up_icon
Internet

Αποστολή εγγράφων και πιστοποιητικών από τα ΚΕΠ στο σπίτι με ένα τηλεφώνημα, χωρίς χρέωση

15 Απριλίου 2020 Techgear Team

Αποστολή εγγράφων και πιστοποιητικών από τα ΚΕΠ στο σπίτι με ένα τηλεφώνημα, χωρίς χρέωση

Στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων και με σκοπό την βελτιστοποίηση της απομακρυσμένης παροχής υπηρεσιών επιχειρήσεων και πολιτών, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης υλοποιεί μια νέα διαδικασία εξυπηρέτησης μέσω των ΚΕΠ, μέσω τηλεφώνου και ταχυδρομείου ή courier. Πρόκειται για ένα βήμα που συμπληρώνει τις υπηρεσίες που υλοποιούνται από το gov.gr μέσω του υπολογιστή ή του κινητού και αφορά συμπολίτες μας οι οποίοι δεν διαθέτουν τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες.

Με εγκύκλιο που αποστέλλει σήμερα ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς σε όλα τα ΚΕΠ της χώρας, περιγράφεται η διαδικασία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για αιτήσεις που έχουν επείγοντα χαρακτήρα και δεν απαιτούν συνυποβολή δικαιολογητικών.

Η ίδια υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης παρέχεται και για πιστοποιητικά που απαιτούν συνυποβολή δικαιολογητικών, εφόσον ο πολίτης τα αποστείλει ηλεκτρονικά. Τονίζεται ότι η παράδοση των παραγόμενων εγγράφων και πιστοποιητικών θα πραγματοποιείται στη διεύθυνση που θα δηλώνουν οι πολίτες, χωρίς χρέωση.

Επιπλέον, για επείγοντα αιτήματα που απαιτούν την συνυποβολή δικαιολογητικών τα οποία δεν μπορούν να αποσταλούν με ηλεκτρονικό τρόπο από τον αιτούντα, θα παρέχεται η δυνατότητα παραλαβής τους από την οικία του πολίτη μετά από τηλεφωνική εντολή στο ΚΕΠ. Να σημειωθεί ότι τηλεφωνική αίτηση μπορεί να υποβληθεί και από τρίτο πρόσωπο, υπό την προϋπόθεση ότι το πρόσωπο αυτό είναι εφοδιασμένο με συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο ή νόμιμη εξουσιοδότηση.

Ο επείγων χαρακτήρας αξιολογείται από τον Προϊστάμενο του ΚΕΠ. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με προηγούμενη εγκύκλιο του αρμοδίου Υφυπουργού, για τον επείγοντα χαρακτήρα πρέπει να πληρείται τουλάχιστον μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  1. Το αίτημα να αφορά την κάλυψη συγκεκριμένης ανάγκης, η οποία προέκυψε μετά την έκδοση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου της 11ης Μαρτίου 2020,
  2. Το αίτημα να αφορά επείγουσα οικογενειακή ή επαγγελματική ανάγκη,
  3. Το αίτημα να αφορά οποιαδήποτε άμεση ανελαστική προθεσμία.

[mindigital]

Techgear Team

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΣΧΟΛΙΑ
read more

Η επίθεση στο LastPass είναι αρκετά πιο σοβαρή απ' ό,τι έδειχνε αρχικά

27 Ιανουαρίου 2023 Christos Elpidis

Συνεχίζονται οι έρευνες για το μεγάλο χτύπημα που δέχτηκε η γνωστή υπηρεσία password management LastPass τον περασμένο Αύγουστο και από τη νέα ενημέρωση της «μαμάς» εταιρείας GoTo φαίνεται ότι τα πράγματα είναι...

Πώς το ChatGPT αλλάζει τον κόσμο της κυβερνοασφάλειας

26 Ιανουαρίου 2023 Techgear Team

Η Kaspersky διερευνά τον τρόπο με τον οποίο η ικανότητα πρόσβασης του ευρύτερου κοινού στο ChatGPT ενδέχεται να μεταβάλει τους καθιερωμένους κανόνες του κόσμου της κυβερνοασφάλειας. Η διερεύνηση αυτή ...

