up_icon
Google Security Internet

Google: Αφαίρεσε πάνω από 3.4 δισ. κακόβουλων διαφημίσεων το 2021

05 Μαΐου 2022 Techgear Team

Google: Αφαίρεσε πάνω από 3.4 δισ. κακόβουλων διαφημίσεων το 2021

Όταν λαμβάνουμε αποφάσεις που αφορούν σε διαφημίσεις και πληρωμένο περιεχόμενο στις πλατφόρμες μας, η ασφάλεια των χρηστών αποτελεί κορυφαία προτεραιότητά για εμάς. Στην πραγματικότητα, χιλιάδες άνθρωποι της Google εργάζονται νυχθημερόν για να αποτρέψουν την κακόβουλη χρήση των διαφημιστικών υπηρεσιών μας και να τις καταστήσουν ασφαλέστερες για ανθρώπους, επιχειρήσεις και παρόχους περιεχομένου. Υλοποιούμε αυτό το σημαντικό έργο διότι ένα διαδίκτυο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις σημαίνει ότι καθένας μας μπορεί να έχει πρόσβαση σε ουσιαστικές πληροφορίες.

Όσο εξελίσσεται ο ψηφιακός κόσμος, τόσο εξελίσσεται και η ανάπτυξη των πολιτικών μας, καθώς και οι στρατηγικές επιβολής των κανονισμών μας, προλαμβάνοντας έτσι τις καταχρήσεις, αλλά και επιτρέποντας ταυτόχρονα στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν νέους πελάτες και να αναπτύσσονται. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στις πολιτικές μας, στις ομάδες των ειδικών μας και στην απαραίτητη τεχνολογία, ώστε να είμαστε ένα βήμα μπροστά από πιθανές απειλές. Το 2021 παρουσιάσαμε ένα πολύ-λειτουργικό σύστημα για την αντιμετώπιση επαναλαμβανόμενων παραβιάσεων πολιτικών. Προσθέσαμε και ανανεώσαμε περισσότερες από 30 πολιτικές για διαφημιζόμενους και εκδότες, μεταξύ των οποίων η πολιτική απαγόρευσης ισχυρισμών που προωθούν την άρνηση ύπαρξης της κλιματικής αλλαγής, καθώς και μια πιστοποίηση για παρόχους ασφαλειών υγείας στις ΗΠΑ, προκειμένου να επιτρέπονται σχετικές διαφημίσεις μόνο από πιστοποιημένες κρατικές πλατφόρμες, άμεσους παρόχους υπηρεσιών και επίσημα αδειοδοτημένους ασφαλιστικούς συμβούλους.

Το 2021 αφαιρέσαμε πάνω από 3.4 δις διαφημίσεων, περιορίσαμε άλλα 5.7 δις και θέσαμε σε αναστολή περισσότερους από 5.6 εκ. διαφημιστικούς λογαριασμούς. Επίσης, μπλοκάραμε ή περιορίσαμε την προβολή διαφημίσεων σε 1.7 δις σελίδες εκδοτών και παρόχων περιεχομένου και εφαρμόσαμε ευρύτερες δράσεις επιβολής σε περίπου 63.000 sites εκδοτών.

Διαβάστε την πλήρη Έκθεση Ασφάλειας Διαφημίσεων 2021 για περισσότερες πληροφορίες. Παρακάτω θα βρείτε κάποια από τα σημαντικότερα σημεία της Έκθεσης.

Ανταπόκριση στον πόλεμο της Ουκρανίας

Παρόλο που η Έκθεση καλύπτει μόνο το 2021, θέλουμε επίσης να μοιραστούμε μαζί σας μια ενημέρωση σχετικά με το πώς ανταποκρινόμαστε στον πόλεμο της Ουκρανίας, δεδομένου ότι απασχολεί πάρα πολλούς ανθρώπους στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και των ομάδων επιβολής που διαθέτουμε. Δράσαμε γρήγορα για να θεσμοθετήσουμε ένα ειδικό, ευαίσθητο γεγονός απαγορεύοντας στις διαφημιστικές καταχωρίσεις να μπορούν να κερδοσκοπήσουν ή να εκμεταλλευτούν εμπορικά την κατάσταση αυτή. Αυτό προστίθεται στις πολιτικές που ήδη εφαρμόζουμε, οι οποίες απαγορεύουν την ύπαρξη και την εμπορική εκμετάλλευση διαφημιστικού περιεχομένου που υποκινεί βία ή που αρνείται την ύπαρξη τραγικών γεγονότων.

