up_icon
Google Internet

Google: Έφερε στην Ελλάδα την πλατφόρμα Travel Insights

14 Μαΐου 2021 Techgear Team

Google: Έφερε στην Ελλάδα την πλατφόρμα Travel Insights

Στο πλαίσιο του φετινού Οικονομικού Forum των Δελφών, η Google Ελλάδας ανακοίνωσε τη λειτουργία της νέας πλατφόρμας της, Travel Insights, καθώς και ένα νέο κύκλο εκπαιδευτικού προγράμματος σε ψηφιακές δεξιότητες για επαγγελματίες του τουρισμού. Το πρόγραμμα αυτό τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού.

Σ’ αυτή την περίοδο των τεράστιων προκλήσεων για το σύνολο του τουριστικού τομέα, η Google έφερε στην Ελλάδα το Travel Insights (travelinsights.withgoogle.com), επιβεβαιώνοντας τη συνεχιζόμενη δέσμευσή της για την ενίσχυση του τουριστικού κλάδου. Η πλατφόρμα αυτή έχει σχεδιαστεί με στόχο να βοηθήσει τη βιομηχανία του τουρισμού να αξιοποιήσει στοιχεία σχετικά με ταξιδιωτικές αναζητήσεις, στηρίζοντας έτσι τις προσπάθειες ανάκαμψης του κλάδου. 

Η πλατφόρμα Travel Insights αποτελείται από δύο βασικά εργαλεία:

Destination Insights

    Ένα από τα βασικά πράγματα που θα ήθελαν να ξέρουν οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, οι αρχές και οι φορείς του τουρισμού είναι πληροφορίες σχετικά με τους προορισμούς που αναζητούν οι ταξιδιώτες, παγκοσμίως αλλά και στη χώρα τους. Το εργαλείο Destination Insights προσφέρει μια ξεκάθαρη εικόνα για τις κορυφαίες πηγές αναζήτησης διεθνών και τοπικών προορισμών, που προσελκύουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των ταξιδιωτών. Έτσι, θα βοηθήσει τους τουριστικούς φορείς να χαρτογραφήσουν την πιθανή ανάκαμψη συγκεκριμένων ταξιδιωτικών διαδρομών και να επιλέξουν το πώς θα επικοινωνήσουν με πιθανούς μελλοντικούς ταξιδιώτες.

    Hotel Insights

      Σε καθημερινή βάση, πραγματοποιούνται εκατομμύρια αναζητήσεις ξενοδοχείων στη Google, γεγονός που μας επιτρέπει να έχουμε στη διάθεσή μας εκτεταμένη πληροφόρηση σχετικά με τη ζήτηση για κρατήσεις δωματίων. Παρέχοντας τις πληροφορίες αυτές κατευθείαν στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μπορούμε πλέον να τις διευκολύνουμε να γνωρίζουν από πού μπορεί να προέρχεται η ζήτηση για τις μονάδες τους. Το Hotel Insights έχει σχεδιαστεί για να βοηθάει ξενοδοχεία όλων των μεγεθών - κυρίως όμως μικρά και ανεξάρτητα - να καταλάβουν πώς πρέπει να οργανώσουν και πού να στοχεύσουν το μάρκετινγκ της μονάδας τους προκειμένου να πετύχουν την ανάκαμψη της δραστηριότητάς της.

      Μαζί με το νέο αυτό εργαλείο και προκειμένου να προσφέρει επιπλέον υποστήριξη στους επαγγελματίες του τουρισμού σ’ αυτή την κρίσιμη περίοδο, η Google Ελλάδας ανακοίνωσε επίσης ένα νέο κύκλο εκπαιδεύσεων και ατομικών συμβουλευτικών συνεδριών, που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να ανταποκριθούν στις ανάγκες των ιδιοκτητών και των στελεχών τουριστικών επιχειρήσεων. Ο νέος αυτός εκπαιδευτικός κύκλος θα καλύψει μια γκάμα θεμάτων, από την κατασκευή μιας ιστοσελίδας και την κατάρτιση ενός πλάνου ψηφιακού μάρκετινγκ για μια τουριστική επιχείρηση, μέχρι το πώς μπορούν οι επαγγελματίες να χρησιμοποιούν τα Google Analytics για να αξιολογούν τις προσπάθειες του μάρκετινγκ – και πολλά άλλα. Από τις 18 Μαΐου τα σεμινάρια θα προσφέρονται δωρεάν σε εβδομαδιαία βάση και όποιος ενδιαφέρεται γι’ αυτά μπορεί να δει τη διαθεσιμότητά τους και να εγγραφεί online στο g.co/greektourism, στην ενότητα “Σεμινάρια από το σπίτι”.

