Η OpenAI μετατρέπει το ChatGPT σε εργαλείο online αγορών

Η OpenAI προχώρησε σε μια σημαντική αναβάθμιση του ChatGPT, ανακοινώνοντας ότι οι χρήστες μπορούν πλέον να πραγματοποιούν αγορές απευθείας μέσα από το δημοφιλές chatbot. Η νέα αυτή δυνατότητα επιτρέπει τη σύγκριση προϊόντων, όπως ηλεκτρονικά είδη, είδη μόδας, ομορφιάς και σπιτιού, και την άμεση μετάβαση σε εξωτερικές ιστοσελίδες καταστημάτων για ολοκλήρωση της αγοράς.

Η λειτουργία είναι ήδη διαθέσιμη για όλους τους χρήστες του ChatGPT, ανεξάρτητα από το αν έχουν λογαριασμό ή όχι, και σύμφωνα με την OpenAI, πρόκειται για μια στρατηγική κίνηση που στοχεύει να καθιερώσει την πλατφόρμα ως σημείο εκκίνησης για online αγορές σε άμεσο ανταγωνισμό με τη Google και τη δική της υπηρεσία Shopping.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η εμπειρία αγορών μέσω ChatGPT γίνεται πιο απλή και ταχύτερη. Οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν εικόνες προϊόντωντιμέςκριτικές καταναλωτών, αλλά και άμεσους συνδέσμους προς το κατάστημα. Η OpenAI τονίζει ότι τα αποτελέσματα δεν αποτελούν διαφημίσεις και επιλέγονται με ανεξάρτητα κριτήρια.

Η Google, που εδώ και χρόνια έχει χτίσει ένα εμπορικό οικοσύστημα γύρω από την online αναζήτηση και τις πληρωμένες καταχωρίσεις προϊόντων, αντιμετωπίζει πλέον έναν σοβαρό ανταγωνιστή. Η προσθήκη αυτής της δυνατότητας από την OpenAI θέτει το ChatGPT ως μια εναλλακτική πλατφόρμα για καταναλωτές που επιθυμούν απλές, άμεσες και στοχευμένες αγοραστικές εμπειρίες.

Η τάση των χρηστών να χρησιμοποιούν μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT για αναζητήσεις πληροφορίας αυξάνεται διαρκώς. Όπως αναφέρει η εταιρεία, την περασμένη εβδομάδα καταγράφηκαν πάνω από ένα δισεκατομμύριο αναζητήσεις μέσω του ChatGPT, γεγονός που δείχνει τη ραγδαία αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με το Διαδίκτυο.

Η αυξανόμενη δημοτικότητα των AI chatbots έχει ήδη τραβήξει το ενδιαφέρον των διαφημιστικών εταιρειών, οι οποίες αναζητούν τρόπους για να τοποθετήσουν brands μέσα στις απαντήσεις της τεχνητής νοημοσύνης, καθώς οι χρήστες βασίζονται όλο και λιγότερο σε παραδοσιακά αποτελέσματα αναζήτησης.

Παράλληλα με τη νέα αγοραστική δυνατότητα, η OpenAI ανακοίνωσε και βελτιώσεις στην αναφορά πηγών, επιτρέποντας την υποστήριξη απαντήσεων με πολλαπλές παραπομπές και οπτικές επισημάνσεις που δείχνουν σε ποιο σημείο του κειμένου σχετίζεται κάθε πηγή. Προστέθηκαν επίσης τάσεις αναζητήσεωνπροτάσεις autocomplete και επέκταση της δυνατότητας αναζήτησης μέσω του WhatsApp, ενισχύοντας περαιτέρω τη χρηστικότητα του εργαλείου.

Loading