Η Goodyear παρουσιάζει το ευφυές πρότυπο ελαστικό στο δρόμο [Video]

Στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2018, η Goodyear παρουσίασε τις τελευταίες εξελίξεις στο ευφυές πρότυπο ελαστικό της, ένα πλήρες πληροφοριακό σύστημα ελαστικών που περιλαμβάνει ελαστικό, αισθητήρες και cloud-based αλγόριθμους, όπου όλα μαζί λειτουργούν ώστε να επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο με τους χειριστές μέσω μιας εφαρμογής για κινητά.

Όπως δήλωσε ο Chris Delaney, Πρόεδρος της Goodyear Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής,

“Καθώς το μοντέλο κοινής χρήσης οχημάτων συνεχίζει να αυξάνεται σε δημοτικότητα, βλέπουμε εφαρμογές, όπως αυτές που μετράνε τα χιλιόμετρα που έχει κάνει ένα όχημα, θα αυξηθούν σημαντικά τα επόμενα χρόνια. Για τους χειριστές, η ενεργός διαχείριση των ζητημάτων των ελαστικών είναι κρίσιμη τόσο για την εμπειρία του πελάτη όσο και για το επιχειρηματικό μοντέλο”

Το ευφυές πρότυπο ελαστικό της Goodyear επιτρέπει συνεχή συνδεσιμότητα και ανταλλαγή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας τη βέλτιστη χρήση ελαστικών για ασφαλέστερη και αποδοτικότερη κινητικότητα και μέγιστο χρόνο λειτουργίας.

Οι αισθητήρες στο έξυπνο ελαστικό της Goodyear, μαζί με το όχημα και τις πληροφορίες τρίτου μέρους, παρέχουν δεδομένα σε πραγματικό χρόνο στους ιδιόκτητες αλγορίθμου της Goodyear. Χάρη σε αυτούς τους αλγόριθμους, οι πληροφορίες σχετικά με την ταυτότητα και την κατάσταση του ελαστικού – συμπεριλαμβανομένης της φθοράς, της θερμοκρασίας και της πίεσης – ενημερώνονται συνεχώς και μοιράζονται με τους χειριστές.

Ο Delaney συμπλήρωσε:

“Η απόδοση των ελαστικών και η φθορά ενημερώνονται με ειδικό σήμα σε πραγματικό χρόνο για το πότε ένα ελαστικό χρειάζεται συντήρηση για να επεκτείνει τα χαρακτηριστικά ζωής του, οικονομίας καυσίμου και απόδοσης. Αυτό το είδος προληπτικής συντήρησης επιτρέπει στους χειριστές να εντοπίζουν με ακρίβεια και να επιλύουν προβλήματα που σχετίζονται με τα ελαστικά και τα πιθανά προβλήματα πριν συμβούν”

Το μοντέλο κοινής χρήσης οχημάτων συνεχίζει να αυξάνεται με βάση τις επιθυμίες για μειωμένο κόστος και αυξημένη ευκολία για τους καταναλωτές. Το 2015, τα κοινά χιλιόμετρα αντιπροσώπευαν το 4% των παγκόσμιων χιλιομέτρων που ταξίδευαν. Ο αριθμός αυτός προβλέπεται να υπερβεί το 25% μέχρι το 2030.

Ο Delaney ολοκλήρωσε τις δηλώσεις του αναφέροντας:

“Δεδομένου ότι η μορφή της κινητικότητας συνεχίζει να εξελίσσεται, εξελίσσονται και οι ανάγκες των καταναλωτών. Η Goodyear καταφέρνει να προβλέπει τις ανάγκες των καταναλωτών στα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις εμπειρίες μέσα από την κινητικότητα”

 

This entry was posted in Auto, Technology. Bookmark the permalink.