up_icon
PayPal Press Releases

PayPal: Οι Έλληνες λατρεύουν το online οπτικοακουστικό περιεχόμενο

05 Νοεμβρίου 2018 Christos Elpidis

PayPal: Οι Έλληνες λατρεύουν το online οπτικοακουστικό περιεχόμενο

[Δ.Τ.]
  • Οι online ταινίες αποτελούν το πιο δημοφιλές είδος ψηφιακών προϊόντων στην Ελλάδα: αγοράστηκαν από περισσότερους από τους μισούς ερωτηθέντες καταναλωτές το τελευταίο τρίμηνο.
  • Η προτίμηση των Ελλήνων για τις πλατφόρμες online video λαμβάνει ώθηση από την ποσότητα του διαθέσιμου περιεχομένου (60%), της πρόσβασης σε αυτό μέσω PC (47%) και του προτιμώμενου interface (44%).
  • Προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες αυτές, η PayPal συνεχίζει να αναπτύσσει το δικό της χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών streaming και στην Ελλάδα.

Δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα για το ότι ο κόσμος μας γίνεται ‘ψηφιακός’ από τον υπό συνεχή εξέλιξη μετασχηματισμό της βιομηχανίας της μουσικής, του κινηματογράφου και της τηλεόρασης. Το ίδιο το video streaming ευθύνεται πλέον για πάνω από το μισό της παγκόσμιας κίνησης δεδομένων στο Internet. Καθώς τα ψηφιακά μέσα ανάγονται σε σημαντικό μέρος της οικονομίας, η PayPal και η SuperData αποκαλύπτουν τα αποτελέσματα της έρευνας σχετικά με την Οικονομία των Ψηφιακών Αγαθών (‘Digital Goods Economy Survey’).

Ο Marcin Głogowski, Manager Director της PayPal στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, σχολίασε:

"Οι συνεργάτες μας που εμπορεύονται ψηφιακά είδη, καθώς και οι ίδιοι οι πελάτες τους, αγκαλιάζουν τη δυνατότητα του ‘going digital’ σε καθημερινή βάση πλέον – έτσι, αποφασίσαμε να το ψάξουμε λίγο καλύτερα προκειμένου να ανακαλύψουμε τι είναι αυτό που ωθεί την ψηφιακή ζήτηση. Όπως αποδεικνύεται, οι βασικές κινητήριες δυνάμεις για την αυξανόμενη δημοτικότητα της ψηφιακής ψυχαγωγίας είναι η ίδια η ευκολία και η πρακτικότητά της – το 45% των Ελλήνων πελατών αγοράζει κινηματογραφικές ταινίες ή τηλεοπτικές σειρές ψηφιακά, αντί για τις ‘φυσικές’ εκδόσεις τους, καθώς δεν είναι καν υποχρεωμένοι να βγουν από το σπίτι τους, ενώ το 49% επειδή δεν χρειάζεται να περιμένουν για να δουν το φιλμ ή τη σειρά της αρεσκείας τους"

Μεγάλη ποικιλία σε συσκευές, περιεχόμενο και είδη

Οι Έλληνες δεν αποτελούν εξαίρεση ανάμεσα στις αγορές της Ευρώπης – το 72% των Ευρωπαίων προτιμά τις υπηρεσίες streaming από την αγορά ή το ‘κατέβασμα’ (downloading) μιας ταινίας ή μιας τηλεοπτικής σειράς (στην Ελλάδα, αφορά το 67%).

Πως επιλέγουν, λοιπόν, οι Έλληνες την αγαπημένη τους πλατφόρμα streaming; Στους πιο σημαντικούς λόγους συγκαταλέγονται η πληθώρα του διαθέσιμου περιεχομένου (60%), η δυνατότητα άμεσης πρόσβασης μέσω PC (47%), καθώς επίσης το φιλικό interface (44%) και η πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής (41%).

Το πλέον δημοφιλές κινηματογραφικό είδος video content στην Ελλάδα είναι η περιπέτεια (το 65% των ερωτηθέντων θεατών απόλαυσε ταινίες ή σειρές περιπέτειας σε διάστημα 3 μηνών), ενώ ακολουθούν η κωμωδία (64%) και η επιστημονική φαντασία (46%). Κόντρα στα στερεότυπα, περίπου ανάλογος αριθμός ανδρών και γυναικών παρακολούθησε ταινίες τρόμου (31% και 29% αντίστοιχα).

 

"Παρατηρούμε από κοντά τις νέες τάσεις ανάμεσα στους μοντέρνους και ψηφιακά εξοικειωμένους καταναλωτές στην Ελλάδα, και όντως η ψηφιακή ψυχαγωγία είναι μία από τις πλέον δημοφιλείς και αγαπημένες. Όπως διαπιστώσαμε ότι ισχύει για όλες τις αγορές ψηφιακών αγαθών, η μέθοδος πληρωμής παίζει μεγάλο ρόλο, ειδικά όταν εμπλέκει κινητές συσκευές. Στην περίπτωση πληρωμής για ψηφιακά μέσα, τέσσερις στους πέντε καταναλωτές στην Ελλάδα επιλέγουν την μέθοδο πληρωμής με βάση την ευκολία στη χρήση της. Και η PayPal ταιριάζει απόλυτα και στην περίπτωση αυτή"

 

Christos Elpidis

Το ταξίδι ξεκίνησε από έναν Atari ST 520 στα '80s για μια μακρά περίοδο καψίματος στο gaming με το Kick Off 2 (αν είχε eSports τότε θα ήμουν εκατομμυριούχος...) και τα κλασικά adventures. Μετά ήρθαν τα PCs, το Internet, τα MP3s, τα Mac, τα κινητά, τα smartphones και όλα τα μαραφέτια που ορίζουν την καθημερινότητα μας σήμερα.

