up_icon
Kaspersky Internet

Kaspersky: Έλαβε 160 αιτήματα από κυβερνήσεις και υπηρεσίες επιβολής του νόμου

21 Σεπτεμβρίου 2021 Techgear Team

Kaspersky: Έλαβε 160 αιτήματα από κυβερνήσεις και υπηρεσίες επιβολής του νόμου

Τηρώντας τη δέσμευσή της για μεγαλύτερη διαφάνεια, η παγκόσμια εταιρεία κυβερνοασφάλειας Kaspersky προχώρησε σε δημόσια κοινοποίηση πληροφορίων σχετικά με αιτήματα που ελήφθησαν από κυβερνήσεις και υπηρεσίες επιβολής του νόμου, και χρήστες για δεδομένα και τεχνική εμπειρογνωμοσύνη κατά τη διάρκεια του 2020 καθώς και το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Παράλληλα με την αυξανόμενη σημασία της τεχνολογίας στη σύγχρονη ζωή, αυξάνεται και η ζήτηση για μεγαλύτερη διαφάνεια του λογισμικού που χρησιμοποιούμε, συμπεριλαμβανομένων των λογισμικών ασφαλείας. Προκειμένου να ανταποκριθεί σε αυτό το αίτημα, η Kaspersky προχώρησε σε δημοσίευση της πρώτης της έκθεσης διαφάνειας, καθώς και της έκθεσης αιτημάτων από υπηρεσίες επιβολής του νόμου και κυβερνητικούς φορείς, για να βοηθήσει τους χρήστες της να κατανοήσουν πώς ανταποκρίνεται η εταιρεία σε τέτοια αιτήματα και την προσέγγισή της στην ασφάλεια και την προστασία των δεδομένων των χρηστών.

Καθώς ο αριθμός των κυβερνοεπιθέσεων αυξάνεται κάθε χρόνο, απειλώντας τη σωστή ανάπτυξη και χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών, υπάρχει αυξανόμενη ανάγκη συνεργασίας μεταξύ της IT κοινότητας. Για να συμβάλλει στην καταπολέμηση του υπερεθνικού ηλεκτρονικού εγκλήματος και να διασφαλίσει ότι οι χρήστες των προϊόντων της περιηγούνται στο διαδίκτυο με ασφάλεια, προστασία και σιγουριά, η Kaspersky συνεργάζεται με τις υπηρεσίες επιβολής του νόμου σε όλον τον κόσμο.

Η Kaspersky μοιράστηκε δημόσια την προσέγγισή της όταν κλήθηκε να απαντήσει σε αιτήματα κυβερνήσεων και υπηρεσιών επιβολής του νόμου από όλον τον κόσμο σχετικά με δύο κατηγορίες: δεδομένα χρηστών και τεχνική εμπειρογνωμοσύνη. Αποκάλυψε επίσης πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό τέτοιων αιτημάτων ανά χώρα για το 2020 και τους πρώτους έξι μήνες του 2021:

  • Το 2020, η Kaspersky έλαβε 160 αιτήματα από κυβερνήσεις και υπηρεσίες επιβολής του νόμου από 15 χώρες. 132 από αυτά αφορούσαν μη προσωπικές τεχνικές πληροφορίες & εμπειρογνωμοσύνη. Όλα τα αιτήματα για δεδομένα χρηστών (28) υποβλήθηκαν σε επεξεργασία και απορρίφθηκαν λόγω απουσίας δεδομένων ή μη συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις νομικής επαλήθευσης.
  • Το πρώτο εξάμηνο του 2021, η Kaspersky έλαβε 105 αιτήματα από κυβερνήσεις και υπηρεσίες επιβολής του νόμου από 17 χώρες. Το 40% αυτών υποβλήθηκε σε επεξεργασία και απορρίφθηκε λόγω απουσίας δεδομένων ή μη συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις νομικής επαλήθευσης. Συνολικά, 89 αιτήματα που ελήφθησαν κατά τους πρώτους έξι μήνες του τρέχοντος έτους αφορούσαν μη προσωπικές τεχνικές πληροφορίες και εμπειρογνωμοσύνη.

