• Πρωταθλητής στο China Singles’ Day για 3η συνεχόμενη χρονιά
  • Περισσότερες από ένα εκατομμύριο πωλήσεις κατά τη διάρκεια του Diwali στην Ινδία
  • Best selling σε Δυτική Ευρώπη, Νοτιοανατολική Ασία και Ρωσία

Η Honor, το νεανικό και καινοτόμο smartphone e-brand, ανακοίνωσε σήμερα μια ακόμα μεγάλη επιτυχία της, την ημέρα των Singles, κατακτώντας με διαφορά την πρώτη θέση σε πωλήσεις κι έσοδα στην κατηγορία smartphone στο Tmall.com και στο JD.com ξεπερνώντας στις δύο μεγαλύτερες πλατφόρμες e-commerce στην Κίνα, ακόμα και την Apple!

Η μέρα των Singles συνέβαλλε στην διάδοση της Honor στην Νοτιοανατολική Ασία ενώ στην Ινδονησία, η Honor κατέκτησε την κορυφή σε πωλήσεις στις κατηγορίες Mobile & Electronics στο Shopee.com, πουλώντας περισσότερες από 8000 συσκευές μέσα σε μόλις 80 λεπτά.

Ακόμα, μεγάλη επιτυχία σε πωλήσεις σημείωσε το νέο Honor Magic 2, αφού ήταν το best-selling smartphone σε όγκο πωλήσεων και έσοδα στο Tmall.com και στο JD.com

Στην Ινδία, κατά τη διάρκεια του Diwali, της μεγαλύτερης ινδικής γιορτής, η Honor σημείωσε περισσότερες από ένα εκατομμύριο πωλήσεις παρουσιάζοντας 300% αύξηση από το 2017. Τα πιο δημοφιλή προϊόντα περιλαμβάνουν το Honor 9N, που έγινε Star Product στο Big Billion Days του Flipkart (η μεγαλύτερη e-commerce πλατφόρμα της Ινδίας) και το προσφάτως λανσαρισμένο Honor 8X, που έγινε Best Seller στο Amazon της Ινδίας την πρώτη κιόλας μέρα κυκλοφορίας του.

Η μεγάλη επιτυχία του Honor 8X δεν περιορίζεται στην Ινδία, μετά το λανσάρισμα του τον Σεπτέμβριο, το Honor 8X έχει αναδειχθεί σε πρωταγωνιστή της Honor, σημειώνοντας 6 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως. Έχει γίνει μάλιστα Best Seller στο γερμανικό Amazon, στην online αγορά smartphone στην Γαλλία και στο GITEX, το μεγαλύτερο tech show σε Μέση Ανατολή, Βόρεια Αμερική και Νότια Ασία.

Ο George Zhao, πρόεδρος της Honor, αναφέρει:

Είμαι ενθουσιασμένος που η Honor έχει πετύχει αυτά τα αξεπέραστα αποτελέσματα σε μία τόσο δύσκολη αγορά όπως αυτή των smartphone. Οι παγκόσμιες εξαγωγές smartphone στο τρίτο τρίμηνο του 2018 εμφανίζουν μείωση 6% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά ενώ στην ευρύτερη Κινεζική αγορά έχει υπάρξει μείωση της τάξης του 11% στο πρώτο μισό του 2018. Η στρατηγική και οι αδιάλλακτες προσπάθειες του RND της Honor όμως, την βοηθούν να πηγαίνει κόντρα σε αυτήν την τάση και έχουν εξασφαλίσει την επιτυχία της σε κατηγορίες κλειδιά, όπως η τεχνητή νοημοσύνη (AI), το GPU Turbo και το εξαίρετο smartphone design.

Διανύοντας την περίοδο του Black Friday και πλησιάζοντας στα Χριστούγεννα, η Honor θα παρουσιάσει περισσότερες εορταστικές προσφορές στις διεθνείς αγορές και θα μοιραστεί την επιτυχία της με τους fan της σε όλο τον κόσμο.

Στην Ελλάδα το Honor 8X διατίθεται στην Cosmote και στον Γερμανό.

 

Advertisements