      Οι πρωτοβουλίες αυτές ενισχύουν τη μακροπρόθεσμη δέσμευση της Google για την υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού του τουριστικού τομέα, κάτι που έχει πολύ μεγάλη σημασία για τη χώρα μας. Σύμφωνα με σχετική μελέτη του Oxford Economics, αν ο τουρισμός στην Ελλάδα φτάσει στο επίπεδο άλλων χωρών από πλευράς ψηφιακού περιεχομένου, τότε θα υπάρξει δυνατότητα για τη δημιουργία πάνω από 170.000 νέων θέσεων εργασίας στη χώρα. Ανταποκρινόμενοι στην ανάγκη ενίσχυσης του τουριστικού τομέα σε ψηφιακές δεξιότητες, τα τελευταία χρόνια, η Google, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού υποστηρίζει τις ελληνικές μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις, παρέχοντάς τους εκπαίδευση σε ψηφιακές δεξιότητες. Μέσω της πρωτοβουλίας, Grow Greek Tourism Online, μέχρι σήμερα, έχουν αποκτήσει δωρεάν ψηφιακή κατάρτιση πάνω από 185.000 εργαζόμενοι και στελέχη του τουρισμού, από όλη την Ελλάδα. Σε ό,τι αφορά στις επιχειρήσεις, είναι αξιοσημείωτο ότι το 66% αυτών που ωφελήθηκαν από τα δωρεάν μαθήματα, δήλωσαν ότι είδαν πολύ θετικά αποτελέσματα στην πράξη.

      Με αφορμή τις συνεργασίες της Google με την ελληνική κυβέρνηση στον τομέα της ψηφιακής επιμόρφωσης, ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, δήλωσε σχετικά: 

      Τα ψηφιακά εργαλεία ενισχύουν τα πλεονεκτήματα του τουριστικού κλάδου της χώρας και βοηθούν ώστε να αντιμετωπιστούν οι αδυναμίες. Οι επιμορφώσεις και μετεκπαιδεύσεις επιτρέπουν στις τουριστικές μονάδες να αναπτύξουν δράσεις μάρκετινγκ και να έχουν άμεση πρόσβαση σε ένα μεγαλύτερο αριθμό υποψηφίων επισκεπτών. Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού που υποστηρίζει δυναμικά και προωθεί η ελληνική κυβέρνηση, το Υπουργείο Τουρισμού υποδέχεται με ιδιαίτερη χαρά τις πρωτοβουλίες της Google που στηρίζουν έμπρακτα τις προσπάθειες ανάκαμψης του τουριστικού κλάδου

      Από την πλευρά της, η Γενική Διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Πέγκυ Αντωνάκου δήλωσε:

      Ο τουριστικός κλάδος αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας, γι’ αυτό και φροντίζουμε να αποτελούμε έναν αξιόπιστο εταίρο, επενδύοντας στην ανάκαμψη και την ανάπτυξή του. Τα διαδικτυακά εργαλεία, που είναι ειδικά σχεδιασμένα για τον κλάδο, μπορούν να επιταχύνουν την ανάκαμψή του, ενώ καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν online το πού και πότε θα ταξιδέψουν, η επιτάχυνση της ψηφιοποίησης του τουριστικού τομέα θα αποτελέσει το κλειδί για να κατανοήσουμε και να ανταποκριθούμε στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών.

      *Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!

      Techgear Team

      ΣΧΟΛΙΑ
      read more

      Google Messages: Αντιδράσεις στα μηνύματα με όλα τα emoji

      25 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

      Μπορεί να μην έχει καταφέρει να πείσει την Apple για να υιοθετήσει τα RCS, αλλά η Google δεν το βάζει κάτω και προσπαθεί διαρκώς να ενισχύσει την εφαρμογή - υπηρεσία Messages με νέες λειτουργίες που θα την ...

