up_icon
Vodafone

Vodafone #μαζί_συνεχίζουμε: Σημαντικές πρωτοβουλίες και σχέδιο για στήριξη της οικονομίας και της κοινωνίας

31 Μαρτίου 2020 Techgear Team

Vodafone #μαζί_συνεχίζουμε: Σημαντικές πρωτοβουλίες και σχέδιο για στήριξη της οικονομίας και της κοινωνίας

Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες αυτού του κρίσιμου διαστήματος και θέλοντας να είναι μαζί με τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και τους εργαζομένους της στην αντιμετώπιση του σήμερα και στη συνέχεια για το αύριο, η Vodafone Ελλάδας αναλαμβάνει σημαντικές πρωτοβουλίες και ανακοινώνει ένα σχέδιο με έξι βασικούς άξονες που έρχεται να στηρίξει την οικονομία και την κοινωνία μέσα από συγκεκριμένες δράσεις.

Σχέδιο Δράσης σε έξι βασικούς άξονες:

  • Τη διασφάλιση της απρόσκοπτης επικοινωνίας ιδιωτών και επιχειρήσεων
  • Την παροχή λύσεων για την εργασία και την εκπαίδευση από απόσταση
  • Τη συμπαράσταση σε επιχειρήσεις που πλήττονται από τους περιορισμούς λειτουργίας
  • Τη στήριξη της κοινωνίας αλλά και τη διευκόλυνση και βοήθεια για τη συνέχιση της καθημερινής ζωής, επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, τώρα που όλοι μένουμε σπίτι
  • Την προστασία και ασφάλεια των εργαζομένων της
  • Τη συμβολή στο έργο για την ελαχιστοποίηση της εξάπλωσης και αντιμετώπιση της πανδημίας με την χρήση καινοτόμου τεχνολογίας και τη συνεργασία όπου απαιτείται με την πολιτεία
broumidis-image.jpg

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης δήλωσε: Η εξάπλωση του COVID-19 σε ολόκληρη την Ευρώπη έχει ήδη τεράστιες επιπτώσεις στην οικονομία, την κοινωνική ζωή και στην καθημερινότητα όλων. Το πιο σημαντικό το επόμενο διάστημα θα είναι να ανταπεξέλθουμε στις προκλήσεις μαζί και να συνεχίσουμε τη ζωή μας, υγιείς, ασφαλείς και οραματιζόμενοι το μέλλον. Τα μέτρα για τα οποία μιλάμε σήμερα είναι οι πρώτες από τις δράσεις μας. Θα ακολουθήσουν και νέες πρωτοβουλίες. Ο στόχος μας είναι να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας και την κοινωνία όσο μένουμε σπίτι, μαζί να συνεχίσουμε και να είμαστε έτοιμοι για το μέλλον που έρχεται - και θα είναι καλύτερο για όλους

Οι πρώτες δράσεις της Vodafone είναι:

  1. Η διασφάλιση ποιότητας δικτύων και η δυναμική αύξηση χωρητικότητας.
  2. H αλλαγή των όρων πληρωμής για τους μικρούς προμηθευτές με την πληρωμή τιμολογίων στις 15 μέρες από την έκδοση.
  3. Η δωρεάν τρίμηνη χρήση του πακέτου smart working για επιχειρήσεις
  4. Οι άμεσες αναβαθμίσεις συνδέσεων επιχειρήσεων για την υποστήριξη εργασίας από απόσταση.
  5. Ο δωρεάν χρόνος ομιλίας από σταθερά προς κινητά και διεθνείς προορισμούς και μειωμένες στο μισό τιμές πακέτων δεδομένων για οικιακούς και εταιρικούς πελάτες συμβολαίου.
  6. Η δωρεάν αναβάθμιση στο family πακέτο για συνδρομητές του βασικού πακέτου Vodafone TV.
  7. Η πρόσβαση σε εκπαιδευτικές πλατφόρμες τρίτων για νέους και παιδιά και περαιτέρω ανάπτυξη και εμπλουτισμός της ψηφιακής πλατφόρμας ελεύθερης πρόσβασης του Ιδρύματος Vodafone Generation Next.
  8. Η προτεραιότητα, για την κάλυψη θέσεων εργασίας σχετικών με τις υπηρεσίες μας, σε ανθρώπους που η εργασία τους επηρεάστηκε από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν για τον έλεγχο της πανδημίας.
  9. Η εργασία πλέον από το σπίτι για το 93% των εργαζόμενων της εταιρείας.
  10. Η διάθεση της Vodafone big data analytics τεχνολογίας για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη παροχή βοήθειας στην αντιμετώπιση της πανδημίας



