up_icon
Health Misc

Είναι το άγχος ο νέος φυσιολογικός τρόπος ζωής; Τι ισχυρίζεται η Generation Z

28 Νοεμβρίου 2018 Yannis Elpidis

Είναι το άγχος ο νέος φυσιολογικός τρόπος ζωής; Τι ισχυρίζεται η Generation Z

Μία νέα έκθεση της Kaspersky Lab έδειξε ότι η Generation Z είναι η πιο αγχωμένη γενιά μέχρι σήμερα, με τη συντριπτική πλειονότητα των νέων να παραδέχονται ότι ανησυχούν για κάτι στη ζωή τους και οι περισσότεροι δεν αναζητούν επαγγελματικές συμβουλές που θα τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν τα άγχη τους. Σύμφωνα με την παγκόσμια δέσμευσή της να μετατρέψει την ανασφάλεια σε ασφάλεια, η Kaspersky Lab έχει ενώσει τις δυνάμεις της με την ψηφιακή φιλανθρωπική ομάδα «The Mix» με στόχο να βοηθήσει τους νέους από όλο τον κόσμο να κάμψουν τις ανασφάλειές τους και να αποδείξουν ότι αυτές δεν αποτελούν εμπόδιο προς την ευτυχία, μέσω της νέας καμπάνιας - #AndOwningIT.

Με τον κόσμο τους να κυριαρχείται από διαδικτυακά νέα και social media, σχεδόν η μισή Generation Z (νέοι ηλικίας μεταξύ 13 και 23 ετών) δήλωσαν ότι αισθάνονται περισσότερο ανήσυχοι για την εμφάνισή τους παρά για τη σταδιοδρομία τους, τα χρήματα, την τρομοκρατία και να πέσουν θύματα εκφοβισμού.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι ανησυχίες αυτές μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των νέων, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο προσεγγίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, είναι αρκετά συνηθισμένο για τη Generation Z να δημιουργήσει μια πιο κατασκευασμένη ή την τέλεια εικόνα για τον εαυτό τους. Οι περισσότεροι νέοι άνθρωποι ξοδεύουν επίσης έως και μισή ώρα για την επεξεργασία φωτογραφιών και βίντεο των ίδιων προτού τα αναρτήσουν σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να δημιουργήσουν μια άψογη εικόνα.

Ένα ακόμη σημαντικό συμπέρασμα είναι ότι τα κορίτσια είναι πιο ανασφαλή από τα αγόρια, καθώς αισθάνονται πολύ πιο ανήσυχα για την εμφάνισή τους. Σχεδόν διπλάσιος αριθμός γυναικών Gen Z-ers, σε σύγκριση με τους άνδρες Gen Z-ers, παραδέχονται επίσης ότι αλλάζουν τις διατροφικές τους συνήθειες (όπως υπερκατανάλωση ή αποχή από το φαγητό) εξαιτίας των ανησυχιών που σχετίζονται με την εμφάνισή τους. Θεματικές όπως η βελτίωση του σωματικού βάρους, η υγιεινή διατροφή και η γυμναστική που αναρτώνται διαρκώς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οδηγούν τις νέες γυναίκες να αισθάνονται χειρότερα σε σύγκριση με τους νέους άνδρες και οι γυναίκες έχουν παραδεχθεί ότι προτίμησαν να μην παρευρεθούν σε κάποιο κοινωνικό γεγονός τον περασμένο χρόνο λόγω κοινωνικού άγχους.

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι ότι η Generation Z δεν αναζητά βοήθεια σχετικά με το τι πρέπει να κάνει όταν αισθάνεται άγχος ή ανησυχία. Οι περισσότεροι νέοι δεν επισκέπτονται ειδικό για συμβουλές σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης των ανησυχιών τους. Έτσι, ενώ πολλοί νέοι δίνουν μάχη με τα άγχη τους, δεν είναι σίγουροι για το πώς να αντιμετωπίσουν τα συναισθήματά τους.

Για να αντιμετωπιστεί αυτό, η Kaspersky Lab έχει ενώσει τις δυνάμεις της με το «The Mix», μια ψηφιακή νεανική φιλανθρωπική οργάνωση που υποστηρίζει τους ανθρώπους ηλικίας κάτω των 25 ετών, για να ξεκινήσει μια νέα εκστρατεία που θα βοηθήσει τους νέους να νιώσουν ασφαλείς. Αυτή η νέα καμπάνια - #AndOwningIt- στοχεύει να βοηθήσει τους νέους να ζήσουν ευτυχισμένες ζωές, ενδυναμώνοντάς τους, ώστε να αγκαλιάσουν τα πράγματα που τους κάνουν να νιώθουν ανασφαλείς και επιτρέποντάς τους να συνειδητοποιήσουν ότι αυτές οι ανασφάλειες δεν αποτελούν εμπόδιο στην ευτυχία τους. Γιατί; Επειδή το πρώτο βήμα για να μετατρέψει κανείς μια ανασφάλεια σε δύναμη είναι να την αποδεχτεί, να συμφιλιωθεί μαζί της και να την κάνει κτήμα του.

