Killer In: Το νέο και πολύ ενδιαφέρον game των Square Enix και Tactic Studio
Κατά τη διάρκεια του Summer Game Fest Live, η Square Enix προχώρησε στην αποκάλυψη μιας νέας, εντελώς φρέσκιας δημιουργίας σε συνεργασία με τη Tactic Studio. Ο τίτλος του παιχνιδιού είναι Killer Inn και συνδυάζει στοιχεία από δύο πολύ διαφορετικά είδη: ένα μυστήριο δολοφονίας τύπου "whodunit" και ένα ασύμμετρο multiplayer shooter.
Το σκηνικό διαδραματίζεται σε ένα απομονωμένο αρχοντικό, βαθιά κρυμμένο σε μια ορεινή περιοχή, το οποίο σύμφωνα με την αφήγηση δεν εμφανίζεται σε χάρτες ούτε εντοπίζεται από δορυφόρους. Κάθε αγώνας μπορεί να φιλοξενήσει έως και 24 παίκτες, οι οποίοι χωρίζονται τυχαία σε δύο άνισες ομάδες. Οι λίγοι "Wolves" (Λύκοι) έχουν την αποστολή να εξοντώσουν όλους τους "Lambs" (Αρνιά), ενώ οι πολυάριθμοι Lambs πρέπει να εντοπίσουν ποιοι είναι οι Wolves και να τους εξουδετερώσουν πρώτοι αν θέλουν να επιβιώσουν.
Η πλοκή του παιχνιδιού περιστρέφεται γύρω από τη συλλογή ενδείξεων και την επιβίωση. Όταν ο πρώτος παίκτης πέσει νεκρός, οι υπόλοιποι πρέπει να εξετάσουν την περιοχή γύρω από το πτώμα για να βρουν στοιχεία που θα οδηγήσουν στην ταυτότητα του δολοφόνου. Κάθε φορά που ένας Wolf σκοτώνει έναν Lamb, αφήνει πίσω του ένα στοιχείο. Αν κάποιος από τους Lambs καταφέρει να κατανοήσει σωστά το στοιχείο και να ταυτοποιήσει τον δράστη, έχει την ευκαιρία να τον εξοντώσει και να φέρει την ομάδα του πιο κοντά στη νίκη. Ωστόσο, αν κατηγορήσει λάθος άτομο – δηλαδή κάποιον από την ίδια του την ομάδα – τότε το τίμημα είναι βαρύ: ο επιτιθέμενος μετατρέπεται σε πέτρα και αποβάλλεται άμεσα από το παιχνίδι.
Οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν έναν από τους 30 διαθέσιμους χαρακτήρες, καθένας με τις δικές του ξεχωριστές ικανότητες. Για παράδειγμα, ο Fernando the Boxer είναι άτρωτος σε επιπλέον ζημιά από headshots, ενώ η Sunny the Gamer κερδίζει 35% περισσότερη εμπειρία σε σχέση με τους άλλους. Αυτές οι ιδιότητες προσθέτουν στρατηγικό βάθος και ποικιλία σε κάθε αναμέτρηση.
Το περιβάλλον του αρχοντικού είναι γεμάτο με χρήσιμα αντικείμενα και εξοπλισμό. Οι παίκτες μπορούν να συλλέξουν αντικείμενα για να ενισχύσουν τις πιθανότητες επιβίωσής τους, ενώ διαθέσιμα είναι και ειδικά σημεία όπου το προσωπικό του ξενοδοχείου πουλά όπλα και αναλώσιμα. Επιπλέον, υπάρχουν σεντούκια με αναβαθμίσεις και πιο ισχυρό εξοπλισμό, τα οποία ξεκλειδώνονται με tokens που αποκτώνται κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού μέσω ολοκλήρωσης αποστολών.
Αν και η Square Enix δεν ανακοίνωσε προς το παρόν τις πλατφόρμες στις οποίες θα κυκλοφορήσει το Killer Inn ούτε κάποιο χρονικό πλαίσιο για την επίσημη διάθεσή του, γνωστοποιήθηκε ότι μια κλειστή beta έκδοση θα γίνει διαθέσιμη σύντομα μέσω Steam.