      Google Maps: Βρείτε σημεία με πρόσβαση για αναπηρικό αμαξίδιο

      18 Νοεμβρίου 2022 Techgear Team

      Φανταστείτε να προγραμματίζετε μια έξοδο σε κάποιο νέο εστιατόριο, μπαρ ή άλλη επιχείρηση και, φτάνοντας εκεί, να μην μπορείτε να μπείτε μέσα, να καθίσετε με την οικογένεια σας ή να πάτε στη τουαλέτα. Είναι ...

      Google: Πρόστιμο $391.5 εκατ. για παρακολούθηση της τοποθεσίας των χρηστών

      15 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

      Ήταν το 2018 όταν το πρακτορείο Associated Press αποκάλυπτε με άρθρο του πως το Location History δεν έδινε στην πραγματικότητα τον απόλυτο έλεγχο στον χρήστη σχετικά με τις πληροφορίες της τοποθεσίας του, με ...

      YouTube Shorts: Ξεκίνησε το παγκόσμιο λανσάρισμα των mini videos και στις τηλεοράσεις

      08 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

      Η ομάδα ανάπτυξης του YouTube ανακοίνωσε επίσημα την έναρξη του παγκόσμιου λανσαρίσματος της λειτουργίας YouTube Shorts στις εφαρμογές του YouTube για τηλεοράσεις, κάτι που θα δουν οι χρήστες στην επόμενη ...

      Street View: Προς κατάργηση η αυτόνομη εφαρμογή της Google

      03 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

      Ακόμα μία αυτόνομη εφαρμογή - υπηρεσία της Google θα πάρει τον δρόμο της απόσυρσης από τα καταστήματα εφαρμογών Google Play και App Store, καθώς δεν υφίσταται πραγματικός λόγος ύπαρξης της από τη στιγμή που ...

      Google Lens: Ενσωματώθηκε και στην search bar του Google Search

      02 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

      Σπάνια βλέπουμε σημαντικές αλλαγές στην αρχική οθόνη της υπηρεσίας Google Search, αλλά να που η εταιρεία προχώρησε σε μια μικρή μεν, χρήσιμη δε προσθήκη. Για την ακρίβεια, εάν επισκεφθείτε το google.com θα ...

      Google Play Store: Άνοιξε η ψηφοφορία του κοινού για τα καλύτερα apps και games του 2022

      02 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

      Πιστή στο ετήσιο ραντεβού της για την βράβευση και την ανάδειξη των κορυφαίων εφαρμογών και παιχνιδιών του οικοσυστήματος Android, η Google ανοίγει την φόρμα για να ψηφίσουν όλοι οι χρήστες αυτά που θεωρούν οι ...

      Google Chrome: Νέα sidebar για βολική αναζήτηση μέσα από τις ιστοσελίδες

      01 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

      Η Google προσθέτει μια πολύ χρήσιμη λειτουργία στον Chrome browser με σκοπό να βοηθήσει τον χρήστη να βρίσκει ακόμα πιο εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνει βλέποντας τα αποτελέσματα αναζήτησης σε μια sidebar που...

      YouTube: Το νέο redesign φέρνει ξεχωριστές καρτέλες για τα Shorts και τα Live

      31 Οκτωβρίου 2022 Christos Elpidis

      Τα YouTube Shorts αποδεικνύονται μια ιδιαίτερα επιτυχημένη κίνηση για την υπηρεσία, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ξεκάθαρη αντιγραφή του μοντέλου λειτουργίας του TikTok. Η ομάδα ανάπτυξης του YouTube βλέπει...

      YouTube: Λανσάρεται από σήμερα η επανασχεδιασμένη έκδοση της υπηρεσίας

      24 Οκτωβρίου 2022 Christos Elpidis

      Η Google ανακοίνωσε επίσημα το λανσάρισμα των νέων σχεδιαστικών αλλαγών για την υπηρεσία YouTube, το οποίο ξεκινά σταδιακά από σήμερα σε όλο τον κόσμο και περιλαμβάνει μεταξύ άλων λειτουργία pinch-to-zoom, αλλά...

      Loader
      techgear_icon