Η εκστρατεία θα υποστηρίζεται από ειδικά κατασκευασμένα μπλουζάκια, με τις πιο κοινές ανασφάλειες που έχουν οι νέοι, ενθαρρύνοντάς τους να αποδεχθούν τις ανασφάλειες τους και να ξεκινήσουν τον διάλογο. Όλα τα κέρδη από την πώληση των t-shirts θα πάνε στο The Mix.

Ο Chris Martin, Διευθύνων Σύμβουλος του The Mix, δήλωσε:

"Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν παγκόσμια ζητήματα που αντιμετωπίζει η Gen Z, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει ένα στίγμα γύρω από το πώς αυτή η γενιά μοιράζεται τα συναισθήματά της και για τον ανοιχτό διάλογο για την ψυχική υγεία. Το αίσθημα ανησυχίας ή άγχους μπορεί να γίνει πολύ απομονωτικό για τους νέους - αλλά η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλοί που αγωνίζονται με τα συναισθήματά τους και τα πράγματα γίνονται καλύτερα. Η νέα μας καμπάνια θα βοηθήσει τους νέους να δείξουν στους άλλους ότι δεν μένουν πίσω εξαιτίας οποιασδήποτε ανασφάλειάς τους και ότι η συχνά εχθρική ατμόσφαιρα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν τους επηρεάζει. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Kaspersky Lab και να συνεχίζουμε το σημαντικό έργο μας, να βοηθήσουμε τη Generation Z να ανοιχτεί σε θέματα που αφορούν στην ψυχική τους υγεία και να τους ενδυναμώσει ώστε να ευδοκιμήσουν. Ζητάμε από όλους να κάνουν κτήμα τους όλα εκείνα τα κομμάτια της ζωής τους που άλλοι μπορεί να επικρίνουν ή για τα οποία ανησυχούν, για να αποδείξουν ότι τίποτα δεν στέκεται εμπόδιο στην αυτοπεποίθηση και την επιτυχία τους"

Η Kaspersky Lab και το The Mix παροτρύνουν τη Generation Z να συμμετάσχει στον διάλογο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το hashtag #AndOwningIt, καθώς και να αγοράσει ένα μπλουζάκι για να δείξει την υποστήριξή της.

Η Ilijana Vavan, Managing Director για την Ευρώπη στην Kaspersky Lab, δήλωσε:

"Για πολλά χρόνια, η Kaspersky Lab βοήθησε τις οικογένειες και τις επιχειρήσεις να καταπολεμήσουν την online ανασφάλεια και να παραμείνουν προστατευμένες από τις ψηφιακές απειλές. Τώρα θέλουμε να βοηθήσουμε τους νέους σε όλο τον κόσμο να μετατρέψουν τις ανασφάλειές τους σε δύναμη και να ξεπεράσουν τις πραγματικές τους ανησυχίες, καθώς προσπαθούν να ευημερήσουν σε μια ψηφιακή εποχή που δεν έχει αντιμετωπίσει ποτέ άλλη γενιά. Φοβούνται ότι δεν θα είναι σε θέση να είναι επιτυχείς και ευτυχείς λόγω των συνθηκών που βρίσκονται εντός κι εκτός του ελέγχου τους. Αυτή η εκστρατεία έχει ως στόχο να βοηθήσει τη Generation Z να συνειδητοποιήσει ότι δημιουργεί μόνη της αυτά τα εμπόδια και είναι στο χέρι της να ξεπεράσει αυτές τις ανασφάλειες κάνοντάς τες κτήμα της"

Στο πλαίσιο της έρευνά της, η Kaspersky Lab παρακολούθησε 1.003 άτομα ηλικίας 13 έως 23 ετών στο Ηνωμένο Βασίλειο για να ανακαλύψει περισσότερα για τις ανασφάλειες και τα άγχη τους. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπο της Kaspersky Lab. Για ειδική βοήθεια για τη συνέχιση της αντιμετώπισης του άγχους ή άλλων προκλήσεων ψυχικής υγείας, απευθυνθείτε στο The Mix- οι πληροφορίες και η υποστήριξη που προσφέρει είναι καθολικές και μπορούν να προσεγγιστούν σε διεθνές επίπεδο.

Yannis Elpidis

Είμαι ένας λάτρης της τεχνολογίας και του διαδικτύου. Γνώρισα τον πρώτο μου υπολογιστή στα μέσα της δεκαετίας του '80 και ήταν "love at first sight" που λένε και στο χωριό μου. Θα με βρείτε καθημερινά στη "Darkpony Digital".