Διασφαλίζοντας αδιάλειπτη επικοινωνία για όλους και καλή λειτουργία των δικτυών

Η Vodafone θέτει σε απόλυτη προτεραιότητα την ακεραιότητα του δικτύου της. Οι ομάδες τεχνολογίας της εταιρείας δουλεύουν διαρκώς για να διασφαλίσουν ότι το δίκτυό της θα είναι πάντα εκεί και θα επιτρέπει σε όλους να επικοινωνούν, να εργάζονται, να εκπαιδεύονται και να ψυχαγωγούνται.

Αναγνωρίζοντας ότι το επόμενο διάστημα οι ανάγκες θα είναι πολλές και μεγάλες, αυξάνει με ταχύτατο ρυθμό τη χωρητικότητα του δικτύου, ενώ διασφαλίζει ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα εφοδιασμού για τις ανάγκες του δικτύου της.

Mε προτεραιότητα πάντα στη ζωή και την ασφάλεια των ίδιων όσο και των συνανθρώπων τους, οι τεχνικοί πεδίου της εταιρείας συνεχίζουν, όταν απαιτείται για τις αναγκαίες εργασίες δικτύου, να παρέχουν το έργο τους με αφοσίωση και αίσθημα καθήκοντος.

Διευκολύνοντας την Τηλεργασία και Τηλεκπαίδευση

Η Vodafone αντιμετωπίζει κατά προτεραιότητα αιτήματα εταιρικών πελατών για αναβάθμιση σύνδεσης ώστε να υποστηρίζεται η απομακρυσμένη εργασία.

Παρέχει 3 μήνες δωρεάν δοκιμαστική χρήση του πακέτου Vodafone Smart Working, ενώ οι προσωπικοί σύμβουλοι πωλήσεων και εξυπηρέτησης customer managers είναι στη διάθεση των εταιρικών πελατών για την παροχή συμβουλών και τυχόν βοήθεια για την εξ αποστάσεως εργασία.

Επιπλέον, σε συνεργασία με την πλατφόρμα εκπαίδευσης brainy.gr έχει δημιουργήσει αποκλειστικές προσφορές για τους συνδρομητές της Vodafone, για να ενισχύσει τους μαθητές Δημοτικού (Ε’ & ΣΤ’) και Γυμνασίου όταν θα επιστρέψουν στα σχολεία.

Ακόμη, προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στην πλατφόρμα ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων Generation Νext (generationnext.vodafone.gr) του Ιδρύματος Vodafone, για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, η οποία εμπλουτίζεται με νέο περιεχόμενο και νέες online δραστηριότητες και μαθήματα ώστε να συμβάλει στην εκπαίδευση και τη δημιουργική απασχόληση των εφήβων που μένουν σπίτι.

Ενισχύοντας την οικονομία και τις επιχειρήσεις

Η Vodafone αλλάζει τους όρους πληρωμής για τους μικρούς προμηθευτές της και από την 1η Απριλίου και για τους επόμενους μήνες τα τιμολόγιά τους θα εξοφλούνται σε 15 μέρες από την έκδοσή τους.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία προσφέρει στις επιχειρήσεις δωρεάν 400 λεπτά ομιλίας στο σταθερό για κλήσεις προς κινητά Ελλάδας και διεθνή σταθερά 47 χωρών σε όλα τα προγράμματα ADSL και VDSL καθώς και 50% έκπτωση σε όλα τα πακέτα δεδομένων στους πελάτες συμβολαίου κινητής για 3 μήνες.

Στηρίζοντας την κοινωνία και του πελάτες της που μένουν σπίτι

Η Vodafone δίνει προτεραιότητα, για την κάλυψη θέσεων εργασίας σχετικών με τις υπηρεσίες μας, σε ανθρώπους που η εργασία τους επηρεάστηκε από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν για τον έλεγχο της πανδημίας.

