Chime.in: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το νέο κοινωνικό δίκτυο

Δύο μέρες πριν είδαμε το Chime.in, το νέο ξεχωριστό κοινωνικό δίκτυο της UberMedia που υπόσχεται να πληρώνει τους χρήστες του ανάλογα με την κινητικότητα στo προφίλ τους.

Όπως ήταν  αναμενόμενο, έχει δημιουργηθεί μεγάλος ντόρος γύρω από το όνομα του. Θα μπορέσει, όμως, το νέο κοινωνικό δίκτυο να απειλήσει τα Facebook και Twitter;

Ας δούμε αναλυτικότερα το Chime.in παρακάτω:

Ομοιότητες

Όπως και σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα, στον πυρήνα του δεσπόζει ένα κεντρικό stream (το λεγόμενο Chimeline) που σου παρουσιάζει όλα τα posts των φίλων σου -ή καλύτερα αυτών που ακολουθείς. Mπορείς να επιλέξεις στην κορυφή να εμφανίζονται τα πιο πρόσφατα posts ή αυτά με τα περισσότερα like, share ή σχόλια.

Όπως βλέπουμε το Chime.in δανείζεται αρκετά στοιχεία από τα Facebook και Twitter.

Διαφορές

Το Chime.in δεν περιστρέφεται γύρω από εσένα αλλά από τα ενδιαφέροντα σου. Έτσι, μπορείς να ακολουθήσεις κάποιον χρήστη ή “μόνο” τα μέρη που σε ενδιαφέρουν. Το φιλτράρισμα δε γίνεται βάσει των ανθρώπων αλλά αυτών που γράφουν.

Με τον τρόπο αυτό, είναι πιθανό το νέο κοινωνικό δίκτυο να προσπαθεί να βρει μια πιο στενή σύνδεση με το διαδίκτυο. Σύμφωνα με τον COO της UberMedia, Jon Kraft:

“Τα social networks αποτελούν μέρος της ζωής μας· βρίσκονται παντού και επομένως είναι εύκολο να χαθεί κανείς στους ωκεανούς πληροφοριών που δημιουργούν. To Chime.in σου επιτρέπει να συνδέεσαι με τρίτους γύρω από τα θέματα που σε ενδιαφέρουν. Κρατάει, λοιπόν, το καλό υλικό και πετάει το άχρηστο.”

Εκτός των άλλων, η μεγαλύτερη διαφορά εντοπίζεται στο γεγονός ότι το Chime.in θα πληρώνει τους χρήστες του, προσφέροντας τους τα μισά χρήματα όσων αποκομίζει από τις διαφημίσεις που προβάλλονται στα προφίλ τους.

Προβλήματα

Ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα που ενδέχεται να προκύψει στο κοντινό μέλλον είναι η υπερβολική διαφήμιση, μιας και εδώ το επίκεντρο δεν είναι οι μενονωμένοι χρήστες. Στην προσπάθεια του να παρέχει όλο το περιεχόμενο που σχετίζεται με τα ενδιαφέροντα των χρηστών, το νέο κοινωνικό δίκτυο ίσως αποβεί τελικά πηγή spam.

Ένα δεύτερο πρόβλημα έχει να κάνει με το UI του κοινωνικού δικτύου, που δεν παρέχει και την ευκολότερη πλοήγηση. Φυσικά ακόμα είναι πολύ νωρίς και το σίγουρο είναι ότι θα δεχτεί βελτιώσεις.

Θα επιβιώσει;

Κακά τα ψέματα, η επιβίωση για κάθε νέο social network δεν είναι εύκολη υπόθεση. Κάθε λίγο και λιγάκι, έρχεται ένα “νέο Facebook” με σκοπό να ταράξει τα νερά (βλ. Anybeat, Diaspora, Heello). Από την άλλη βλέπουμε και το Google+ που ομολογουμένως τα πάει καλύτερα.

Ωστόσο είναι πολύ νωρίς για να προδικάσουμε την τύχη του Chime.in, η οποία θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από το σύστημα πληρωμών που θα ανακοινωθεί σύντομα.

Για όσους θέλουν να το δοκιμάσουν μπορούν να το κάνουν από εδώ.

This entry was posted in Internet, Social networks. Bookmark the permalink.