Επίσης, λάβαμε διάφορα άλλα μέτρα για να αναστείλουμε την πλειονότητα των εμπορικών δραστηριοτήτων μας στη Ρωσία για όλα τα προϊόντα μας, ενεργοποιώντας σε όλες τις πλατφόρμες μας τη διακοπή προβολής διαφημίσεων στη Ρωσία, τη διακοπή προβολής διαφημίσεων από διαφημιστές που εδρεύουν στη Ρωσία, καθώς και τη διακοπή εμπορικής εκμετάλλευσης μέσων που χρηματοδοτούνται από το Ρωσικό κράτος.

Έως τώρα, στο πλαίσιο της πολιτικής μας για ειδικά ευαίσθητα γεγονότα, έχουμε μπλοκάρει στις πλατφόρμες μας περισσότερες από 8 εκ. διαφημίσεις που σχετίζονται με τον πόλεμο στην Ουκρανία, αφαιρώντας ξεχωριστά διαφημιστικές καταχωρίσεις από περισσότερα από 60 κρατικά χρηματοδοτούμενα sites μέσων.

Αναστολή τριπλάσιων αριθμών λογαριασμών από διαφημιζόμενους

Όπως αναφέραμε και στην Έκθεσή μας του 2020, κατά τη διάρκεια της πανδημίας παρατηρήσαμε αύξηση δόλιων, κακόβουλων δραστηριοτήτων. Το ίδιο συνεχίστηκε και το 2021, με πιο εξεζητημένους τρόπους και σε μεγαλύτερη κλίμακα, με τη χρήση ποικίλων τακτικών προκειμένου να μην είναι ανιχνεύσιμες από εμάς. Οι τακτικές αυτές περιλάμβαναν την ταυτόχρονη δημιουργία χιλιάδων λογαριασμών, καθώς και τη χρήση τεχνικών όπως η απόκρυψη και παραποίηση κειμένων, έτσι ώστε οι ελεγκτές μας και τα συστήματά μας

να βλέπουν διαφορετικό περιεχόμενο από αυτό που έβλεπαν οι χρήστες, καθιστώντας ακόμη πιο δύσκολο τον εντοπισμό του περιεχομένου αυτού και την επιβολή των απαγορεύσεων.

Εξακολουθούμε να εφαρμόζουμε συνδυαστική προσέγγιση για να καταπολεμήσουμε τη συγκεκριμένη συμπεριφορά, όπως την εξακρίβωση της ταυτότητας των διαφημιζομένων, καθώς και τον εντοπισμό συντονισμένης δραστηριότητας μεταξύ λογαριασμών με τη χρήση σημάτων στο δίκτυό μας. Συνεχίζουμε να εξακριβώνουμε τις ταυτότητες διαφημιζομένων σε περισσότερες από 180 χώρες και, αν ένας διαφημιζόμενος αποτυγχάνει να ολοκληρώσει τη διαδικασία εξακρίβωσης που απαιτείται, ο λογαριασμός του τίθεται αυτόματα σε αναστολή.

Τα παραπάνω μας επιτρέπουν να είμαστε πιο αποτελεσματικοί στην αφαίρεση πολλαπλών λογαριασμών που συνδέονται με ένα μόνο κακόβουλο πρόσωπο. Ως αποτέλεσμα, μεταξύ 2020 και 2021, τριπλασιάσαμε τον αριθμό ανεσταλμένων λογαριασμών για διαφημιζόμενους.

Προλαμβάνοντας την εμπορική εκμετάλλευση και τη διαφημιστική προβολή αναξιόπιστων ισχυρισμών

Το 2021, διπλασιάσαμε την επιβολή ποινών για αναξιόπιστο περιεχόμενο. Μπλοκάραμε διαφημιστικές καταχωρίσεις σε περισσότερες από 500.000 σελίδες που παραβίαζαν τις πολιτικές μας κατά των επιβλαβών ισχυρισμών υγείας οι οποίοι σχετίζονται με την COVID-19, καθώς και κατάφωρα ψευδείς ισχυρισμούς που θα μπορούσαν να υπονομεύσουν την εμπιστοσύνη και τη συμμετοχή στις εκλογές στις ΗΠΑ. Την περασμένη χρονιά εφαρμόσαμε επίσης μια νέα πολιτική Αναξιόπιστων Ισχυρισμών σχετικά με την κλιματική αλλαγή, η οποία απαγορεύει περιεχόμενο που αντιφάσκει με την τεκμηριωμένη επιστημονική συναίνεση γύρω από την ύπαρξη και τις αιτίες της.

