up_icon
Public

Public: Χρονιά ρεκόρ το 2018 σε όλα τα επίπεδα

19 Απριλίου 2019 Yannis Elpidis

Public: Χρονιά ρεκόρ το 2018 σε όλα τα επίπεδα
  • €256,4 εκατ. (+6,4% y.o.y.) ενοποιημένος κύκλος εργασιών σε Ελλάδα & Κύπρο το 2018
  • Θεαματική ενίσχυση της λειτουργικής κερδοφορίας με EBITDA στα €9,1 εκατ. το 2018 σε σχέση με €3,4 εκατ. το 2017, (+€5,7 εκατ., αύξηση x 2,6 φορές y.o.y)
  • Αύξηση μεριδίων σε στρατηγικές κατηγορίες προϊόντων
  • 1 omnichannel retailer, με 20% συνεισφορά του online στον συνολικό κύκλο εργασιών
  • Νέο ρεκόρ με 79,7 εκατ. επισκέψεις στα καταστήματα & στα e-commerce κανάλια
  • Σημαντική ανάπτυξη πωλήσεων και ενίσχυση της λειτουργικής κερδοφορίας την τελευταία πενταετία

Αύξηση πωλήσεων και ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας πέτυχε η αλυσίδα καταστημάτων Public (Retailworld Α.Ε.), μέλος του Ομίλου Olympia, σύμφωνα με τα ενοποιημένα οικονομικά στοιχεία για τη χρήση 2018 στις αγορές Ελλάδας και Κύπρου.

Ο κύκλος εργασιών για το οικονομικό έτος 2018 ανήλθε σε €256,4 εκατ., έναντι €241 εκατ. το 2017, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση 6,4% σε σχέση με το 2017. Θεαματική ήταν και η ενίσχυση της λειτουργικής κερδοφορίας της εταιρίας, με υπερδιπλασιασμό του EBITDA. Συγκεκριμένα, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) για το 2018 ανέρχονται σε €9,1 εκατ., σημειώνοντας υπερδιπλάσια αύξηση από τα επίπεδα του 2017 (€3,4 εκατ.) και καταγράφοντας άνοδο +164% σε ετήσια βάση.

Το 2018 η Public ενίσχυσε τα μερίδιά της στα κινητά τηλέφωνα, αλλά και στις κατηγορίες των βιβλίων, μουσικής, ταινιών, gaming, αξεσουάρ κινητών, περιφερειακών, wearables και gadgets. Παράλληλα, κατάφερε σημαντική αύξηση στο κανάλι των B2B πωλήσεών της, εξυπηρετώντας 133.000 εταιρικούς πελάτες, μεταξύ των οποίων, κορυφαίοι όμιλοι εταιριών. Η εταιρία κατέγραψε ρεκόρ επισκέψεων με 29,2 εκατ. επισκέψεις στα φυσικά καταστήματα της και 50,5 εκατ. επισκέψεις στα e-commerce κανάλια της. Παράλληλα, διατηρώντας τη θέση του Νο1 omnichannel retailer, διακίνησε 2,2 εκατ. προϊόντα online παραγγελιών με τις σχετικές πωλήσεις να αντιστοιχούν στο 20% του ετήσιου κύκλου εργασιών.

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της Public (Retailworld A.E.), ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, Χρήστος Καλογεράκης, δήλωσε:

