up_icon
Misc Internet

Black Friday 2020: Τι ψώνισαν οι Έλληνες από το Skroutz

10 Δεκεμβρίου 2020 Vasilis Ananiadis

Black Friday 2020: Τι ψώνισαν οι Έλληνες από το Skroutz


Το Skroutz παρουσιάζει το Black Friday 2020 Report, μία συνολική αποτίμηση της φετινής και αποκλειστικά online Black Friday, στο πλαίσιο του ηγετικού του ρόλου στην συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και με ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή και τον συνεργαζόμενο επιχειρηματία.

Συγκεκριμένα, η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για τις καταναλωτικές συμπεριφορές και τις αγοραστικές τάσεις, σύμφωνα με την κίνηση στην πλατφόρμα, τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων, καθώς και τα στατιστικά στοιχεία από την περυσινή Black Friday.

Σύγκριση Black Friday 2020 έναντι 2019

Επίδραση στην αγορά και τα καταστήματα

Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν για την επίδραση της Black Friday 2020 συγκριτικά με την αντίστοιχη του 2019 είναι τα ακόλουθα:

  • Οι προσφορές διήρκησαν τουλάχιστον μία εβδομάδα, ξεκινώντας από το Σάββατο πριν την Black Friday
  • Οι επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στο Skroutz αυξήθηκαν κατά 42% YoY και ανήλθαν σε 14,5 εκατ. επισκέψεις.
  • Ο όγκος των παραγγελιών παρουσίασε αύξηση σχεδόν κατά 150%, αγγίζοντας τις 972.000.
  • Υπήρξε εντυπωσιακή αύξηση του παραγόμενου τζίρου (GMV) κατά 44% YoY και κατά 73% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2019 και διαμορφώθηκε σε €41,3 εκατ. για τα 6.600 εμπορικά καταστήματα που συνεργάζονται με το Skroutz.

Όσον αφορά την ετήσια ανάπτυξη στις κατηγορίες προϊόντων, πρωταγωνιστής είναι η κατηγορία «Σπίτι-Κήπος» με αυξημένες παραγγελίες κατά 255% και αύξηση κατά 124% στον παραγόμενο τζίρο.

report-infographics-01.jpg


Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων

  • Οι κατηγορίες προϊόντων «Σπίτι–Κήπος» και «Τεχνολογία» βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, απορροφώντας το σημαντικότερο ποσοστό επισκέψεων, του παραγόμενου τζίρου και του όγκου των παραγγελιών.
  • H κατηγορία «Υγεία – Ομορφιά», όπως και πέρυσι, βρέθηκε στην πέμπτη θέση όσον αφορά τις συνολικές επισκέψεις (9%) και είχε τον τρίτο υψηλότερο όγκο παραγγελιών επί του συνόλου (20%). Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στον αυξημένο αριθμό προϊόντων ανά καλάθι αγοράς παρότι πρόκειται για προϊόντα με χαμηλότερη αξία.

Οι top-10 κατηγορίες σε πωλήσεις, clicks και παραγόμενο τζίρο (GMV)

Τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων σημείωσαν οι ακόλουθες κατηγορίες:

  1. Θήκες κινητών τηλεφώνων
  2. Κινητά τηλέφωνα
  3. Χριστουγεννιάτικα στολίδια δέντρου
  4. Sneakers
  5. Βιβλία
  6. Κρέμες προσώπου
  7. Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια
  8. Αθλητικά παπούτσια
  9. Βιταμίνες

Σημαντικές πωλήσεις είχαν επίσης οι κατηγορίες:

  1. Προστασία οθόνης κινητών
  2. Ανδρικά φούτερ
  3. Ανδρικές φόρμες
  4. Ειδικά συμπληρώματα
  5. Παιχνίδια Playmobil
  6. Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά
  7. Bluetooth handsfree
  8. Μάσκες προστασίας
  9. Επιτραπέζια παιχνίδια
  10. Ανδρικά μπουφάν
  11. Παιχνίδια Lego
  12. Σαμπουάν
  13. Προϊόντα καθαρισμού προσώπου
  14. Γυναικεία αρώματα
  15. Βαφές μαλλιών
report-infographics-02.jpg

report-infographics-03.jpg


Σύγκριση τιμών & πραγματικές Black Friday προσφορές

H Ομάδα Business Intelligence του Skroutz προέβη σε συγκριτική ανάλυση των τιμών πώλησης κατά την εβδομάδα της Black Friday με την αρχική τιμή κατά την προηγούμενη περίοδο δηλ. την εβδομάδα 07-13/11/2020.

  • Συνολικά, το 8,3% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή ενώ το 87,9% σε παρόμοια τιμή (±10%). Το υπόλοιπο 3,8% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές.
  • Οι κατηγορίες «Υγεία & Ομορφιά» και «Μόδα» παρουσίασαν τις σημαντικότερες εκπτώσεις.
  • Σε ποσοστό άνω του 10% τα χριστουγεννιάτικα στολίδια/λαμπάκια/διακοσμητικά, που αγοράστηκαν μέσω Skroutz ήταν σε υψηλότερες τιμές.
  • Το 17% από τα αθλητικά παπούτσια/ sneakers που πουλήθηκαν ήταν σε αξιοσημείωτη έκπτωση (>10%).