Παραμείναμε εστιασμένοι στο να προλαμβάνουμε καταχρήσεις σε διαφημιστικές καταχωρίσεις σχετικά με την COVID-19, κάτι που είχε τεράστια σημασία το 2021, κυρίως σε σχέση με ισχυρισμούς για τα εμβόλια, τα τεστ και την εκμετάλλευση των τιμών σε κρίσιμα είδη ατομικής προστασίας, όπως οι μάσκες. Από την αρχή της πανδημίας μπλοκάραμε περισσότερες από 106 εκ. διαφημίσεις που αφορούσαν στην COVID-19. Επίσης, υποστηρίξαμε τοπικές ΜΚΟ και κυβερνήσεις με 250 εκ. δολάρια σε διαφημιστικές χορηγίες για να βοηθήσουμε την πρόσβαση των ανθρώπων σε ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τους εμβολιασμούς.

Νέα εργαλεία για την ασφάλεια των Brands, πρόσβαση σε περισσότερες ασφαλείς πηγές για τους διαφημιζόμενους

Η διατήρηση της ασφάλειας των διαφημιζόμενων brands αποτελεί κορυφαία προτεραιότητά μας. Την περασμένη χρονιά προσθέσαμε ένα νέο εργαλείο στον έλεγχο των διαφημίσεων, που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να ανεβάζουν δυναμικές λίστες αποκλεισμού, οι οποίες μπορούν να ενημερώνονται αυτόματα και να διατηρούνται από αξιόπιστα τρίτα μέρη. Αυτό βοηθά τους διαφημιζόμενους να έχουν πρόσβαση στις πηγές και την εξειδίκευση αξιόπιστων οργανισμών, ώστε να προστατεύουν καλύτερα τα brands τους και να ενισχύουν τις καμπάνιες τους.

Γνωρίζουμε ότι οι διαφημιζόμενοι ενδιαφέρονται για το σύνολο του περιεχομένου της σελίδας στην οποία εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους, συμπεριλαμβανομένου και του περιεχομένου που δημιουργούν οι χρήστες (UGC), όπως οι ενότητες με τα διάφορα σχόλια χρηστών. Γι’ αυτό το λόγο καθιστούμε τους εκδότες υπεύθυνους για τη διαχείρισή τους. Την περασμένη χρονιά παρουσιάσαμε διάφορα βοηθήματα για να το κάνουν αυτό, όπως ένα infographic και ένα blog post, εργαλεία επίλυσης προβλημάτων UGC περιεχομένου, καθώς και ένα εκπαιδευτικό βίντεο.

Επιπλέον των βοηθημάτων αυτών, πραγματοποιήσαμε στοχευμένες βελτιώσεις στη διαδικασία εγκρίσεων από τους εκδότες, που μας βοηθούν να εντοπίζουμε πιο εύκολα και να μπλοκάρουμε κακόβουλους χρήστες, πριν καν προλάβουν να δημιουργήσουν λογαριασμούς.

Με ορίζοντα το 2022

Οι αξιόπιστες διαφημιστικές εμπειρίες είναι απαραίτητες προκειμένου να μεταδίδονται χρήσιμες πληροφορίες σε ανθρώπους όλου του κόσμου. Ως εκ τούτου και φέτος θα συνεχίσουμε να επεμβαίνουμε σε περιοχές -στις

πλατφόρμες και στο δίκτυο μας- όπου γίνονται καταχρήσεις για να προστατεύουμε τους χρήστες μας και να βοηθάμε τους αξιόπιστους διαφημιζόμενους και εκδότες. Η εξασφάλιση μεγαλύτερης διαφάνειας και περισσότερου ελέγχου στις διαφημίσεις που βλέπουν οι άνθρωποι αποτελεί ένα μεγάλο μέρος αυτού του στόχου. Το νέο εργαλείο μας “About this ad” (Σχετικά με αυτή τη Διαφήμιση) κυκλοφορεί σε παγκόσμια κλίμακα για να βοηθήσει τους ανθρώπους να καταλάβουν γιατί βλέπουν μια συγκεκριμένη διαφήμιση και σε ποιον διαφημιζόμενο ανήκει. Μπορούν επίσης να καταγγείλουν μια διαφήμιση αν θεωρούν πως παραβιάζει κάποια από τις πολιτικές μας ή να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις που δεν τους ενδιαφέρουν. 

Πιστεύουμε ότι ο συνδυασμός αυτός θα βοηθήσει να δημιουργηθεί παγκοσμίως μια ασφαλέστερη εμπειρία για τους χρήστες. Καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, μπορείτε να βρίσκετε ενημερώσεις για τις πολιτικές μας και τους ελέγχους τους οποίους εφαρμόζουμε στο Κέντρο Βοήθειας που διαθέτουμε.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!

