up_icon
TikTok Internet YouTube

YouTube Shorts: Μοιράζει $100 εκατ. στους δημιουργούς

14 Μαΐου 2021 Antonia Gouvedari

YouTube Shorts: Μοιράζει $100 εκατ. στους δημιουργούς

Το νέο χαρακτηριστικό του YouTube Shorts αποτελεί το όπλο της πλατφόρμας προκειμένου να αποκτήσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι της εξαιρετικά δημοφιλούς πλατφόρμας TikTok.

H Google ανακοίνωσε ότι θα διαθέσει το χρηματικό ποσό των 100 εκατομμυρίων δολαρίων, προκειμένου να ανταμείβει τα άτομα που δημοσιεύουν Shorts. Η προκείμενη επικαλούμενη «χρηματοδότηση» θα ξεκινήσει τους επόμενους μήνες και τα χρήματα θα διανεμηθούν στους δημιουργούς τον επόμενο χρόνο.

Οι δημιουργοί των Shorts, εφόσον τηρούν τις προβλεπόμενες οδηγίες της κοινότητας που έχουν οριστεί και δημιουργούν πρωτότυπο περιεχόμενο, θα πληρούν τις προϋποθέσεις και θα μπορούν κάλλιστα να συμμετάσχουν.

Η νέα λειτουργία Shorts προς το παρόν είναι διαθέσιμη μόνο για τους χρήστες στις ΗΠΑ από τον Μάρτιο. Μάλιστα, τα Shorts συγκεντρώνουν ήδη πάνω από 6,5 δισεκατομμύρια καθημερινές προβολές, όπως δήλωσε ο CEO της Alphabet, Sundar Pichai.

Παράλληλα, το Shorts σύντομα θα επιτρέπει στους δημιουργούς να ενσωματώνουν τον ήχο από άλλα βίντεο του YouTube. (Σας θυμίζει κάτι;) Βέβαια, το περιβάλλον του YouTube διαθέτει μία τεράστια γκάμα από βίντεο, γεγονός που το καθιστά ιδιαιτέρως ελκυστικό.

Τέλος, η αρμόδια ομάδα των Shorts εργάζεται πυρετωδώς για την προσθήκη αυτόματων λεζάντων, τη δυνατότητα εγγραφής έως 60 δευτερόλεπτα και την επιλογή εισαγωγής ενός κλιπ από τη συλλογή του τηλεφώνου των χρηστών.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!

[via]

Antonia Gouvedari

Μία ενθουσιώδης millennial δημοσιογράφος που εισήλθε στον digital κόσμο και μαγεύτηκε εξ ολοκλήρου! Τρέφω ιδιαίτερη αδυναμία στις σειρές και τις ταινίες και είμαι υπέρ το δέον εθισμένη στα social platforms! Μέλημα μου; Η ακριβέστερη και συνάμα πιο απλουστευμένη παρεχόμενη τεχνολογική πληροφόρηση για τα μάτια σας και μόνο!

ΣΧΟΛΙΑ
read more

TikTok: Δοκιμές για να βλέπεις ποιος έχει παρακολουθήσει τα videos σου

22 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Τον τελευταίο καιρό έχουμε συνηθίσει να διαβάζουμε για τις κινήσεις που πραγματοποιεί το Instagram με σκοπό να αντιγράψει παραμείνει ανταγωνιστικό του TikTok. Αυτό δεν σημαίνει, όμως, ότι η ByteDance κάθεται με...

TikTok: Εισέρχεται σταδιακά στον χώρο του gaming

23 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Σειρά της ByteDance να επιχειρήσει τα πρώτα βήματα στον χώρο του gaming μέσω του κοινωνικού δικτύου TikTok. Όπως αναφέρει το Reuters, η δημοφιλής πλατφόρμα πραγματοποιεί ήδη δοκιμές στο Βιετνάμ δίνοντας στους ...

TikTok Pulse: Το νέο πρόγραμμα ανταμοιβής των δημιουργών περιεχομένου

05 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Η ByteDance δημιουργεί νέους τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων για τους δημιουργούς περιεχομένου στην δημοφιλή πλατφόρμα TikTok, με την εταιρεία να ανακοινώνει πως σκοπεύει να μοιράσει τα κέρδη των διαφημίσεων που...

SoundOn: Επίσημα η μουσική υπηρεσία του TikTok!

10 Μαρτίου 2022 Christos Elpidis

Το TikTok μπορεί να αντιμετωπίζει προβλήματα με την πλατφόρμα του τις τελευταίες ώρες, παρόλα αυτά, η εταιρεία προχώρησε στην επίσημη ανακοίνωση της δικής της μουσικής πλατφόρμας με ονομασία SoundOn. Το SoundOn...

TikTok: Επεκτείνει τη διάρκεια των videos στα 10 λεπτά

28 Φεβρουαρίου 2022 Christos Elpidis

Οι δοκιμές των προηγούμενων εβδομάδων απέδωσαν καρπούς, καθώς το TikTok δίνει πλέον στους χρήστες τη δυνατότητα να ανεβάζουν videos διάρκειας έως 10 λεπτών. Η κίνηση αυτή είναι σαφέστατα ένα τεράστιο άλμα για ...

TikTok: Ετοιμάζει avatars, live-streaming μόνο με ήχο, κοινοποίηση οθόνης κ.ά.

25 Ιανουαρίου 2022 Antonia Gouvedari

Το TikTok εργάζεται σε μια σειρά νέων δυνατοτήτων για την πλατφόρμα, όπως avatars τύπου Bitmoji, φιλτράρισμα λέξεων-κλειδιών στο For You Page, ομαδικές συνομιλίες, live-streaming μόνο με ήχο, κοινοποίηση της ...

TikTok: Ετοιμάζει και αυτό συνδρομές για τους creators/influencers

21 Ιανουαρίου 2022 Antonia Gouvedari

Ένας εκπρόσωπος του TikTok ανέφερε στο The Information ότι η πλατφόρμα ετοιμάζει να εφαρμόσει συνδρομές επί πληρωμή, επιτρέποντας στους creators να χρεώνουν τους ακόλουθους τους με μια συνδρομή για το ...

TikTok: Ο δημοφιλέστερος προορισμός του 2021, ξεπέρασε και τη Google

27 Δεκεμβρίου 2021 Christos Elpidis

Η δημοφιλία του TikTok έχει φτάσει πλέον σε τέτοιο σημείο που κατάφερε να ξεπεράσει ακόμα και το Google.com στις επισκέψεις των χρηστών μέσα στο 2021. Σύμφωνα με τη Cloudflare, το TikTok.com ήταν η πιο ...

TikTok: Δοκιμάζει κουμπί Repost για εύκολες αναδημοσιεύσεις

21 Δεκεμβρίου 2021 Antonia Gouvedari

Για όλους εσάς τους τίμιους fans του TikTok που αφιερώνετε τουλάχιστον δύο έως τρεις ώρες πριν κοιμηθείτε στην πλατφόρμα, έρχεται μια νέα δυνατότητα που θα σας επιτρέπει να αναδημοσιεύετε ένα video που ...

Google: Σε συζητήσεις με TikTok και Instagram για ενσωμάτωση του Search

29 Σεπτεμβρίου 2021 Antonia Gouvedari

Η Google πραγματοποιεί συζητήσεις με την Facebook και την Bytedance προκειμένου να ενσωματώσει στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης της βίντεο από το Instagram και το TikTok, όπως αναφέρουν πληροφορίες. Σε ...

Loader
techgear_icon