Σε μια χρονιά που η αγορά κινήθηκε οριακά ανοδικά, καταφέραμε σημαντική αύξηση πωλήσεων και ρεκόρ ενίσχυσης της λειτουργικής κερδοφορίας με υπερδιπλασιασμό του EBITDA. Το 2018 η Public σημείωσε οργανική ανάπτυξη πωλήσεων 6,4%. Τα πολύ θετικά αποτελέσματα του έτους αποτελούν επιστέγασμα ενός πενταετούς πλάνου στρατηγικής που στόχο είχε τη συνολική βελτίωση σε όλους τους δείκτες εξυπηρέτησης, πωλήσεων και κερδοφορίας. Η χρονιά που διανύουμε αποτελεί την αφετηρία μίας νέας πενταετίας, όπου με ξεκάθαρη στρατηγική και μια ισχυρή ομάδα, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε δυναμικά όλα τα κανάλια πώλησης με περαιτέρω επενδύσεις στον τομέα της τεχνολογίας. Το όραμά μας είναι να δημιουργούμε το retail του αύριο, εξελίσσοντας την καταναλωτική εμπειρία σε όλα τα κανάλια μας και προσφέροντας εργαλεία ανάπτυξης για τους ανθρώπους μας

Ορόσημο της περασμένης χρονιάς αποτέλεσε και η δημιουργία του πρώτου ελληνικού ηλεκτρονικού marketplace, μέσα από το οποίο το καταναλωτικό κοινό απέκτησε πρόσβαση σε 101.000 προϊόντα από 10 νέες προϊοντικές κατηγορίες, ενώ 180 ελληνικά καταστήματα απέκτησαν ένα ισχυρό κανάλι πώλησης, το public.gr. Παράλληλα, η εταιρία έφερε καινοτομίες στα ecommerce κανάλια της καθώς ήταν ο πρώτος μεγάλος retailer που ανέπτυξε την υπηρεσία φωνητικής αναζήτησης προϊόντων στην Ελλάδα, αλλά και νέα εργαλεία search και recommendation για την αγορά της Κύπρου. Σε ό,τι αφορά το δίκτυο καταστημάτων, η εταιρία εγκαινίασε δύο νέα καταστήματα στην Κύπρο, ενώ προχώρησε και στην ψηφιοποίηση του κεντρικού καταστήματός της στο Σύνταγμα.

Τέλος, η Public για μία ακόμη χρονιά επένδυσε στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της. Ήταν η πρώτη εταιρία στην Ελλάδα που συνεργάστηκε με το LinkedIn, προσφέροντας στους εργαζομένους τη διεθνή εκπαιδευτική πλατφόρμα LinkedIn Learning, με τους εκπαιδευόμενους να αποσπούν συνολικά 1.683 πιστοποιήσεις σε διάφορους τομείς. Επίσης, με στόχο να ακούει τη φωνή και τις ιδέες όλων των ανθρώπων της, στα 55 καταστήματά της σε Ελλάδα και Κύπρο και στα κεντρικά της γραφεία, εισήγαγε την καινοτόμα ηλεκτρονική πλατφόρμα, Ιdea Management, όπου οι εργαζόμενοι καταθέτουν προτάσεις για θέματα που αφορούν στη λειτουργία της εταιρίας. Στον πρώτο κύκλο του Idea Management κατατέθηκαν 122 ιδέες και υλοποιήθηκαν 3 νικητήριες ιδέες.

Yannis Elpidis

Είμαι ένας λάτρης της τεχνολογίας και του διαδικτύου. Γνώρισα τον πρώτο μου υπολογιστή στα μέσα της δεκαετίας του '80 και ήταν "love at first sight" που λένε και στο χωριό μου. Θα με βρείτε καθημερινά στη "Darkpony Digital".

Αγαπημένο μότο:
 "There are 10 kinds of people, those who understand binary and those who don't."

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Public: Νέα μοναδική υπηρεσία «Public now, Pay later»

28 Ιουνίου 2022 Techgear Team

Τα Public γίνονται η πρώτη ελληνική εταιρεία που φέρνει στο e-commerce ένα ευέλικτο διεθνές μοντέλο ψηφιακών αγορών "Buy now, Pay later". Η πρωτοποριακή υπηρεσία είναι σε συνεργασία με την εταιρεία Klarna, ...

Public.gr: Η παραγγελία στην πόρτα σου την επόμενη ημέρα!

