TikTok: Ξεπέρασε το YouTube σε μέσο χρόνο παρακολούθησης
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το App Annie, η χρονική διάρκεια που δαπανάται κατά μέσο όρο στην πλατφόρμα του TikTok από τους χρήστες των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου ξεπερνά σε σημαντικό βαθμό εκείνη του Youtube.
Παρόλο που η πλατφόρμα του Youtube εξακολουθεί να αποτελεί τον δημοφιλέστερο ιστότοπο για βίντεο, οι νέοι στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο φαίνεται ότι προτιμούν περισσότερο την πλατφόρμα ψυχαγωγίας TikTok. Μάλιστα, η App Annie, εταιρεία ανάλυσης εφαρμογών, ξεχώρισε το TikTok ως την εφαρμογή με τις περισσότερες εγκαταστάσεις πέρυσι.
Απεναντίας, το YouTube προσπαθεί να ανταγωνιστεί το TikTok, καθώς κυκλοφόρησε τον Μάιο τη λειτουργία YouTube Shorts – τον κλώνο του TikTok.
Το TikTok είναι μία από τις πιο σπάνιες δημοφιλείς εφαρμογές παγκοσμίως που δημιουργήθηκε από την Κίνα. Η μητρική εταιρεία του TikTok, ByteDance, έχει την έδρα του στο Πεκίνο και ανήκει εν μέρει στην κινεζική κυβέρνηση.
Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία έχει παρατηρηθεί να λογοκρίνει περιεχόμενο για λογαριασμό της Κίνας. Σημειώνεται ότι η πλατφόρμα του TikTok έχει απαγορευτεί στην Ινδία και σχεδόν απαγορεύτηκε και στις ΗΠΑ.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr
[via]