Οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, είτε πρόκειται για ένα κομμωτήριο είτε για ένα brand χειροποίητων προϊόντων, βασίζονται στην προβολή. Ωστόσο, η παραδοσιακή διαφήμιση μπορεί να είναι δαπανηρή και δεν διαθέτουν όλοι οι μικροί επιχειρηματίες το budget για τέτοιες καμπάνιες.
Ποια είναι τα καλά νέα εδώ; Υπάρχουν πολλές δωρεάν, δημιουργικές μέθοδοι για την προώθηση μιας επιχείρησης, που είναι εξίσου αποτελεσματικές με τις πληρωμένες διαφημίσεις. Δείτε πέντε έξυπνες στρατηγικές για να προσελκύσετε νέους πελάτες και να αναπτύξετε το brand σας χωρίς μεγάλο κόστος.
1. Δημιουργήστε την Ψηφιακή σας Παρουσία με έναν Επαγγελματικό Λογαριασμό Rakuten Viber
Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, η διαδικτυακή παρουσία είναι απαραίτητη. Το Rakuten Viber προσφέρει στους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, δωρεάν εργαλεία για να συνδεθούν με τους πελάτες τους και να βελτιώσουν την προβολή τους online. Οι νέοι επαγγελματικοί λογαριασμοί επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες να δημιουργήσουν ένα αποκλειστικό επαγγελματικό προφίλ για να προβάλουν βασικές πληροφορίες, όπως το όνομα της επιχείρησης, τις ώρες εργασίας, τη διεύθυνση, ακόμη και έναν κατάλογο προϊόντων και υπηρεσιών με τιμές. Επιπλέον, μπορούν να στείλουν μηνύματα με προσφορές και προωθήσεις σε εγγεγραμμένους πελάτες και προσθέσουν αυτοματοποιημένες απαντήσεις εκτός ωραρίου.
Αν είστε ιδιοκτήτης μικρή επιχείρησης μπορείτε εύκολα να ανοίξετε τον επαγγελματικό σας λογαριασμό κάνοντας κλικ εδώ: https://vb.me/f802e8
2. Συνεργαστείτε με Επιχειρήσεις με Κοινό Όραμα
Η συνεργασία είναι το κλειδί! Σκεφτείτε άλλες μικρές επιχειρήσεις που μοιράζονται παρόμοιο κοινό-στόχο αλλά δεν είναι άμεσοι ανταγωνιστές. Για παράδειγμα, αν έχετε έναν φούρνο, μπορείτε να συνεργαστείτε με ένα τοπικό καφέ. Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα συνεργασίας όπου θα προωθείτε ο ένας τις υπηρεσίες του άλλου ή θα προσφέρετε κοινές εκπτώσεις. Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο προσεγγίζετε ένα ευρύτερο κοινό, αλλά ενισχύετε και το αίσθημα κοινότητας μεταξύ των τοπικών επιχειρήσεων.
3. Μοιραστείτε την Ιστορία σας με τα Τοπικά Μέσα Ενημέρωσης
Ο κόσμος λατρεύει τις καλές ιστορίες και η δική σας επιχείρηση έχει μία! Αντί να ξοδέψετε χρήματα σε παραδοσιακές διαφημίσεις, απευθυνθείτε σε τοπικές εφημερίδες, περιοδικά ή ραδιοφωνικούς σταθμούς και προτείνετέ τους μια ιστορία για το ταξίδι σας. Προσκαλέστε τους να επισκεφθούν τον χώρο σας, δείξτε τους πώς λειτουργείτε πίσω από τις κάμερες. Μοιραστείτε το πάθος και το όραμά σας – μπορεί να ενδιαφερθούν να σας πάρουν συνέντευξη και να σας προβάλλουν ως έναν τοπικό expert.
4. Δημιουργήστε Σχέσεις με Τοπικούς Influencers
Οι τοπικοί influencers και opinion leaders μπορούν να γίνουν πολύτιμοι σύμμαχοι για την επιχείρησή σας. Προσεγγίστε micro ή nano influencers με μία έξυπνη κίνηση – στείλτε τους μια χειρονομία εκτίμησης, όπως μια εορταστική κάρτα ή ένα μικρό δώρο (π.χ. ένα δείγμα του προϊόντος σας ή ένα κουπόνι για τις υπηρεσίες σας). Χωρίς να ζητήσετε κάτι σε αντάλλαγμα – απλά χτίστε μια αυθεντική σχέση. Αν αγαπήσουν αυτό που προσφέρετε, θα το μοιραστούν αυθόρμητα με το κοινό τους, προσφέροντάς σας πολύτιμη προβολή.
5. Προσεγγίστε Εταιρικούς Πελάτες
Μην εστιάζετε μόνο σε μεμονωμένους καταναλωτές – οι εταιρικοί πελάτες μπορούν να αποτελέσουν μια μεγάλη ευκαιρία ανάπτυξης για μικρές επιχειρήσεις. Οι μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις αναζητούν συνεχώς μοναδικά δώρα και παροχές για τους εργαζομένους και τους συνεργάτες τους. Είτε πρόκειται για εταιρικά events, είτε για team building δραστηριότητες ή επετειακά δώρα, στείλτε μια εξατομικευμένη πρόταση σε τοπικές επιχειρήσεις. Δείξτε τους πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας μπορούν να προσθέσουν μια προσωπική πινελιά στις εκδηλώσεις τους.
Συμπέρασμα
Η προώθηση μιας μικρής επιχείρησης δεν χρειάζεται να είναι ακριβή. Με έξυπνες κινήσεις, συνεργασίες και αξιοποίηση των κατάλληλων εργαλείων, μπορείτε να αναπτύξετε το brand σας και να προσελκύσετε νέους πελάτες, χωρίς μεγάλο κόστος. Ξεκινήστε με αυτές τις πέντε στρατηγικές και δείτε την επιχείρησή σας να αναπτύσσεται με τρόπους που δεν φανταζόσασταν. Θυμηθείτε, η επιτυχία δεν είναι μόνο θέμα πωλήσεων – είναι θέμα σχέσεων και αυθεντικής επικοινωνίας.