Ανταγωνιστικές εταιρείες ανταλλάσσουν logo!

Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που η καθημερινή επαφή με το logo μιας εταιρείας μας κάνει να το ταυτίζουμε με την ίδια την εταιρεία. To νέο project "Brand Reversions" του Άγγλου σχεδιαστή logo, Graham Smith, έχει στόχο να μας παρουσιάσει ακριβώς αυτήν τη σημασία των logo με έναν μάλλον παράδοξο τρόπο...

Αυτό που κάνει στην ουσία ο Graham Smith, είναι να αλλάζει τα logo που αποτελούν σήμα κατατεθέν πασίγνωστων εταιρειών με αυτά των μεγαλύτερων ανταγωνιστών τους! Δείτε πόσο δύσκολο είναι να μη σας αποπροσανατολίσουν τα παρακάτω αλλαγμένα logo:

[πηγή MyModernMet]
Loading