Ειρωνεία: Η AdBlock Plus ανακοίνωσε τη δική της διαφημιστική πλατφόρμα με “εγκεκριμένες διαφημίσεις”…[Video]

acceptable-ads-criteria-placement

Η AdBlock Plus, μία από τις πιο γνωστές εταιρείες στον χώρο του μπλοκαρίσματος διαφημίσεων που μάλιστα βρέθηκε πρόσφατα στο επίκεντρο της ειδησεογραφίας λόγω της διαμάχης με τη Facebook, προχώρησε σε μια πολύ αμφιλεγόμενη κίνηση που σε διαφορετική χρονική περίοδο θα νομίζαμε ότι πρόκειται για πρωταπριλιάτικο αστείο.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα εισέλθει στον χώρο της διαφήμισης λανσάροντας τη δική της διαφημιστική πλατφόρμα Acceptable Ads Platform, που θα επιτρέπει στις ιστοσελίδες και τους διαφημιστές να κάνουν ορατές τις διαφημίσεις τους ακόμη και σε web browsers που έχουν ενεργοποιημένο το AdBlock!

abp-ads

Για να χρυσώσει το χάπι, η AdBlock Plus επιμένει ότι δεν θα πουλά διαφημίσεις μέσα από την πλατφόρμα της (απλά θα κρατά μερίδιο 30%…), αλλά θα την χρησιμοποιεί για να εγκρίνει ποιες από αυτές θα εμφανίζονται στους web browsers και σε ποιες περιοχές, ενώ υπόσχεται ότι ο τελικός χρήστης θα μπορεί να τις απενεργοποιεί πλήρως και αυτές.

 

Τι σημαίνουν όλα αυτά; Πολύ σύντομα όσοι χρησιμοποιούν τη λειτουργία AdBlock θα βλέπουν ούτως ή άλλως διαφημίσεις στον web browser με τη διαφορά ότι πρώτα θα έχουν εγκριθεί από την AdBlock Plus και θα ελπίζουν να έχουν όντως τον τελικό λόγο για να μη βλέπουν καθόλου διαφημίσεις (χλωμό…).

[AdBlock]

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in Internet, Misc. Bookmark the permalink.