Συγκρίνοντας τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα της Black Friday 2020 με αυτές του 2019, διαπιστώνεται ότι:

  • Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε πιο οικονομικές τιμές είναι περίπου στο ίδιο ποσοστό δηλ. 8,3% το 2020 έναντι 8,5% το 2019.
  • Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε υψηλότερη τιμή παρουσίασαν αύξηση (το ποσοστό για το 2019 ήταν 1,2% έναντι 3,8% για το 2020).
report-infographics-04.jpg


Αναλυτικά, τα στοιχεία της Black Friday μπορείτε να τα βρείτε στο https://www.skroutz.gr/black-friday

report-infographics.jpg

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας.

Vasilis Ananiadis

Ο ζωντανός θρύλος της Ελληνικής blogόσφαιρας, ο αβυσσαλέος master του SEO, o πρίγκηπας των Social Media, ο τυφώνας των Web Startups, ο οργασμός της ιντερνετικής επιτυχίας. Πατέρας δύο τέκνων, της Ζωής και της Darkpony Digital.

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών της Ευρώπης ζητούν από τις Big Tech εταιρείες να πληρώσουν για τις υποδομές των δικτύων

27 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Ένωση Παρόχων Τηλεπικοινωνιών της Ευρώπης (ETNO) ζητά για άλλη μια φορά από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να πιέσει τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας (ειδικά αυτές που δραστηριοποιούνται στον χώρο του video/game ...

myTEKA: Η ηλεκτρονική πλατφόρμα για τις εισφορές και την επικουρική σύνταξη

22 Σεπτεμβρίου 2022 Techgear Team

Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων Κ. Χατζηδάκης: 102.000 νέοι εργαζόμενοι βρήκαν δουλειά τους τελευταίους 8 μήνες Κ. Πιερρακάκης: Κάνουμε ένα σημαντικό...

Revolut: Θύμα hacking, αλλά με μικρές επιπτω΄σεις

20 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Σειρά της δημοφιλέστατης Revolut να πέσει θύμα hacking, αν και στην προκειμένη περίπτωση είναι μάλλον αρκετά σκληρός ο χαρακτηρισμός από τη στιγμή που οι επιτιθέμενοι δεν κατάφεραν να επηρεάσουν σοβαρά τα ...

Apple: Αυξάνει επίσημα τις τιμές των εφαρμογών στην Ευρώπη από 5 Οκτωβρίου 2022

20 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η πληροφορία για αύξηση των τιμών στις εφαρμογές του App Store κυκλοφορεί εδώ και αρκετές εβδομάδες, αλλά τώρα ετοιμαζόμαστε να γίνει πράξη από τον επόμενο μήνα. Η Apple επιβεβαίωσε πως θα προχωρήσει σε ...

Έκθεση HXOS EIKONA SHOW 2022: Δυναμικό «παρών» στην τεχνολογία των αισθήσεων

19 Σεπτεμβρίου 2022 Techgear Team

Η ενεργή αγορά του ήχου και της εικόνας θα δώσει δυναμικά το παρόν στην μεγάλη Έκθεση HXOS EIKONA SHOW 2022 που θα πραγματοποιηθεί στις 22 Οκτωβρίου και 23 Οκτωβρίου. Στο ξενοδοχείο Civitel Olympic θα ...

Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: Ξεκινούν οι δηλώσεις συμμετοχής για 30 υποτροφίες των 15.000€ - 25.000€

19 Σεπτεμβρίου 2022 Techgear Team

Άνοιξε η πλατφόρμα για τις online αιτήσεις συμμετοχής στο Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE του ακαδημαϊκού έτους 2022-2023 για πρωτοετείς φοιτητές ελληνικών πανεπιστημίων, που αντιμετωπίζουν οικονομικές και ...

Google: Αντιμέτωπη με πρόστιμο έως €25 δισ. για μονοπώλιο στις διαφημίσεις

16 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Τα προβλήματα της Google με τις ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ δεν τελειώνουν με το πρόστιμο ύψους €4.1 δισ. που επικυρώθηκε πριν από μερικές ημέρες μετά την απόρριψη της έφεσης της. Το συγκεκριμένο πρόστιμο αφορά ...

Adobe: Συμφωνία για εξαγορά της Figma έναντι $20 δισ.!

15 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Οι τεράστιες εξαγορές στον κόσμο της Τεχνολογίας συνεχίζονται με την σημερινή ανακοίνωση της Adobe, η οποία ήρθε σε συμφωνία με τη Figma για να περάσει στα χέρια της με ένα ποσό κοντά στα $20 δισεκατομμύρια (θα...

Google: Έχασε την έφεση με την ΕΕ για τις μονοπωλιακές πρακτικές στο Android OS, θα πληρώσει €4.1 δισ.

14 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Όσοι παρακολουθείτε τις αποφάσεις της ΕΕ σχετικά με τις πρακτικές των μεγάλων εταιρειών τεχνολογίας, ίσως θα θυμάστε πως είχε επιβάλει πρόστιμο ύψους €4.3 δισ. στη Google το 2018 λόγω αθέμιτου ανταγωνισμού και ...

Αναφορά: Οι ΗΠΑ ετοιμάζουν νέα μέτρα των κινέζικων εταιρειών

13 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Την περασμένη εβδομάδα είδαμε ότι η κυβέρνηση Biden πέρασε το νομοσχέδιο CHIPS για την επένδυση $280 δισ. με σκοπό την ενίσχυση της βιομηχανίας ημιαγωγών (επεξεργαστές κλπ.) στις ΗΠΑ, θέτοντας ως κανόνα την ...

Loader
techgear_icon