Η Kaspersky δεν παρέχει ποτέ σε κανέναν φορέα επιβολής του νόμου ή κυβερνητικούς οργανισμούς πρόσβαση στα δεδομένα των χρηστών ή στην υποδομή της εταιρείας. Παρέχουμε πληροφορίες για τέτοια δεδομένα κατόπιν αιτήματος, αλλά κανένα τρίτο μέρος δεν μπορεί άμεσα ή έμμεσα να έχει πρόσβαση στην υποδομή ή στα δεδομένα μας και όλα τα αιτήματα περνούν από υποχρεωτική νομική επαλήθευση πριν εγκριθούν, απορριφθούν ή υποβληθούν σε έφεση.

Τα δεδομένα χρήστη περιλαμβάνουν πληροφορίες που παρέχονται από τους ίδιους τους χρήστες στην Kaspersky κατά τη χρήση των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας και εξαρτώνται από τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και τις δυνατότητες που χρησιμοποιούν οι χρήστες και προστατεύονται όπως περιγράφεται στην Πολιτική Απορρήτου της Kaspersky. Ως εταιρεία ασφάλειας στον κυβερνοχώρο, η Kaspersky δεν επεξεργάζεται ούτε έχει πρόσβαση σε δεδομένα περιεχομένου (ό, τι δημιουργούν ή επικοινωνούν οι χρήστες), για τα οποία συνήθως ενδιαφέρονται οι υπηρεσίες επιβολής του νόμου αναζητώντας ηλεκτρονικά στοιχεία.

Τα αιτήματα για τεχνική εμπειρογνωμοσύνη περιλαμβάνουν μη προσωπικές τεχνικές πληροφορίες που παράγονται και παρέχονται από ερευνητές ασφαλείας της Kaspersky και αλγόριθμους μηχανικής μάθησης. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τα MD5 hashes κακόβουλου λογισμικού, δείκτες συμβιβασμού (IoC), πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των κυβερνοεπιθέσεων, τα παράγωγα αντίστροφης μηχανικής κακόβουλου λογισμικού, στατιστικές πληροφορίες και άλλα αποτελέσματα ερευνών.

Περισσότερες πληροφορίες και βήματα για την επεξεργασία τέτοιων αιτημάτων θα βρείτε εδώ.

Ο Oleg Abdurashitov, Head of Public Affairs στην Kaspersky, σχολίασε:

Εμείς στην Kaspersky δεσμευόμαστε για μεγαλύτερη διαφάνεια στο τι κάνουμε και πώς. Η εταιρεία μας συνεργάζεται με οργανισμούς επιβολής του νόμου σε όλο τον κόσμο με γνώμονα το συμφέρον της διεθνούς κυβερνοασφάλειας και πιστεύουμε ότι με την κοινοποίηση των βασικών αρχών μας για τον τρόπο συνεργασίας μας με οργανισμούς για την καταπολέμηση του εγκλήματος στον κυβερνοχώρο, θα βοηθήσουμε τους χρήστες μας να αναπτύξουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις λύσεις κυβερνοασφάλειας της Kaspersky

Επιπλέον, η εταιρεία δημοσιεύει πληροφορίες σχετικά με αιτήματα που λαμβάνονται από χρήστες για πολλαπλούς σκοπούς, όπως για την κατάργηση των προσωπικών πληροφοριών ενός χρήστη, για λεπτομέρειες σχετικά με το ποια δεδομένα ενός χρήστη αποθηκεύονται και πού, καθώς και αν παρέχονται αλλού. Το 2020, η Kaspersky έλαβε συνολικά 547 αιτήματα χρηστών, ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2021 ο αριθμός αυτός έχει ήδη υπερδιπλασιαστεί ανερχόμενος σε 1.229 αιτήματα. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αναλυτικές πληροφορίες εδώ.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την πρωτοβουλία Kaspersky Global Transparency Initiative, επισκεφθείτε τον ιστότοπο εδώ.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr.

Techgear Team

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΣΧΟΛΙΑ
read more

Το phishing κρυπτονομισμάτων αυξήθηκε κατά 40% μέσα σε έναν χρόνο

30 Μαρτίου 2023 Techgear Team

Το 2022, τα anti-phishing συστήματα της Kaspersky απέτρεψαν 5 εκατομμύρια επιθέσεις phishing που σχετίζονταν με κρυπτονομίσματα, αριθμός αυξημένος κατά 40% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Αντίθετα, ...

