up_icon
Misc PayPal

PayPal: 7 τρόποι που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις online πωλήσεις σας

05 Ιουλίου 2016 Yannis Elpidis

PayPal: 7 τρόποι που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις online πωλήσεις σας

paypal_online_marketing_tips

Το αληθινά επιτυχημένο ηλεκτρονικό εμπόριο και δη μια online επιχείρηση δεν περιορίζεται στα προσφερόμενα προϊόντα και τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Στην πραγματικότητα, εξίσου σημαντικοί παράγοντες που καθιστούν έναν πελάτη ικανοποιημένο είναι η απρόσκοπτη αναζήτηση και οι δυνατότητες πληρωμής. Με τη σωστά δομημένη οργάνωση, κάθε online επιχείρηση δύναται να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις και να αποτελεί μια αυξανόμενη πηγή εσόδων που απορρέει από την ικανοποίηση του πελάτη.

Χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες επτά τεχνικές, όχι μόνο θα αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας, αλλά επίσης θα χτίσετε μια ακόμα πιο πιστή πελατειακή βάση:

Χτίστε σχέσεις εμπιστοσύνης στην online επιχείρησή σας

Μη χάνετε την ευκαιρία να ενισχύετε την εμπιστοσύνη της εταιρείας σας – ειδικά για τους πρωτοεμφανιζόμενους αγοραστές – με την εμφανή ένδειξη στην ιστοσελίδα σας των σημάτων ασφαλείας, προστασίας απορρήτου και πιστοποίησης της επιχείρησής σας. Σύμφωνα με το Baymard Institute, οι καταναλωτές δεν εμπιστεύονται ιστοσελίδες, για τις οποίες δεν αισθάνονται ασφάλεια κατά την επεξεργασία των οικονομικών στοιχείων τους, με το 21% να εγκαταλείπει το ηλεκτρονικό καλάθι, πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Μια αξιόπιστη ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου κάνει τους αγοραστές να νιώσουν σίγουροι πως θα εξελιχθεί ομαλά η όλη εμπειρία, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας και της προστασίας των προσωπικών δεδομένων τους.

Μελετήστε το SEO

Η αναζήτηση έχει επισκιάσει την πλοήγηση στις ιστοσελίδες, ως το κύριο εργαλείο των επισκεπτών/αγοραστών για την εύρεση περιεχομένου και προϊόντων στην ιστοσελίδα σας. Δεδομένης της σχέσης εξάρτησης των καταναλωτών με την αναζήτηση, οφείλετε να κάνετε καθετί δυνατό για να σιγουρευτείτε πως τα προϊόντα σας εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης – ευρέως γνωστή ως βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για μηχανές αναζήτησης ή SEO. Για να το πετύχετε, δημιουργήστε περιεκτικά tags και περιγραφές σε όλα τα κείμενα της ιστοσελίδας σας. Απλοποιώντας τα URLS, μπορείτε επίσης να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να αναγνωρίζουν την σημασία της σελίδας.

Βελτιστοποιήστε την ολοκλήρωση παραγγελίας-checkout

Μια από τις μεγαλύτερες έγνοιες των online πωλήσεων είναι η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών. Στην πραγματικότητα, σε έρευνα του Baymard Institute, υπολογίζεται πως το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού αγγίζει το 68%. Ευτυχώς, υπάρχουν εύκολοι τρόποι για να βελτιώστε την διαδικασία του checkout, κάνοντάς την πιο φιλική προς τον πελάτη. Ανάμεσά τους, συγκαταλέγονται η μείωση των περιττών βημάτων για το checkout, η επιλογή πολλαπλών επιλογών πληρωμής, καθώς και η μη αναγκαστικά απαραίτητη δημιουργία λογαριασμού από την πλευρά των αγοραστών.

Προσελκύστε πελάτες με το remarketing

Εάν έχετε αναζητήσει προϊόντα online στο παρελθόν, και στη συνέχεια βλέπετε διαφημίσεις για το συγκεκριμένο αυτό προϊόν ή την επιχείρηση σε μια άλλη ιστοσελίδα που επισκέπτεστε αργότερα εκείνη την ημέρα – αυτό, εν ολίγοις, είναι το remarketing. Διαφορετικές μέθοδοι του remarketing μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας με πολλαπλούς τρόπους. Είναι μια τακτική για να επανακτήσετε την προσοχή των αγοραστών που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον προς την επιχείρησή σας, υπενθυμίζοντάς τους ότι μπορούν να επιστρέψουν και να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους.

Επεκταθείτε διεθνώς

Χάρη στις ευκολότερες επιλογές αποστολής και πληρωμής, οι καταναλωτές δεν περιορίζονται πλέον σε αγορές εντός των συνόρων της χώρας τους. Διερευνήστε τους τρέχοντες πελάτες σας από το εξωτερικό, για να έχετε μια εικόνα ποιες χώρες ήδη αγοράζουν από εσάς - και τι αγοράζουν. Κατόπιν, δοκιμάστε να πουλήσετε παρόμοια προϊόντα στις αγορές αυτές, είτε μέσω της δικής σας ιστοσελίδας, είτε σε μια καθιερωμένη online αγορά όπως το eBay.

Προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά

Έρευνα έχει αποδείξει επανειλημμένα ότι τα δωρεάν ή με έκπτωση μεταφορικά επηρεάζουν σημαντικά τους online αγοραστές. Στην πραγματικότητα, περισσότεροι από έξι στους δέκα χρήστες του διαδικτύου που ερωτήθηκαν, θα πλήρωναν για αυθημερόν παράδοση, εφ’ όσον ήταν διαθέσιμη. Προσφέροντας εντελώς δωρεάν μεταφορικά, ή εναλλακτικά, με την παροχή ανάλογων κινήτρων ανά στόχο πωλήσεων (π.χ., Δωρεάν Μεταφορικά για αγορές άνω των 50€), μπορείτε να επηρεάσετε θετικά τις πωλήσεις σας.

