To Digg επανακυκλοφόρησε μαζί με εφαρμογή για iOS

Έξι περίπου εβδομάδες μετά την εξαγορά του από τη Betaworks (για μόλις $500.000), το Digg επανακυκλοφόρησε πλήρως ανανεωμένο, ταχύτερο και με πιο καθαρή εμφάνιση.

Στο νέο Digg δεν κυριαρχούν πλέον το κίτρινο, μπλε και πράσινο χρώμα, καταργούνται τα περισσότερα εικονιδία της υπηρεσίας και τα πιο σημαντικά νέα εμφανίζονται με μεγαλύτερες εικόνες και κείμενο. Επιπλέον, η είσοδος του χρήστη στην ιστοσελίδα πραγματοποιείται μόνο με Facebook login.

Παράλληλα, κυκλοφόρησε και αντίστοιχη εφαρμογή για iOS η οποία επιτρέπει στους χρήστες να αναρτούν ιστορίες στο Digg, να τις διαβάζουν offline και να τις αποθηκεύουν για μελλοντική ανάγνωση.

Σύμφωνα με το CEO της Betaworks, John Borthwick, η λειτουργία και συντήρηση του παλιού Digg ήταν εξαιρετικά ακριβή, γι’αυτό και έπρεπε να επανασχεδιαστεί από το μηδέν. Όπως ισχυρίζεται, αυτή τη στιγμή η συντήρηση της ιστοσελίδας κοστίζει περίπου το 1/15 με 1/18 του παλιού Digg.

Μελλοντικά, η υπηρεσία social sharing  αναμένεται να εμπλουτιστεί με περισσότερες λειτουργίες, όπως μια νέα μηχανή σχολιασμού, παρουσίαση περισσότερων δεδομένων στο χρήστη, πιο προσωποποιημένα χαρακηριστικά και αρκετές βελτιώσεις στη mobile εφαρμογή.

[via VentureBeat]

This entry was posted in Digg, Internet. Bookmark the permalink.