Αγαπημένο μότο:
 "There are 10 kinds of people, those who understand binary and those who don't."

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Meteor Blaster: Το παιχνίδι που εντοπίζει ενδείξεις γλαυκώματος σε πρώιμο στάδιο

05 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Στις πρώτες δεκαετίες του gaming (ειδικά στα ‘80s και τα ‘90s) κυριαρχούσε η αντίληψη ότι οι πολλές ώρες μπροστά στην οθόνη θα μπορούσαν να προκαλέσουν προβλήματα στα μάτια των gamers (και γενικότερα των ...

Google: Θα αφαιρεί το ιστορικό τοποθεσίας για επισκέψεις σε κλινικές αμβλώσεων

02 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Την περασμένη εβδομάδα είδαμε τη Meta να παίρνει την απόφαση να αφαιρέσει όλες τις αναρτήσεις και διαφημίσεις που αφορούν χάπια αποβολής από τις πλατφόρμες της (Facebook, Instagram). Η επίσημη αιτιολογία είναι ...

Facebook και Instagram αφαιρούν άμεσα περιεχόμενο που σχετίζεται με χάπια αποβολής

28 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Στον απόηχο της απόφασης του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ να ανατρέψει το συνταγματικό δικαίωμα των γυναικών στην έκτρωση, η οποία έχει φέρει αναμενόμενα σωρεία αντιδράσεων σε όλο τον κόσμο, τα Facebook και ...

Αναπτύχθηκαν οι πρώτοι φακοί επαφής που ταυτόχρονα θεραπεύουν παθήσεις των ματιών

14 Απριλίου 2022 Sofia Ntounia

Οι μισοί περίπου χρήστες φακών επαφής υποφέρουν με την έναρξη των εποχικών αλλεργιών, λόγω φαγούρας στα μάτια. Η εταιρεία Johnson & Johnson έχει πλέον αναπτύξει έναν νέο τρόπο αντιμετώπισης της αλλεργίας, ...

Πλαστικά σωματίδια βρέθηκαν για πρώτη φορά βαθιά στους πνεύμονες ζωντανών ανθρώπων

12 Απριλίου 2022 Sofia Ntounia

Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερες μελέτες έρχονται να αποδείξουν τη ρύπανση του περιβάλλοντος από πλαστικό ακόμα και στα πιο απόμακρα μέρη, όπως είναι η Αρκτική, η Ανταρκτική, ακόμα το ψηλότερο βουνό ...

Καταπολέμηση της παχυσαρκίας με έγχυση υδρογέλης στις αποθήκες λίπους

29 Μαρτίου 2022 Sofia Ntounia

Επιστήμονες στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Nanyang της Σιγκαπούρης σχεδίασαν μία νέα και πολλά υποσχόμενη θεραπεία για την καταπολέμηση της παχυσαρκίας. Αναπτύσσοντας μια ενέσιμη υδρογέλη και συνδυάζοντας το ...

Πλαστικά σωματίδια ανιχνεύονται για πρώτη φορά στο ανθρώπινο αίμα

28 Μαρτίου 2022 Sofia Ntounia

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Vrije στην Ολλανδία έριξαν πρόσφατα φως στην έκταση που έχει πάρει το πρόβλημα της ρύπανσης από πλαστικό, εντοπίζοντας μικροπλαστικά σωματίδια στην κυκλοφορία του αίματος και ...

Έτοιμο για κλινικές δοκιμές σε ανθρώπους το πρώτο ανδρικό αντισυλληπτικό χάπι

24 Μαρτίου 2022 Sofia Ntounia

Επιστήμονες στο Πανεπιστήμιο της Μινεσότα κατάφεραν να δημιουργήσουν το πρώτο αντισυλληπτικό χάπι που απευθύνεται σε άνδρες. Πέρα από τη χρήση του προφυλακτικού αλλά και μια πιθανή χειρουργική επέμβαση, ...

2 δισ. γενετικά τροποποιημένα κουνούπια θα απελευθερωθούν στη Florida

22 Μαρτίου 2022 Sofia Ntounia

Η Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος των ΗΠΑ (EPA) έχει εγκρίνει τη χρήση των γενετικά τροποποιημένων κουνουπιών της εταιρείας Oxitec, ως μέρος μιας στρατηγικής για τον έλεγχο μετάδοσης των ασθενειών που ...

Νεές και πολύ ενδιαφέρουσες εξελίξεις σχετικά με την αντιγήρανση

16 Μαρτίου 2022 Sofia Ntounia

Παράγοντες που επιβραδύνουν τη διαδικασία της γήρανσης πετυχαίνουν με ασφάλεια να επαναφέρουν ώριμα κύτταρα στην κατάσταση νεοτέρων κυττάρων στα ποντίκια και βοηθούν στην αποκατάσταση της υγείας τους. Οι ...

Loader
techgear_icon