Δώστε προτεραιότητα στις κινητές συσκευές

Οι εμπορικές online συναλλαγές που διεκπεραιώνονται μέσω κινητών συσκευών, όπως τα smartphones και τα tablets, έχουν ταχεία ανάπτυξη και αναμένεται να ξεπεράσουν πολύ σύντομα εκείνες από desktop και laptop. Τολμήστε να κάνετε τη διαφορά, βάζοντας ως πρωταρχικό στόχο τις λύσεις για κινητές συσκευές. Ακόμα καλύτερα, φροντίστε να ενεργοποιήσετε εύκολα μια ιστοσελίδα και την εμπειρία checkout, προσφέροντας μια όμορφη αγοραστική εμπειρία, ανεξαρτήτως αν οι καταναλωτές την πραγματοποιούν από σταθερές συσκευές (desktop/laptop), ή από κινητές (mobile/tablet).

Yannis Elpidis

Είμαι ένας λάτρης της τεχνολογίας και του διαδικτύου. Γνώρισα τον πρώτο μου υπολογιστή στα μέσα της δεκαετίας του '80 και ήταν "love at first sight" που λένε και στο χωριό μου. Θα με βρείτε καθημερινά στη "Darkpony Digital".

Αγαπημένο μότο:
 "There are 10 kinds of people, those who understand binary and those who don't."

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Διστακτικοί οι Έλληνες στον αποχωρισμό των παλιών smartphones τους

29 Ιουνίου 2022 Techgear Team

Διστακτικοί εμφανίζονται οι Έλληνες καταναλωτές στο να «αποχωριστούν» smartphones που δεν χρησιμοποιούν πια, με το 83% των ερωτηθέντων να δηλώνει πως όταν δεν χρησιμοποιεί πλέον ένα smartphone, το αφήνει ...

Samsung: Πρόστιμο $14 εκατ. για λανθασμένους ισχυρισμούς περί αδιαβροχοποίησης

27 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Από το 2019 η αρμόδια επιτροπή περί Ανταγωνισμού και Καταναλωτών της Αυστραλίας (ACCC) είχε ξεκινήσει μια έρευνα με αφορμή τις διαφημίσεις της Samsung σχετικά με την αδιαβροχοποίηση των συσκευών της. Οι ...

Ηλεκτρονική δωροκάρτα Skroutz: Η νέα υπηρεσία του Skroutz Marketplace

21 Ιουνίου 2022 Techgear Team

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, πιστό στο όραμα του να προσφέρει εκείνες τις λύσεις που κάνουν την online αγοραστική εμπειρία ευχάριστη, γρήγορη και ασφαλή, συστήνει στους καταναλωτές τις ...

Νέο κατάστημα iStorm στην Πάτρα

16 Ιουνίου 2022 Techgear Team

Στο νέο κατάστημα iStorm, το οποίο βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, Ρήγα Φεραίου 138 & Φιλοποίμενος, οι καταναλωτές θα έρθουν σε επαφή με το μοναδικό οικοσύστημα της Apple και τις ολοκληρωμένες λύσεις που ...

Οι νέοι της Ελλάδας πρώτοι στην Ευρώπη στην αγορά προϊόντων απομίμησης

08 Ιουνίου 2022 Techgear Team

Περισσότεροι από τους μισούς (52 %) Ευρωπαίους ερωτηθέντες, ηλικίας μεταξύ 15 και 24 ετών, δήλωσαν ότι είχαν αγοράσει τουλάχιστον ένα προϊόν απομίμησης στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, τόσο ...

Lancom: Νέο Data Center στην Κρήτη

19 Μαΐου 2022 Techgear Team

Η Lancom, πρωτοπόρος εταιρεία παροχής Data Center, Cloud και Τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στα Βαλκάνια, προχωράει στο επόμενο στάδιο του προγραμματισμένου πλάνου ανάπτυξής της και ανακοινώνει την έναρξη των ...

Bay View: Αυτό είναι το νέο, εντυπωσιακό campus της Google

18 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν 10 χρόνια από τότε που έγινε γνωστό πως η Google θα φτιάξει νέο campus (και 6 χρόνια από την έναρξη των εργασιών) για να το δούμε στην ολοκληρωμένη του μορφή. Η εταιρεία ανοίγει τα...

Την Τετάρτη 18 Μαΐου στο Ζάππειο το 5G Conference SΕ Europe 2022

17 Μαΐου 2022 Techgear Team

Το πρώτο συνέδριο στη χώρα μας που αφορά στα κινητά δίκτυα 5ης γενιάς, το 5G Conference Southeastern Europe, διοργανώνεται την ερχόμενη Τετάρτη, 18 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο. Στο διεθνές συνέδριο θα ...

Πανελλαδική έρευνα καταναλωτών της ΕΕΤΤ για τη χρήση υπηρεσιών courier

11 Μαΐου 2022 Techgear Team

Πανελλαδική έρευνα με αντικείμενο τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφοράς δεμάτων και την αποτύπωση της εμπειρίας των καταναλωτών, διενήργησε η ΕΕΤΤ κατά το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2022. Ειδικότερα, διερευνήθηκαν ...

Apple: Απειλείται με πρόστιμο έως $36.5 δισ. από την ΕΕ λόγω του NFC των iPhone

05 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Συνεχίζεται το κυνήγι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κατά της Apple, καθώς αυτή τη φορά απαιτεί από την εταιρεία να δώσει πρόσβαση στην τεχνολογία NFC των iPhone σε τρίτους προκειμένου να προσφέρει περισσότερες ...

Loader
techgear_icon