Ανανεώνει τις ψηφιακές της εφαρμογές ώστε οι πελάτες της να μπορούν να εξυπηρετούνται online, μένοντας σπίτι. Ακόμα, μέσω του Virtual Shop της Vodafone, και με την υπηρεσία virtual support, η #ομάδαReady είναι δίπλα στους πελάτες για να απαντήσει σε οποιαδήποτε ανάγκη τεχνολογίας.

Και για τους ιδιώτες πελάτες της, η εταιρεία προσφέρει δωρεάν 400 λεπτά ομιλίας στο σταθερό για κλήσεις προς κινητά Ελλάδας και διεθνή σταθερά 47 χωρών καθώς και 50% έκπτωση σε όλα τα πακέτα δεδομένων στους πελάτες συμβολαίου κινητής για 3 μήνες. Επίσης, προσφέρει έκπτωση σε επιλεγμένες συσκευές και αξεσουάρ στο e-shop της Vodafone.

Επιπλέον, παρέχει δωρεάν αναβάθμιση σε Family pack, με όλο το παιδικό περιεχόμενο και ντοκιμαντέρ για όλη την οικογένεια, σε όλους τους πελάτες Vodafone ΤV.

Τηλεργασία για τη συντριπτική πλειονότητα των εργαζομένων της Vodafone

Οι εργαζόμενοι της Vodafone δουλεύουν από σπίτι σε ποσοστό 93%, ενώ το ίδιο συμβαίνει και για τη συντριπτική πλειονότητα (90%) των εργαζομένων των τηλεφωνικών μας κέντρων.

Τηρώντας αυξημένα μέτρα ασφαλείας για τους εργαζόμενους στα καταστήματα Vodafone, εφαρμόζουμε ειδικό ωράριο λειτουργίας (9 π.μ. με 3 μ.μ), για να εξυπηρετήσουν άμεσες τηλεπικοινωνιακές ανάγκες πελατών.

Η Vodafone λαμβάνει κάθε μέτρο για την υγεία και την ασφάλεια όλων των εργαζομένων της, ενώ επίσης προχώρησε σε επέκταση του προγράμματος ιδιωτικής ασφάλισης των εργαζομένων, ώστε να καλύπτει, όταν αυτό απαιτείται, και τις διαγνωστικές εξετάσεις για τον COVID-19.

Συμβάλλοντας στη μάχη κατά της πανδημίας

Στην προσπάθεια που κάνει η πολιτεία να προβλέψει και να ελαχιστοποιήσει την εξάπλωση του ιού, η χρήση πλήρως ανωνυμοποιημένων Big Data μπορεί να έχει τεράστια συμβολή. Σε άλλες χώρες, όπως η Ιταλία και η Ισπανία, η Vodafone έχει ήδη παράσχει big data analytics, σε συνεργασία με επιστημονικούς φορείς και ιδρύματα, και είναι διατεθειμένη να κάνει το ίδιο και στην Ελλάδα αν της ζητηθεί.

Παράλληλα, η Vodafone συνεργάζεται όπου απαιτείται με την πολιτεία ώστε να δοθεί προτεραιότητα στην πρόσβαση των πολιτών σε σημαντικές ψηφιακές υπηρεσίες και στη λειτουργία χωρίς προβλήματα της κεντρικής πύλης gov.gr, ενώ δίνει απόλυτη προτεραιότητα σε αιτήματα εταιρικών πελατών που σχετίζονται με τον τομέα της υγείας.

Techgear Team

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Vodafone Pre-Christmas: Απεριόριστα data για 7 ημέρες με €2.90

28 Νοεμβρίου 2022 Techgear Team

Η Vodafone προετοιμάζεται για τις γιορτές και φροντίζει ώστε όλοι να έχουν τα data που χρειάζονται για να σερφάρουν χωρίς όρια και να μοιράζονται τις αγαπημένες τους στιγμές χωρίς περιορισμούς με μόλις 2.90€ ...

