Mortal Shell 2: Ανακοινώθηκε επίσημα το sequel με... metal διάθεση
Κατά τη διάρκεια του φετινού Summer Game Fest, ανακοινώθηκε επίσημα το Mortal Shell 2, η πολυαναμενόμενη συνέχεια του γνωστού action RPG. Το trailer της αποκάλυψης άφησε έντονα τη νοσταλγική αίσθηση εκείνων των υπερβολικών αλλά καθηλωτικών παρουσιάσεων που χαρακτήριζαν το παρελθόν της gaming βιομηχανίας.
Το Mortal Shell 2 έρχεται από τη συνεργασία του στούντιο Cold Symmetry και του εκδότη Playstack και αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2026 για PC και κονσόλες. Αν και δεν έχουν γίνει γνωστές ακόμη οι συγκεκριμένες πλατφόρμες, θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι το παιχνίδι θα βρει τον δρόμο του στο PlayStation 5 και το Xbox Series X|S.
Η νέα αυτή προσθήκη στο Soulsborne είδος υπόσχεται να εξελίξει σε βάθος τα θεμέλια που έθεσε ο προκάτοχός της. Σύμφωνα με την επίσημη περιγραφή του τίτλου από την Playstack, το Mortal Shell 2 αποτελεί ένα αυτόνομο RPG τρίτου προσώπου, το οποίο δίνει έμφαση στην ελεύθερη εξερεύνηση και το εντατικό, απελευθερωμένο σύστημα μάχης. Το παιχνίδι διαθέτει έναν διασυνδεδεμένο ανοιχτό κόσμο, με σκόπιμα περιορισμένο μέγεθος, ώστε να ενισχύεται η αίσθηση πρόοδου χωρίς να απαιτείται υπερβολική επένδυση χρόνου.
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του νέου τίτλου είναι η κατάργηση του συστήματος αντοχής (stamina), κάτι που σηματοδοτεί μια σημαντική στροφή από τον βασικό σχεδιασμό που χαρακτηρίζει το είδος των Soulslike παιχνιδιών. Οι δημιουργοί αναφέρουν πως το σύστημα μάχης στο Mortal Shell 2 είναι ευέλικτο και ταυτόχρονα γερά θεμελιωμένο. Η απουσία περιορισμών επιτρέπει στους παίκτες να αναπτύσσουν διαφορετικές στρατηγικές με σκοπό να «σπάνε» την άμυνα των αντιπάλων και να πετυχαίνουν κρίσιμα χτυπήματα.
Στο οπτικοακουστικό κομμάτι, το trailer κινείται σε καθαρά heavy metal ρυθμούς, γεμάτο εκρήξεις, σκοτεινή αισθητική και έντονες εκτελέσεις εχθρών, παραπέμποντας σε άλλες εποχές όπου το ύφος της παρουσίασης ήταν εξίσου σημαντικό με το ίδιο το παιχνίδι.
Το πρώτο Mortal Shell, που κυκλοφόρησε το 2020, έλαβε θετικές κριτικές για το σκοτεινό του ύφος, την έξυπνη υλοποίηση του gameplay και τη γενναία προσέγγιση ενός τόσο απαιτητικού είδους. Η απόφαση για τη δημιουργία μιας αυτόνομης συνέχειας δείχνει τη φιλοδοξία του στούντιο να διευρύνει το σύμπαν του παιχνιδιού και να εξερευνήσει νέες πτυχές του κόσμου του, αλλά και του συστήματος μάχης.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως, παράλληλα με την κύρια αφήγηση, το παιχνίδι υπόσχεται βαθύτερο σύστημα σχεδιασμού όπλων, με εκτεταμένες επιλογές αναβάθμισης, κάτι που αναμένεται να ενθουσιάσει τους λάτρεις της παραμετροποίησης και της στρατηγικής ανάπτυξης χαρακτήρα.