Disney+: Ετοιμάζει φθηνότερο πακέτο συνδρομής με διαφημίσεις

Σε αντίθεση με τη Netflix, η Disney δεν έκανε το λάθος να υποσχεθεί πράγματα που δεν μπορεί να τηρήσει. Έχουν περάσει σχεδόν 30 μήνες από το ντεμπούτο της υπηρεσίας Disney+ και ήδη καταγράφει σχεδόν 130 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, ενώ σύντομα θα επεκταθεί σε ακόμη περισσότερες χώρες (ανάμεσα τους και η Ελλάδα από 14 Ιουνίου 2022). Παρόλα αυτά, η εταιρεία αναγνωρίζει πως ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα σκληρός και το πλάνο δεν μπορεί να παραμείνει βιώσιμο μόνο μέσω των συνδρομών.

Γι’ αυτόν τον λόγο, η Disney επιβεβαιώνει πως αργότερα μέσα στο 2022 θα προσθέσει ένα νέο πακέτο συνδρομής που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις και ξεκαθαρίζει πως αυτές δεν θα ξεπερνούν τα 4 λεπτά ανά ώρα προβολής περιεχομένου. Επιπλέον, δεν θα εμφανίζονται καθόλου διαφημίσεις στους λογαριασμούς παιδιών προσχολικής ηλικίας. Η εταιρεία δήλωσε στην The Wall Street Journal πως το προγραμματισμένο διάλειμμα για διαφημίσεις διάρκειας 4 λεπτών/ώρα είναι πολύ μικρότερο από αυτό των ανταγωνιστών της.

Η αρχή με τη συνδρομή που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις θα γίνει από τις ΗΠΑ στα τέλη του 2022, ενώ θα επεκταθεί και στην Ευρώπη από το 2023. Χάριν σε αυτό το φθηνότερο πακέτο, η Disney εκτιμά πως θα καταφέρει να πιάσει τον στόχο των 230 εκατομμυρίων συνδρομητών παγκοσμίως μέχρι το 2024. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν θα τα καταφέρει, αλλά αντιλαμβανόμαστε πως στο κοντινό μέλλον θα πληρώνουμε περισσότερο για να απαλλαγούμε από τις διαφημίσεις σε όλες τις πλατφόρμες streaming.

[via]

Loading