up_icon
Technology Vodafone

TOBi: Ο AI ψηφιακός βοηθός της Vodafone για εξυπηρέτηση πελατών

22 Μαΐου 2020 Techgear Team

TOBi: Ο AI ψηφιακός βοηθός της Vodafone για εξυπηρέτηση πελατών

Η Vodafone κάνει ακόμη πιο εύκολη την επικοινωνία των συνδρομητών της με την εταιρεία, καθώς αντικαθιστά το email με τον TOBi, έναν ψηφιακό, εικονικό «βοηθό» όλων των πελατών της που αξιοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη, εξυπηρετεί μέσω chat και λύνει συνήθη προβλήματα.

Ο TOBi, ένα ειδικά διαμορφωμένο bot για τις ανάγκες των πελατών του ομίλου Vodafone, λειτουργεί πιλοτικά από τα μέσα του 2019, έχοντας πραγματοποιήσει εκατοντάδες χιλιάδες συνομιλίες με ανθρώπους, μέσα από τις οποίες εκπαιδεύτηκε και κατάφερε να επιλύσει περίπου 8.000 θέματα που ανέφεραν καταναλωτές. Μάλιστα, ο TOBi φιλοξενείται πλέον και στο My Vodafone App, ενώ εκπαιδεύεται και μαθαίνει έπειτα από κάθε αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές, χρησιμοποιώντας αλγόριθμο αιχμής.

Ο TOBi είναι καθημερινά διαθέσιμος στο Vodafone.gr και το My Vodafone app και δίνει στους συνδρομητές τη δυνατότητα να βρουν λύσεις και απαντήσεις στα θέματα που τους απασχολούν, χωρίς να χρειάζεται να καλέσουν στο τηλεφωνικό κέντρο. Το chatbot του Ομίλου Vodafone αναγνωρίζει το αίτημα ή την ερώτηση του πελάτη, και σε περίπτωση που ερωτηθεί για κάτι που ακόμα δεν γνωρίζει, δρομολογεί τη συνομιλία στην κατάλληλη ομάδα Live Chat.

Μάλιστα, στο πλαίσιο της λήψης περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας της νόσου COVID-19, ο TΟBi έλαβε επιπρόσθετη εκπαίδευση, ώστε να παροτρύνει τους πελάτες, ανάλογα με τις ερωτήσεις τους, να αναζητήσουν περισσότερες πρακτικές οδηγίες στην ιστοσελίδα της Vodafone αναφορικά με τον τρόπο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας από το σπίτι τους, τις παροχές της Vodafone, τις οδηγίες προφύλαξης και αντιμετώπισης κρουσμάτων και την ορθή χρήση του διαδικτύου.

Είναι ενδεικτικό ότι καθ’ όλη τη διάρκεια εφαρμογής των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας των πολιτών, ο TOBi διαχειρίστηκε περισσότερους από 187 χιλιάδες πελάτες, παρέχοντάς τους οδηγίες και βοηθώντας τους στην απάντηση των ερωτημάτων τους και των αποριών τους.

H διευθύντρια εμπορικών λειτουργιών της Vodafone Ελλάδας, Χριστίνα Παρασκευοπούλου δήλωσε:

Αξιοποιώντας τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη και τα καλύτερα ψηφιακά κανάλια, η Vodafone παρέχει όλο και περισσότερες δυνατότητες στους πελάτες της, ώστε η αναζήτηση πληροφοριών, η επικοινωνία και οι συναλλαγές τους με την εταιρεία να γίνονται απλά, γρήγορα και ξέγνοιαστα. Ο TΟBi είναι το νεότερο μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone κι ένα πρωτοποριακό εργαλείο που έρχεται να ενδυναμώσει τους καταναλωτές.
Techgear Team

ΣΧΟΛΙΑ
read more

European Chips Act: Ευκαιρία για την Ελλάδα η βιομηχανία ημιαγωγών

07 Δεκεμβρίου 2022 Techgear Team

Στην ψηφιακή πρόοδο της Ελλάδας την τελευταία τριετία και στις προοπτικές της χώρας να αποτελέσει κομμάτι της νέας εφοδιαστικής αλυσίδας που διαμορφώνεται στον χώρο των ημιαγωγών (chips), με αφορμή την πρόταση ...

