Το πρώτο βήμα για έναν επιτυχημένο λογαριασμό στο instagram είναι να δημιουργήσετε το εταιρικό σας προφίλ σωστά.

Μπορεί να φαίνεται μια απλή διαδικασία, όμως, στην ουσία χρειάζεται να αποφύγετε συχνά λάθη που μπορεί να σας στοιχίσουν σε προβολή και απήχηση. Πρέπει να δημιουργήσετε όλες εκείνες τις συνθήκες, που θα κάνει το κοινό σας να μπορεί να σας εντοπίσει εύκολα.

 

  • Επιλέξτε έναν λογαριασμό e-mail που ελέγχετε συχνά.

 

Πολύ σημαντικό σε περίπτωση που υπάρξει κάποιο πρόβλημα με το λογαριασμό σας, για παράδειγμα, αν χάσετε τον προσωπικό σας κωδικό.

 

  • Επιλέξτε σωστά το όνομα-χρήστη σας

 

Ορίστε ως όνομα-χρήστη το όνομά σας, τον διακριτικό τίτλο της επιχείρησής σας, το όνομα των προϊόντος σας ή ό, τι προσπαθείτε να προβάλλετε μέσω του Instagram. Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε μόνο ένα λογαριασμό Instagram για την επιχείρησή σας για αυτό φροντίστε το όνομα που θα επιλέξετε να σας καλύπτει πλήρως. Μικρές εξαιρέσεις μπορούν να γίνουν όπως το παράδειγμα της L'oreal , η οποία έχει πολλούς λογαριασμούς Instagram, ανάλογα με τη σειρά προϊόντων που προωθούν.

 

  • Επιλέξτε έναν πολύπλοκο κωδικό πρόσβασης

 

Ο κωδικός πρόσβασής σας για το Instagram και για οποιοδήποτε άλλο κοινωνικό μέσο, θα πρέπει να είναι μια δέσμη τυχαίων γραμμάτων, αριθμών και χαρακτήρων που δεν έχουν νόημα μεταξύ τους. Γράψτε το ή απλά χρησιμοποιήστε το LastPass και μην ανησυχείτε ότι θα το ξεχάσετε. Το να ανακτήσετε τον κωδικό σας μέσα από το e-mail σας είναι μια πολύ εύκολη διαδικασία και γλυτώνετε από μια πολύ σημαντική βλάβη που μπορεί μελλοντικά να σας προκληθεί αν κάποιος παραβιάσει τον λογαριασμό σας και τα στοιχεία που συνδέονται με αυτόν.

Μερικές φορές τα πιο απλά βήματα, μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Δείτε πώς πρέπει να στήσετε  έναν σωστό λογαριασμό στο Instagram για να προβάλλετε αποτελεσματικά την επιχείρηση ή τον εαυτό σας στο δημοφιλές κοινωνικό μέσο στο νέο online σεμινάριο «Χτίστε το brand και το κοινό σας με το Instagram» από το Skillbox.gr.

Advertisements