Σε περίπτωση που πραγματοποιήσατε αναζήτηση εικόνας στο Google Search λογικά θα παρατηρήσατε την αλλαγή στην εμφάνιση τους. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσημα ότι αλλάζει τη διάταξη για τις εικόνες, οι οποίες πλέον ανοίγουν στη δεξιά πλευρά της οθόνης όταν πατάς επάνω τους.

Με αυτόν τον τρόπο, η Google θέλει να διευκολύνει τους χρήστες στη σύγκριση των εικόνων, καθώς η εικόνα που έχουν επιλέξει παραμένει σταθερή στη δεξιά πλευρά και μπορούν να συνεχίσουν το σκρολάρισμα προς τα κάτω για να δουν περισσότερες εικόνες.

Επιπλέον, υπάρχει πλέον η δυνατότητα να βρίσκεις περισσότερες πληροφορίες για την εικόνα που σε ενδιαφέρει, όπως τιμή, διαθεσιμότητα, reviews κλπ. χωρίς να φεύγεις από την preview έκδοση της. Θεωρητικά, αυτό θα βοηθήσει τους ιδιοκτήτες καταστημάτων να προσελκύσουν πιο εύκολα πιθανούς πελάτες παρέχοντας περισσότερη πληροφορία στο Image Search.

[Google]

Advertisements