Άνδρες και γυναίκες διαφέρουν ως προς τον έλεγχο και την παρακολούθηση των έξυπνων συσκευών

28 Μαρτίου 2023 Techgear Team

Η νέα παγκόσμια έρευνα της Kaspersky "The smart home of almost everything: From the fridge to TV, how we’ll embrace the year of the virtual assistant in 2023" αναδεικνύει τις βασικές ψηφιακές συνήθειες, τα ...

Πως εξαπατώνται οι «υπερβολικά πρόθυμοι» νέοι εργαζόμενοι

23 Μαρτίου 2023 Techgear Team

Οι πρώτες ημέρες σε έναν νέο χώρο εργασίας είναι συνήθως γεμάτες ομαδικές συναντήσεις, εκπαιδεύσεις, συνεδρίες ένταξης του νέου προσωπικού κ.ο.κ. Σε αυτές τις διαδικασίες, ο νέος υπάλληλος μπαίνει έχοντας συχνά...

Απάτες phishing: Καλά ενημερωμένοι οι Έλληνες, ακόμα και στις μικρές ηλικίες

14 Μαρτίου 2023 Techgear Team

Έρευνα της Kaspersky για την ασφάλεια των παιδιών στο Διαδίκτυο διαπίστωσε ότι το 72% των νέων που συμμετείχαν δεν είναι σε θέση να αναγνωρίσουν μία ή περισσότερες επιθέσεις phishing και δεν μπορούν να ...

Stalkerware: Ελάχιστα τα σημάδια επιβράδυνσης στην ψηφιακή βία...

09 Μαρτίου 2023 Techgear Team

Πέρυσι, σχεδόν 30.000 χρήστες φορητών συσκευών παγκοσμίως στοχοποιήθηκαν από stalkerware – λογισμικό μυστικής παρακολούθησης που χρησιμοποιείται από κακοποιητές για την παρακολούθηση των θυμάτων τους – σύμφωνα ...

Οι κυβερνοεπιθέσεις σε ανήλικους gamers αυξήθηκαν κατά 57% το 2022

07 Μαρτίου 2023 Techgear Team

Οι ειδικοί της Kaspersky ανακάλυψαν ότι οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου εξαπέλυσαν πάνω από 7 εκατομμύρια επιθέσεις σε παιδιά, εκμεταλλευόμενοι δημοφιλείς τίτλους παιχνιδιών το 2022. Η τελευταία έκθεση της ...

200.000 νέα mobile banking Trojans ανακαλύφθηκαν το 2022

01 Μαρτίου 2023 Techgear Team

Το 2022, οι ειδικοί της Kaspersky ανακάλυψαν σχεδόν 200.000 νέα mobile banking Trojans, τα οποία σημείωσαν, έτσι, διπλάσια αύξηση σε σχέση με τα στοιχεία της προηγούμενης χρονιάς. Αυτή η ανησυχητική αύξηση του ...

Αύξηση των επιθέσεων phishing που εκμεταλλεύονται υπηρεσίες της Google κατά 189%

21 Φεβρουαρίου 2023 Techgear Team

Η Kaspersky αναδεικνύει την αύξηση των αποπειρών πρόσβασης σε πηγές phishing που μιμούνται υπηρεσίες της Google. Τον Ιανουάριο του 2023 οι ειδικοί παρατήρησαν αύξηση κατά 189% σε απόπειρες παγκοσμίως (σε ...

Phishing: Διπλασιάστηκαν οι επιθέσεις, ξεπέρασαν τα 500 εκατομμύρια

16 Φεβρουαρίου 2023 Techgear Team

Το 2022 το σύστημα anti-phishing της Kaspersky απέτρεψε περισσότερες από 500 εκατομμύρια απόπειρες πρόσβασης σε ψεύτικες ιστοσελίδες, αριθμός διπλάσιος σε σύγκριση με τα στοιχεία του 2021. Οι υπηρεσίες ...

Online dating: Οι πέντε κορυφαίες ψηφιακές απειλές για την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου

13 Φεβρουαρίου 2023 Techgear Team

Καθώς η δημοτικότητα των διαδικτυακών γνωριμιών συνεχίζει να αυξάνεται, αντίστοιχα αυξάνονται και οι απειλές από εγκληματίες του κυβερνοχώρου που θέλουν να εκμεταλλευτούν ευάλωτα άτομα. Η Kaspersky ρίχνει φως ...

Loader
please wait
techgear_icon