Αργά ή γρήγορα θα γινόταν και αυτό. Από σήμερα λανσάρεται η νέα λειτουργία Instagram Checkout για τους χρήστες της δημοφιλούς εφαρμογής στις ΗΠΑ, η οποία τους επιτρέπει να αγοράζουν προϊόντα από 20+ κορυφαία brands χωρίς να φεύγουν από την εφαρμογή.

Με άγγιγμα επάνω στο προϊόν που αναρτάται από το εκάστοτε υποστηριζόμενο brand, θα εμφανίζεται το κουμπί "Checkout on Instagram". Από εκεί προσφέρονται διάφορες επιλογές όπως για το μέγεθος και το χρώμα ενός ρούχου, αλλά και η δυνατότητα πληρωμής χωρίς να φύγεις από το Instagram.

Η εφαρμογή ζητά το ονοματεπώνυμο, διεύθυνση email, στοιχεία χρέωσης και στοιχεία αποστολής την πρώτη φορά που πραγματοποιεί ο χρήστης αγορά μέσα από το Instagram. Από εκεί και έπειτα, τα στοιχεία του αποθηκεύονται στην εφαρμογή με απόλυτη ασφάλεια (όπως ισχυρίζονται...), έτσι ώστε οι επόμενες αγορές να ολοκληρώνονται ακόμη πιο γρήγορα. Σημειώστε ότι ο χρήστης θα λαμβάνει και σχετικές ειδοποιήσεις για την εξέλιξη της πορείας του πακέτου του.

Αυτή τη στιγμή υποστηρίζουν το Instagram Checkout οι παρακάτω εταιρείες:

  • Adidas @adidaswomen
  • Anastasia Beverly Hills @anastasiabeverlyhills
  • Balmain @balmain
  • Burberry @burberry
  • ColourPop @colourpopcosmetics
  • Dior @dior
  • H&M @hm
  • Huda Beauty @hudabeautyshop
  • KKW @kkwbeauty
  • Kylie Cosmetics @kyliecosmetics
  • MAC Cosmetics @maccosmetics
  • Michael Kors @michaelkors
  • NARS @narsissist
  • Nike @niketraining & @nikewomen
  • NYX Cosmetics @nyxcosmetics
  • Oscar de la Renta @oscardelarenta
  • Ouai Hair @theouai
  • Outdoor Voices @outdoorvoices
  • Prada @prada
  • Revolve @revolve
  • Uniqlo @uniqlo
  • Warby Parker @warbyparker
  • Zara @zara

Η δυνατότητα πραγματοποίησης αγορών μέσω του Instagram υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό, αλλά μέχρι τώρα χρειάζεται να μεταβείς στο κατάστημα της εταιρείας για να ολοκληρώσεις τη συναλλαγή σου. Από τα στατιστικά αυτών των αγορών που έγιναν τους προηγούμενους μήνες αποφάσισαν να επιλέξουν τα παραπάνω brands για το λανσάρισμα του Instagram Checkout.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό το ποσοστό που κρατά το Instagram από τις πωλήσεις.

[via]

Advertisements