Techgear Team

ΣΧΟΛΙΑ
read more

LaMDA AI: Η Τεχνητή Νοημοσύνη της Google που λέγεται ότι προσέλαβε δικηγόρο

04 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Πριν από μερικές ημέρες ήρθε στη δημοσιότητα μια καταγγελία υπαλλήλου της Google ότι έλαβε διοικητική άδεια επειδή ισχυρίστηκε πως ο αλγόριθμος Τεχνητής Νοημοσύνης LaMDA AI έχει αποκτήσει συνείδηση και δική του...

Google: Θα αφαιρεί το ιστορικό τοποθεσίας για επισκέψεις σε κλινικές αμβλώσεων

02 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Την περασμένη εβδομάδα είδαμε τη Meta να παίρνει την απόφαση να αφαιρέσει όλες τις αναρτήσεις και διαφημίσεις που αφορούν χάπια αποβολής από τις πλατφόρμες της (Facebook, Instagram). Η επίσημη αιτιολογία είναι ...

Το νέο Gmail διαθέσιμο πλέον για όλους τους χρήστες

30 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Από τον περασμένο Φεβρουάριο έχει ξεκινήσει να εμφανίζεται το επανασχεδιασμένο Gmail στους χρήστες σε όλο τον κόσμο, το οποίο φέρνει ένα ελαφρώς παραλλαγμένο περιβάλλον χρήσης με έμφαση στην γρήγορη πρόσβαση ...

Hangouts: Οριστικό τέλος για την υπηρεσία τον προσεχή Νοέμβριο

28 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Έχουμε βαρεθεί εδώ και πάνω από 5 χρόνια να γράφουμε για το τέλος της υπηρεσίας Hangouts, αλλά μπαίνουμε πλέον στην τελική ευθεία για όσους χρήστες εξακολουθούν να την χρησιμοποιούν, παρά τις συνεχόμενες ...

Η Google αναβαθμίζει τον Chrome browser για iOS συσκευές

24 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η Google ανακοίνωσε επίσημα ορισμένες από τις αναβαθμίσεις που θα φέρει η νέα έκδοση του Chrome browser για συσκευές iOS (iPhone και iPad), και σε αυτές συμπεριλαμβάνεται το Enhanced Safe Browsing που προσφέρει...

Android Auto: Καταργήθηκε η εφαρμογή για smartphones

23 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Πέρασαν επτά χρόνια από τότε που η Google προχωρούσε στο λανσάρισμα του Android Auto ως μια λύση για να χρησιμοποιείς υπηρεσίες χαρτών, πλοήγησης και μουσικής αναπαραγωγής στην οθόνη του smartphone χωρίς ...

Google Password Manager: Προσφέρει πλέον on-device κρυπτογράφηση για μεγαλύτερη ασφάλεια

22 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Μπορεί να συμμετέχει ενεργά και με ιδιαίτερο ζήλο στην κοινή προσπάθεια των μεγάλων εταιρειών για την εξάλειψη των passwords, αλλά μέχρι να φτάσουμε σε αυτό το σημείο έχουμε ακόμα αρκετό καιρό και γι ‘ αυτό η ...

Google News: Ριζικός επανασχεδιασμός για τη desktop έκδοση

22 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η υπηρεσία Google News κλείνει 20 χρόνια λειτουργίας φέτος και η Google προχωρά σε έναν ριζικό επανασχεδιασμό της desktop έκδοσης με σκοπό να φέρει στο προσκήνιο τις πιο σημαντικές ειδήσεις κοντά στην τοποθεσία...

Google Maps: Ξεκίνησε να εμφανίζει τις τιμές των διοδίων σε ορισμένες χώρες

14 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Από πέρυσι τον Αύγουστο η Google είχε ανακοινώσει ότι θα ξεκινήσει να εμφανίζει τις τιμές των διοδίων στην υπηρεσία Google Maps, αλλά χρειάστηκε να περάσει σχεδόν ένας χρόνος για το πρώτο λανσάρισμα της ...

Google Chrome: Βάζει τέλος στα ενοχλητικά pop-ups των ιστοσελίδων

10 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η Google προσπαθεί να κόψει κάθε τι ενοχλητικό από την καθημερινότητα των χρηστών που επιλέγουν τον Chrome browser για την περιήγηση τους στο Internet και ανακοινώνει πως από την επόμενη έκδοση του δημοφιλούς ...

Loader
techgear_icon