Ξεκίνησε η αποκατάσταση του δικτύου της RIM [Update]

Από την περασμένη Δευτέρα οι χρήστες BlackBerry συσκευών αντιμετωπίζουν προβλήματα δικτύου, μη έχοντας ουσιαστικά πρόσβαση σε όλες τις online υπηρεσίες της συσκευής τους (email, web browsing, BlackBerry Messenger). Aπό σήμερα τα προβλήματα έχουν αρχίσει επιτέλους να αποκαθίστανται σταδιακά.

Ο CIO της RIM, Robin Bienfait δήλωσε:

“Γνωρίζουμε ότι βασίζεστε σε μας για την αξιοπιστία των τηλεπικοινωνιών σας και αυτή τη φορά ομολογουμένως σας απογοητεύσαμε. Λαμβάνουμε το ζήτημα πολύ σοβαρά υπόψιν μας και την ίδια ώρα άνθρωποι μας σε όλο τον κόσμο εργάζονται προκειμένου να διορθώσουν την κατάσταση.

Αυτή τη στιγμή η λειτουργία email θα πρέπει να έχει αποκατασταθεί πλήρως παντού, όπως και οι υπηρεσίες Internet και BBM, με μοναδικές εξαιρέσεις τον Καναδά και τη Λατινική Αμερική.

Θεωρούμε ότι για την όλη αναστάτωση ευθύνονται τεχνικά προβλήματα στους servers της RIM. Για οτιδήποτε νεότερο θα σας κρατάμε ενήμερους, ενώ θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να αποκτήσουμε και πάλι την εμπιστοσύνη σας!”

Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι η ταλαιπωρία των χρηστών Blackberry έχει λήξει οριστικά…

Update: Ο συνιδρυτής και CEO της εταιρίας, Mike Lazaridis, απολογείται στο παρακάτω video:


BlackBerry Service Update [Oct 13-10-2011] by TechGear

[πηγή rim]

This entry was posted in BlackBerry, Mobiles, RIM. Bookmark the permalink.

Comments are closed.