ποσοστό είναι μόλις 2,8% (smartphones) και 4,7% (tablets):

On a per device basis, desktop/laptop is most affected, with an ad blocking rate of 34,3%, whereas mobile and tablet, two devices equally if not more important in terms of media consumption, have an ad blocking rate of 2,8% and 4,7% respectively.

Το προφίλ του μέσου χρήστη ad blocking software στην Ελλάδα είναι Άνδρας (60,8%) ηλικίας 18 έως 34 ετών (54,3%):

In alignment with findings of similar studies conducted abroad, which state that the usage of ad blocking has its highest penetration on young males, the Greek Ad Blocker is most likely to be a man (60,8% male vs 39,2% female) and in the 18-34 age bracket (54,3%).

Τα στοιχεία προέρχονται από την έρευνα της TailWind με την υποστήριξη της Focus Bari και της Oriel και υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος, της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος της και το ΙΑΒ Hellas, σε μία προσπάθεια να χαρτογραφηθεί η συμπεριφορά των χρηστών του Διαδικτύου στην Ελλάδα αναφορικά με τις διαφημίσεις.

[via Darkpony]

This entry was posted in Internet, Misc. Bookmark the permalink.
  • Χοχοχο

    Ad block σε PC και smartphone και βλεπεις αλλο internet.

  • Los Paloukos

    Και να προσθεσω και το Ghostery .

  • Ναι, που αν συνεχίσει έτσι και μαζί με τα ξερά να καίγονται και τα χλωρά, θα δεις ένα ιντερνετ που για να διαβάσεις ένα άρθρο θα πρέπει να πληρώνεις συνδρομή για να βγάλουν τα σπασμένα του ad-blocking οι ιστοσελίδες που δεν έχουν κακό στήσιμο διαφημίσεων

  • Χοχοχο

    Πολύ απλά θα διαβάσω την πληροφορία που με ενδιαφέρει από άλλο site.

  • Δεν έχεις καταλάβει πως λειτουργεί το Ίντερνετ. Για να επιβιώσει ένα site, τα έσοδά του είναι στο 90% από διαφημίσεις. Δεν θα υπάρχει site που θα λειτουργεί δωρεάν αν αυξηθούν δραματικά οι χρήστες του Ad-blocking.

  • Χοχοχο

    Ξέρω πολύ καλά πως λειτουργεί το Internet και από που βγάζουν τα λεφτά τους. Αυτό είναι δικό τους πρόβλημα και όχι δικό μου. Ας βρουν τρόπο να είναι οι διαφημίσεις τους διακριτικές και ας μπλοκάρουν οι ίδιοι τους απατεώνες του “Κέρδισες ένα IPhone 7” και τα pop up Windows. Ειδικά σε mobile συσκευές δε μπορείς να φανταστείς πόσοι την έχουν πατήσει με δήθεν μηνύματα για ιούς και έχουν χρεωθεί. Μέχρι τότε adblock, ghostery, και stopscript για ένα καθαρό και ασφαλές (όσο γίνεται) Internet

  • Πάλι δεν κατάλαβες. Εγώ μιλάω για αυτούς που δεν έχουν ενοχλητικές διαφημίσεις και την πατάνε εξαιτίας των άλλων, δηλαδή αυτών που έχουν ενοχλητικές διαφημίσεις.

  • megatim

    Δεν είναι όλες οι διαφημίσεις ύπουλες ή ενοχλητικές. Το adblock έχει πια επιλογή να επιτρέπει κάποιες διαφημίσεις από σέρβερς που θεωρούνται τίμιοι και ασφαλείς. Προτείνω να ενεργοποιήσετε την επιλογή αυτή, μιας και όπως είπαν και οι προηγούμενοι, το μόνο έσοδο για τις δωρεάν ιστοσελίδες (τουλάχιστον αυτές που δεν τα παίρνουν από κόμματα) είναι η διαφήμιση. Ας τις βοηθήσουμε για να μας προσφέρουν δωρεάν το περιεχόμενό τους.

  • Los Paloukos

    Αυτοι που αναφερεις ειναι το 0.001% του Internet.
    Και πολυ λεω.

  • Ηλίας

    Έχεις αναρωτηθεί τότε πως “επιβιώνουν” όλες αυτές οι εταιρείες που προσφέρουν “δωρεάν” προγράμματα ad block, ghostery κλπ;

  • Los Paloukos

    The Adblock Plus revenue model has long been a contentious one.
    Adblock Plus charges some companies to appear on its “Acceptable Ads” list — a white list that allows some un-interruptive ads to be served to its users.

    [bussinesinsider]