TikTok: Τι έρχεται το 2023

26 Ιανουαρίου 2023 Techgear Team

Tους τελευταίους 12 μήνες, η κοινότητα του TikTok επανασχεδίασε την ψυχαγωγία. Μοιράστηκε πραγματικές, προσωπικές ιστορίες που έφεραν πιο κοντά τους ανθρώπους και βοήθησαν άλλους να ανακαλύψουν νέους τρόπους ...

Η Meta φέρνει νέες λειτουργίες στις κρυπτογραφημένες συνομιλίες του Messenger

24 Ιανουαρίου 2023 Christos Elpidis

Η Meta άργησε χαρακτηριστικά να φέρει την περίφημη end-to-end κρυπτογράφηση στις συνομιλίες των χρηστών στην πλατφόρμα Messenger, έστω στα Secret Conversations, αλλά τουλάχιστον φροντίζει τακτικά να προσθέτει ...

1 στους 2 χρήστες κρυπτονομισμάτων έχει πέσει θύμα κυβερνοεγκλήματος

24 Ιανουαρίου 2023 Techgear Team

Η Kaspersky διερεύνησε τις κυρίαρχες τάσεις στον χώρο των κρυπτονομισμάτων, διαπιστώνοντας ότι μόλις το 25% των ερωτηθέντων ένιωθε επαρκώς ενημερωμένο σχετικά με πιθανές απειλές από τη χρήση κρυπτονομισμάτων ...

Twitter: Οριστικό τέλος για τις third-party εφαρμογές τύπου Tweetbot

20 Ιανουαρίου 2023 Christos Elpidis

Όσοι χρησιμοποιείτε (ή καλύτερα χρησιμοποιούσατε μέχρι πρότινος) κάποια third-party εφαρμογή για να έχετε πρόσβαση στο Twitter, όπως για παράδειγμα τα Talon, Tweetbot και Twitterific, θα έχετε διαπιστώσει ότι ...

Αποζημίωση στα θύματα ηλεκτρονικής απάτης - Τι θα ισχύει για τα e-shops

12 Ιανουαρίου 2023 Techgear Team

Αποζημίωση στα θύματα ηλεκτρονικής απάτης θα δίνουν πλέον οι τράπεζες, σύμφωνα με νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης που θα προστατεύει του καταναλωτές, και το οποίο βρίσκεται σε διαβούλευση. Σύμφωνα με ...

5 υγιείς ψηφιακές συνήθειες για το 2023

10 Ιανουαρίου 2023 Techgear Team

Οι πρώτες ημέρες του Ιανουαρίου αποτελούν μια ιδανική στιγμή για να αρχίσετε να υιοθετείτε υγιείς ψηφιακές συνήθειες, ενώ έχετε ακόμα χρόνο να υποσχεθείτε στον εαυτό σας ότι θα επιχειρήσετε να τις τηρήσετε κατά...

Ψηφιακή κάρτα ανεργίας (ΔΥΠΑ) από σήμερα στο Gov.gr Wallet

09 Ιανουαρίου 2023 Techgear Team

Διαθέσιμη μέσω του Gov.gr Wallet είναι από σήμερα, Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2023, η νέα Ψηφιακή Κάρτα ΔΥΠΑ. Με τον τρόπο αυτό, οι πολίτες που αναζητούν εργασία και είναι εγγεγραμμένοι στο Ψηφιακό Μητρώο της ΔΥΠΑ ...

Meta: Συμφώνησε να πληρώσει $725 εκατ. για το σκάνδαλο Cambridge Analytica

25 Δεκεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Το μεγαλύτερο, ίσως, σκάνδαλο στην ιστορία της Meta και αυτό που ουσιαστικά αποτέλεσε την κύρια αφορμή για να χαθεί σε έναν κατά πολύ μεγάλο βαθμό η όποια εμπιστοσύνη στην εταιρεία και στο κοινωνικό δίκτυο ...

Loader
please wait
techgear_icon