Πώς η Marissa Mayer σκοπεύει να αλλάξει τη Yahoo…

Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας για το τρίτο τρίμηνο του 2012, η νέα CEO της Yahoo και πρώην σημαντικότατο στέλεχος της Google, Marissa Mayer, μίλησε για το μέλλον της εταιρείας καθώς και για όλα αυτά τα οποία σκοπεύει να αλλάξει.

Σύμφωνα με τη Marissa Mayer, τα προϊόντα που βρίσκονται στον πυρήνα της Yahoo είναι τα εξής: αναζήτηση, mail, διαφημίσεις, mobile, ενημέρωση και homepage (με τη σειρά που αναφέρονται). Όπως δήλωσε, πρώτη προτεραιότητα της είναι η στροφή της Yahoo στη mobile αγορά:

“Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 1 δισεκατομμύριο χρήστες smartphones σε όλο τον κόσμο, αριθμός που αναμένεται να διπλασιαστεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Παρά το γεγονός ότι έχουμε σημειώσει πρόοδο, εξακολουθούν να πρέπει να γίνουν πολλά. Μέχρι στιγμής η Yahoo μετρά 76 εφαρμογές για iOS και Android κάτι το οποίο πρέπει να αλλάξει με μια πιο επικεντρωμένη mobile στρατηγική που θα περιλαμβάνει μηχανικούς, product managers και developers.”

Σημαντική ώθηση στη Yahoo αναμένεται να δώσουν και οι κατάλληλες συνεργασίες με άλλες τεχνολογικές εταιρείες, εκμεταλλευόμενη τις ευκαιρίες που είναι ήδη παρούσες. Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα για την εταιρεία, σύμφωνα με τη νέα CEO, είναι “η ελευθερία που της δίνει το γεγονός ότι δεν έχει δικό της mobile λειτουργικό σύστημα κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να διανείμει τα προϊόντα της σε όλες τις διαφορετικές πλατφόρμες”.

Η Marissa Mayer μίλησε και για το πώς η Yahoo αναμένεται να κινηθεί μελλοντικά όσον αφορά νέες εξαγορές:

“Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε κάποια συγκεκριμένη εξαγορά κατά νου. Ωστόσο οι μελλοντικές μας εξαγορές θα είναι σχετικά μικρές, κυμαινόμενες κάτω από τα 100 εκατομμύρια.”

[via Mashable]

This entry was posted in Yahoo and tagged . Bookmark the permalink.