Star Wars: Zero Company, gameplay και λεπτομέρειες για το επερχόμενο παιχνίδι στρατηγικής

Στο πλαίσιο του Star Wars Celebration στην Ιαπωνία, η Electronic Arts και η Lucasfilm Games παρουσίασαν για πρώτη φορά το Star Wars: Zero Company, ένα νέο single-player παιχνίδι στρατηγικής που διαδραματίζεται στον πλούσιο κόσμο του Star Wars. Το παιχνίδι αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2026 για PC, Xbox Series X/S και PlayStation 5, χωρίς να έχει ανακοινωθεί ακόμη ακριβής ημερομηνία κυκλοφορίας.

Η ιστορία του Zero Company ακολουθεί τον Hawks, έναν πρώην αξιωματικό της Δημοκρατίας, ο οποίος ηγείται μιας ομάδας επίλεκτων πρακτόρων σε μια σκοτεινή και ρεαλιστική αφήγηση, τοποθετημένη χρονικά στο λυκόφως των Clone Wars. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, οι παίκτες θα καθοδηγήσουν τη μονάδα τους μέσα από κρίσιμες αποστολές, όπου οι στρατηγικές αποφάσεις επηρεάζουν ουσιαστικά την εξέλιξη της ιστορίας.

Το Zero Company αποτελεί καρπό συνεργασίας ανάμεσα στην Respawn Entertainment — δημιουργούς των επιτυχημένων Jedi: Fallen Order και Jedi: Survivor — και το νέο στούντιο Bit Reactor, το οποίο ιδρύθηκε από πρώην στελέχη της Firaxis, της ομάδας πίσω από τα XCOM: Enemy Unknown και XCOM 2.

Ο ιδρυτής και δημιουργικός διευθυντής της Bit Reactor, Greg Foertsch, πρώην art director στα XCOM, δήλωσε: «Το όραμά μας για το Star Wars Zero Company βασίζεται σε τρεις άξονες: την αυθεντικότητα του σύμπαντος του Star Wars, την εμβληματική κινηματογραφική αφήγηση και έναν βαθύ αλλά προσιτό μηχανισμό τακτικής μάχης».

Η Bit Reactor επιχειρεί να ισορροπήσει ανάμεσα στη μαζική απήχηση του Star Wars και τις πιο «σκληροπυρηνικές» απαιτήσεις των φανατικών του είδους των παιχνιδιών στρατηγικής. Σε συνέντευξή τους στο PC Gamer το 2024, ο Foertsch και ο υπεύθυνος animation του στούντιο, Hector Antunez (επίσης πρώην μέλος της ομάδας XCOM), εξήγησαν πως στόχος είναι η δημιουργία ενός τίτλου που θα προσφέρει κινηματογραφική αφήγηση στο ύφος της Respawn, χωρίς να θυσιάζει την στρατηγική πολυπλοκότητα και βάθος.

«Δεν πιστεύουμε ότι η πολυπλοκότητα ισούται με βάθος», τόνισε ο Foertsch. «Αντιθέτως, θέλουμε να δώσουμε έμφαση στη στρατηγική ουσία του παιχνιδιού, χωρίς να το κάνουμε απρόσιτο».

Το Star Wars: Zero Company αποτελεί έναν από τους τρεις τίτλους Star Wars που είχε προαναγγείλει η EA το 2022 μέσω της Respawn, μαζί με ένα νέο first-person shooter και έναν ακόμη τίτλο στην επιτυχημένη σειρά Jedi. Η επιλογή της περιόδου των Clone Wars και της στροφής προς τον turn-based στρατηγικό χειρισμό φέρνει κάτι φρέσκο στο σύμπαν του Star Wars, προσφέροντας μια εμπειρία όπου οι επιλογές του παίκτη διαμορφώνουν τον κόσμο και την εξέλιξη της ομάδας του.

Loading