Google Photos: Δοκιμές για νέο εργαλείο αναζήτησης με βάση τα πρόσωπα

06 Δεκεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Google ξεκίνησε τις δοκιμές για την ενσωμάτωση ενός νέου εργαλείου αναζήτησης στην δημοφιλή υπηρεσία Google Photos, το οποίο έχει θα δώσει στους χρήστες τη δυνατότητα να πραγματοποιούν αναζήτηση με βάση το ...

vivo: Οι νέες τεχνολογίες για τις κάμερες των smartphones σε συνεργασία με τη ZEISS

05 Δεκεμβρίου 2022 Techgear Team

Η vivo παρουσίασε επίσημα το νέο δίκτυο τεχνολογίας απεικόνισης βίντεο, το οποίο εστιάζει σε τρεις νέες δυνατότητες προβολής, ενώ στηρίζεται σε δύο υποστηρικτικούς άξονες που διακρίνονται για την κοινή και ...

Neuralink: Το εμφύτευμα του Elon Musk θα δοκιμαστεί σε ανθρώπους μέσα στο επόμενο εξάμηνο (λέει ο ίδιος...)

01 Δεκεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η προγραμματισμένη εκδήλωση της Neuralink είχε να δώσει ορισμένα νέα στοιχεία για την αμφιλεγόμενη τεχνολογία εμφυτευμάτων που ετοιμάζει η εταιρεία, ενώ δεν έλειψαν για άλλη μια φορά οι πομπώδεις δηλώσεις από ...

Gorilla Glass Victus 2: Επίσημα η νέα επικάλυψη για αντοχή σε τσιμέντο και άσφαλτο

30 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Corning προχώρησε στα επίσημα αποκαλυπτήρια του Gorilla Glass Victus 2, της νέας επικάλυψης για προστασία οθόνης, η οποία αναμένεται ότι θα χρησιμοποιηθεί σε πληθώρα νέων συσκευών που θα κυκλοφορήσουν από τις...

MediaTek και Bullitt ετοιμάζουν το πρώτο smartphone ανταλλαγής μηνυμάτων από δορυφόρο

30 Νοεμβρίου 2022 Techgear Team

Η Bullitt Group, η καινοτόμος βρετανική εταιρεία smartphone, συνεργάζεται με τον κορυφαίο προμηθευτή chipset παγκοσμίως, τη MediaTek, για να λανσάρει το πρώτο smartphone στον κόσμο που περιλαμβάνει τεχνολογία ...

Η Tesla θα φέρει την τεχνολογία ήχου Dolby Atmos στα οχήματα της

25 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Tesla δεν σταματά να εξελίσσει το software των ηλεκτρικών οχημάτων της προσθέτοντας κατά καιρούς πολύ ενδιαφέρουσες λειτουργίες που δεν αφορούν αποκλειστικά την οδήγηση, αλλά την γενικότερη εμπειρία του ...

Νέος τύπος καταλύτη μετατρέπει τα πλαστικά απόβλητα σε προπάνιο

14 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Τα πλαστικά απόβλητα εξακολουθούν να αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα περιβαλλοντικά προβλήματα της εποχής μας, ωστόσο, ένας νέος καταλύτης που δημιούργησαν ερευνητές του MIT ίσως δώσουν μια πολύ καλή λύση ...

Κορυφαία πιστοποίηση για το «τέλειο μαύρο» των OLED panels της LG

11 Νοεμβρίου 2022 Techgear Team

H LG Electronics υποδέχεται με ενθουσιασμό την πιστοποίηση “Perfect Black” που έλαβαν τα OLED panel των οθονών της, τα οποία ξεχώρισαν με την κορυφαία τους απόδοση επιτυγχάνοντας τέλεια επίπεδα μαύρου σε ...

LG Display: Πρωτότυπη εύκαμπτη και έγχρωμη οθόνη με δυνατότητα επε΄κτασης ή/και στριψίματος

09 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε εύκαμπτη οθόνη με δυνατότητα επέκτασης, απλά αυτήν την φορά το τμήμα LG Display πρωτοπορεί τόσο με το υλικό που χρησιμοποιεί, όσο και με τις δυνατότητες της νέας δημιουργίας ...

Loader
techgear_icon