Για όλα αυτά τα λέμε τα τελευταία 10+ χρόνια μέσα από το Techgear.gr! Θα με βρείτε σε Twitter, Instagram και φυσικά στη Darkpony Digital!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΣΧΟΛΙΑ
read more

Μεγάλη η στροφή των Ελλήνων στα διεθνή ηλεκτρονικά καταστήματα

22 Δεκεμβρίου 2022 Techgear Team

Εν έτει 2022, η επιλογή του διασυνοριακού (cross-border) ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελεί μονόδρομο. Στην πραγματικότητα, σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) των Ευρωπαίων και το 87% των Ελλήνων καταναλωτών ...

Netflix, PayPal, TikTok κ.ά. αποσύρουν τις υπηρεσίες τους από τη Ρωσία

07 Μαρτίου 2022 Christos Elpidis

Με κάθε ειλικρίνεια δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν οι κινητοποιήσεις των μεγάλων εταιρειών τεχνολογίας για τον ψηφιακό αποκλεισμό της Ρωσίας θα καταφέρουν να την πείσουν να σταματήσει τον πόλεμο στην Ουκρανία. ...

Online Shopping: Πως να αποφύγετε να πέσετε θύμα απάτης κατά την εορταστική περίοδο

07 Δεκεμβρίου 2021 Techgear Team

Καθώς τα πρώτα χριστουγεννιάτικα τραγούδια ακούγονται ήδη στα καταστήματα, υπό το δέλεαρ ελκυστικών προσφορών, οι καταναλωτές δεν νιώθουν την ανάγκη να ακούσουν από τα ηχεία για άλλη μια φορά το “Last ...

Έρευνα: Οι Έλληνες στρέφονται ολοένα και πιο συστηματικά στα ψηφιακά κανάλια αγορών

23 Νοεμβρίου 2021 Techgear Team

Η PayPal διεξήγαγε μία έρευνα σε 12 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, με σκοπό να κατανοήσει πόσο έχουν διαφοροποιηθεί οι συνήθειες στη διαδικασία αγοράς τροφίμων και έτοιμου φαγητού. Τα ...

PayPal: Διαψεύδει τις φήμες για την εξαγορά του Pinterest

25 Οκτωβρίου 2021 Antonia Gouvedari

Ύστερα από τις φημολογίες ότι η PayPal ενδέχεται να εξαγοράσει την Pinterest, η εταιρεία έσπευσε να αποκαταστήσει τις φήμες, λέγοντας ότι δεν επιδιώκει την εξαγορά της δημοφιλούς πλατφόρμας αυτή τη στιγμή. Η ...

PayPal: Φήμες ότι θα εξαγοράσει το Pinterest με $45 δισ.!

21 Οκτωβρίου 2021 Antonia Gouvedari

Η PayPal και η Pinterest βρίσκονται προ των πυλών για μια συμφωνία, όπου η πρώτη θα εξαγοράσει τη δεύτερη για 45 δισεκατομμύρια ή για $70 ανά μετοχή, όπως αναφέρει το CNBC. Οι πληροφορίες που μετέδωσε το CNBC ...

PayPal: Νέα εφαρμογή με πληθώρα χρήσιμων λειτουργιών

22 Σεπτεμβρίου 2021 Techgear Team

Η PayPal ανακοίνωσε τη νέα εφαρμογή PayPal με προσωποποιημένες λειτουργίες, προσφέροντας στους πελάτες την καλύτερη ολοκληρωμένη λύση για τη διαχείριση όσων ηλεκτρονικών πληρωμών καλούνται να διεκπεραιώνουν σε ...

PayPal: Εξαγοράζει την Paidy για υπηρεσία buy-now-pay-later

08 Σεπτεμβρίου 2021 Antonia Gouvedari

Η PayPal συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της, καθώς εξαγόρασε την ιαπωνική εταιρεία Paidy έναντι 300 δισεκατομμυρίων γιεν, προκειμένου να ενισχύσει τις buy-now-pay-later (BNPL) υπηρεσίες της. Η Paidy...

PayPal: Δυνατότητα πληρωμής με QR Code για touch-free αγοραπωλησίες

19 Μαΐου 2020 Techgear Team

Η PayPal παρουσίασε σήμερα την δυνατότητα χρήσης QR Codes για την αγορά και πώληση αγαθών σε 28 αγορές ανά τον κόσμο. Από τις λαϊκές αγορές έως την πώληση προϊόντων από δεύτερο χέρι – το λανσάρισμα της ...

Το Xoom της PayPal διαθέσιμο και στην Ελλάδα

18 Νοεμβρίου 2019 Techgear Team

Τον Ιούλιο 2019, η PayPal λάνσαρε την διεθνή υπηρεσία αποστολής εμβασμάτων Xoom σε πάνω από 30 ευρωπαϊκές αγορές. Τώρα όλες οι σχετικές λειτουργίες είναι πλήρως διαθέσιμες και στους χρήστες που διαμένουν στην ...

Loader
please wait
techgear_icon