07 Ιουνίου 2022 Techgear Team

Οι ηλεκτρονικές αγορές έχουν μπει στην καθημερινότητα μας εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά κανείς δεν αμφισβητεί το γεγονός ότι η πανδημία οδήγησε ακόμη περισσότερους καταναλωτές να αφήσουν στην άκρη τις επισκέψεις ...

Public: Παραδίδει δωρεάν τις παραγγελίες που έγιναν με click away

05 Ιανουαρίου 2021 Techgear Team

Τη δυνατότητα να παραλάβουν τα προϊόντα τους, χωρίς καμία χρέωση, στη διεύθυνση που επιθυμούν σε ολόκληρη την Ελλάδα δίνει το Public σε όλους τους πελάτες που έχουν κάνει παραγγελίες με click away. Το Public ...

iPhone 12 / 12 Pro: Oι προπαραγγελίες ξεκίνησαν στο Public από €869 και €1229

13 Νοεμβρίου 2020 Techgear Team

Το Public, η Νο1 ελληνική αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, ακολουθώντας πάντα τις τεχνολογικές εξελίξεις, σου δίνει τη δυνατότητα προπαραγγελίας του εντυπωσιακού νέου iPhone 12. Η νέα γενιά ...

Public-MediaMarkt (PMM): Αποχωρεί ο CEO, Χρήστος Καλογεράκης

17 Οκτωβρίου 2020 Techgear Team

Έπειτα από 6 χρόνια επιτυχημένης πορείας στο τιμόνι της Public και προσφάτως της Public-MediaMarkt (PMM), ο CEO, κ. Χρήστος Καλογεράκης, αποφάσισε να αποχωρήσει από την εταιρεία προκειμένου να αναζητήσει νέες ...

Δωρεάν συνδρομή και προνομιακοί όροι για όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα του Public.gr

23 Ιουλίου 2020 Techgear Team

Δωρεάν συνδρομή έως 31/12/2020 και μια σειρά από επιπλέον προνομιακούς όρους προσφέρει το Public.gr, το μεγαλύτερο ελληνικό marketplace, σε κάθε κατάστημα – συνεργάτη που εντάσσεται σε αυτό. Πρόκειται για μια ...

Public Business: Προσφέρει προσωποποιημένες λύσεις τηλεδιάσκεψης για την επιχείρησή σου

17 Μαρτίου 2020 Techgear Team

Το Β2Β ηλεκτρονικό κατάστημα Public Business, κορυφαίος προορισμός για εταιρικούς πελάτες που αναζητούν προϊόντα τεχνολογίας, αναλώσιμα και είδη χαρτοπωλείου, στέκεται στο πλευρό κάθε επαγγελματία και ...

Public Mobile Check: Η νέα υπηρεσία που δίνει αξία στο παλιό σου smartphone

17 Σεπτεμβρίου 2019 Christos Elpidis

ο Public φέρνει τη νέα ολοκληρωμένη υπηρεσία Mobile Check, η οποία προσφέρει έναν ολοκληρωμένο έλεγχο λειτουργίας του παλιού σου smartphone πιστοποιώντας την κατάσταση της συσκευής και εξασφαλίζοντας την ...

Συμφωνία ορόσημο μεταξύ Public και Media Markt!

02 Ιουλίου 2019 Yannis Elpidis

Το Public και η Media Markt δημιουργούν μια ισχυρή εταιρεία λιανικής πώλησης, οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών σε Ελλάδα και Κύπρο Μια συμφωνία-ορόσημο που οδηγεί στη δημιουργία ...

Huawei P30 / P30 Pro: Προπαραγγελίες σε COSMOTE, ΓΕΡΜΑΝΟ, Vodafone και Public

28 Μαρτίου 2019 Yannis Elpidis

Τα Huawei P30 και Huawei P30 Pro μονοπωλούν το ενδιαφέρον των καταναλωτών αυτή τη βδομάδα και το ευχάριστο είναι ότι έχουν ξεκινήσει ήδη οι προπαραγγελίες για τις δύο συσκευές στα μεγαλύτερα δίκτυα και ...

Loader
techgear_icon