Merch Store: Πωλήσεις εισιτηρίων και μουσικά downloads στο YouTube

Όπως ανακοινώνει η YouTube για το τρίτο οικονομικό τρίμηνο του έτους, την ιστοσελίδα επισκέπτονται κάθε μήνα 800 εκατομμύρια χρήστες, ενώ προβάλλονται 3 δισεκατομμύρια videos καθημερινά!

Τώρα, σα να μην έφταναν αυτά, η YouTube αποκαλύπτει ότι σχεδιάζει να ξεκινήσει μια νέα λειτουργία, με την ονομασία Merch Store, για τη διάθεση εμπορευμάτων μέσω της ιστοσελίδας!

Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, οι μουσικοί συνεργάτες της YouTube θα μπορούν να εμπορεύονται τα αγαθά τους, είτε αυτά είναι εισιτήρια για συναυλίες είτε μουσικά κομμάτια ή οτιδήποτε άλλο σχετίζεται με τη μουσική και τους διάφορους καλλιτέχνες, πάντα φυσικά με το αζημείωτο για τη YouTube.

Μάλιστα, η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε συνεργασίες: με την Topspin για τα διαφόρων ειδών εμπορεύματα, τη SongKick για τη διάθεση των εισιτηρίων και τις iTunes και Amazon για τα μουσικά downloads.

Μια φρέσκια λειτουργία που έρχεται να δώσει νέα διάσταση στη μουσική εμπειρία του YouTube και να θέσει νέες βάσεις για πιο άμεσες και ολοκληρωμένες σχέσεις μεταξύ fans και καλλιτεχνών...

[πηγή techcrunch]
Loading