Project Re: Brief, κλασικές διαφημίσεις από Coca Cola, Volvo, Avis στην εποχή της διαδραστικότητας [Videos]

Coca Cola Ad Campaign with Google

Η Google θα παρουσιάσει σήμερα στην SXSW Interactive Conference ένα νέο διαφημιστικό project-ντοκιμαντέρ, γνωστό ως Project Re: Brief, φέρνοντας κλασικές και υπερεπιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες του παρελθόντος από τις Coca Cola (Hilltop – 1971), Volvo (Drive it like you hate it – 1963) και Avis (We try harder – 1962), στη σημερινή εποχή της διαδραστικότητας, καθώς ο χρήστης θα μπορεί να παρακολουθήσει το original υλικό και ταυτόχρονα να συνδυάζει με αυτό σύγχρονες υπηρεσίες της Google, όπως Gmail, Google Maps, Translate, YouTube κλπ.

Για παράδειγμα, η διαφημιστική καμπάνια “Hilltop” έχει επαναδημιουργηθεί και δίνει στον χρήστη την δυνατότητα να αγοράσει και να στείλει μια Coca Cola σε όλο τον κόσμο από το smartphone του, μέσω ειδικά διαμορφωμένων αυτόματων πωλητών, ενώ μέσα από τη διαφημιστική καμπάνια της Volvo, ο χρήστης μπορεί να ακολουθήσει από το tablet του σε πραγματικό χρόνο, τον Irv Gordon στα 3 εκατ. μίλια που έχει διανύσει με το φορτηγό του τα τελευταία 50 χρόνια!

Όλες οι διαφημίσεις και το ιστορικό τους έχουν ανέβει στην επίσημη ιστοσελίδα του Project Re: Brief, η οποία πραγματικά αξίζει να της αφιερώσετε λίγο χρόνο. Προτού μεταβείτε εκεί, ρίξτε μια ματιά στο εισαγωγικό σποτάκι για το ντοκιμαντέρ και τις επανεκδόσεις των διαφημίσεων της Coca Cola και Volvo:

[πηγή NYTimes]

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in Google, Internet. Bookmark the permalink.