Vodafone CU Liquid: Έρχεται να αλλάξει για πάντα την καρτοκινητή στην Ελλάδα

23 Νοεμβρίου 2022 Techgear Team

Το Vodafone CU καινοτομεί και παρουσιάζει το CU Liquid, ένα νέο digital-only καρτοκινητό που υπόσχεται να αλλάξει για πάντα τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η συγκεκριμένη κατηγορία υπηρεσιών στην Ελλάδα, ...

Black Friday σταθερής και κινητής στη Vodafone

21 Νοεμβρίου 2022 Techgear Team

Η Black Friday συνεχίζεται στη Vodafone με προσφορές σε κινητή και σταθερή ώστε όλοι οι νέοι συνδρομητές να μπορούν να απολαύσουν απεριόριστη επικοινωνία με τις χαμηλότερες τιμές σε ομιλία, Internet και ...

Panic Button: Ανοίγει ο δρόμος για την άμεση ενημέρωση των αρχών για περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας

17 Νοεμβρίου 2022 Techgear Team

Κατατέθηκε χθες στη Βουλή τροπολογία στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Δικαιοσύνης για την Ενσωμάτωση της Κοινοτικής Οδηγίας 2019/884, με την οποία ανοίγει ο δρόμος για να ολοκληρωθεί η δωρεά της εφαρμογής ...

Vodafone One Unlimited: Το νέο πρόγραμμα που συνδυάζει τα πάντα

07 Νοεμβρίου 2022 Techgear Team

Η Vodafone συνδυάζει τα καλύτερα προγράμματά της στην κινητή, τη σταθερή και την τηλεόραση, που απελευθερώνουν ολοκληρωτικά την επικοινωνία των συνδρομητών της και παρουσιάζει το νέο, ολοκληρωμένο σχήμα ...

Vodafone CU: Φοιτητικά πακέτα σε κινητή και σταθερή με πολλά προνόμια και εκπλήξεις

24 Οκτωβρίου 2022 Techgear Team

Το Vodafone CU, για ακόμη μια χρονιά φέρνει μια ολοκληρωμένη πρόταση για τις ανάγκες επικοινωνίας των φοιτητών σε κινητή και σταθερή, με πολλά προνόμια και εκπλήξεις. Με το πακέτο CU Students Xclusive 8.5 οι ...

ΕΕΤΤ: Ενέκρινε το νέο μοντέλο ελέγχου συμπίεσης περιθωρίου κέρδους για τους παρόχους

20 Οκτωβρίου 2022 Techgear Team

Η ΕΕΤΤ, με Απόφασή της, ενέκρινε την κοινοποίηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή του νέου μοντέλου ελέγχου συμπίεσης περιθωρίου κέρδους (Price Squeeze Model – PSM) των οικονομικών προγραμμάτων της επιχείρησης με ...

Ίδρυμα Vodafone: Προσφέρει δωρεάν εκπαίδευση STEM σε όλους τους εκπαιδευτικούς της Νάξου

05 Οκτωβρίου 2022 Techgear Team

Η Vodafone ανακοινώνει τη συμμετοχή της στην πρωτοβουλία της Amazon “Naxos, Smart Island”, η οποία υλοποιείται μέσα από τις δύο πλέον καθιερωμένες και επιτυχημένες δράσεις του Ιδρύματος Vodafone και ...

Vodafone: Σε κίνδυνο ο στόχος της ΕΕ για «έξυπνες πόλεις» μέχρι το 2030

22 Σεπτεμβρίου 2022 Techgear Team

Νέα έκθεση της Vodafone για την ψηφιοποίηση των πόλεων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο αποκαλύπτει ότι θα απαιτηθούν επείγοντα μέτρα προκειμένου να ξεπεραστούν τα υπάρχοντα εμπόδια και να στεφθεί με επιτυχία ο ...

My Vodafone App: Πληρωμές με Apple Pay και Google Pay

30 Αυγούστου 2022 Techgear Team

To My Vodafone App φέρνει πρώτο τις ενσωματωμένες υπηρεσίες Apple Pay και Google Pay που επιτρέπουν την ολοκλήρωση των συναλλαγών με μεγάλη ευκολία, αποφεύγοντας την πληκτρολόγηση στοιχείων κάρτας, ενισχύοντας ...

Loader
techgear_icon