up_icon
Gaming Bandai Namco

Elden Ring: Μετά από πολλούς μήνες έχουμε επίσημη επιβεβαίωση ότι δεν ακυρώθηκε

31 Οκτωβρίου 2020 Christos Elpidis

Elden Ring: Μετά από πολλούς μήνες έχουμε επίσημη επιβεβαίωση ότι δεν ακυρώθηκε

Υπάρχει ζωή στη FromSoftware! Η δημιουργός τοποθετήθηκε επιτέλους μετά από πολλούς μήνες σιωπής για το Elden Ring, το πολυαναμενόμενο action RPG που ανακοινώθηκε επίσημα από τη Bandai Namco στο πλαίσιο της E3 2019 και δημιούργησε τεράστιες προσδοκίες στη gaming κοινότητα λόγω της συμμετοχής των George R.R. Martin (Game of Thrones) και Hidetaka Miyazaki (Dark Souls) στο project.

Αυτή η μακρά περίοδος σιωπής είχε αρχίσει να δημιουργεί ανησυχία ότι το Elden Ring παραμένει στάσιμο ή, ακόμη χειρότερα, έχει παρατηθεί, αλλά πλέον έχουμε επίσημη επιβεβαίωση πως όλα προχωρούν κανονικά. Πέραν της επιβεβαίωσης δεν έχουμε κάποιο νέο υλικό ή πληροφορίες για το παιχνίδι, αλλά ευελπιστούμε πως μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα επανέλθουν με κάτι ουσιαστικό.

Μη ξεχνάμε ότι στα αποκαλυπτήρια είχαν κάνει λόγο για κυκλοφορία μέσα στο 2020 σε Windows PC, PS4 και Xbox One. Λίγο η πανδημία COVID19, λίγο η ενασχόληση με τα Dragon Ball Z: Kakarot και Sekiro: Shadows Die Twice, και φυσικά η έλευση των Xbox Series X/S και PS5, ενδεχομένως να επηρέασαν αρκετά το χρονοδιάγραμμα της FromSoftware.

Ας θυμηθούμε τι είχε δηλώσει για το Elden Ring τότε ο κ. Miyazaki:

Το παιχνίδι θα περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία από όπλα, μαγείες και τρόπους αντιμετώπισης των εχθρών, έτσι ώστε ο κάθε gamer να ακολουθήσει τον δρόμο που τον βολεύει καλύτερα τόσο στο gameplay, όσο και στη στρατηγική του. Σε αντίθεση με το Shekiro, στο Elden Ring θα δώσουμε μεγάλο βάρος στα στοιχεία RPG, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει έντονη δράση.
Η ανάπτυξη του Elden Ring ξεκίνησε αμέσως μετά την ολοκλήρωση του DLC για το Dark Souls III. Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα dark fantasy action RPG γεμάτο νέα στοιχεία που δεν μπορούσαμε να ενσωματώσουμε στο Dark Souls. Γι' αυτό, το μέγεθος του κόσμου, το βάθος της υπόθεσης και η ελευθερία κινήσεων έχει αυξηθεί δραματικά. Είναι χωρίς αμφιβολία το μεγαλύτερο project που έχουμε αναλάβει ποτέ στο θέμα του όγκου.
Υπάρχουν πολλές ερμηνείες για τον όρο "open world" και μπορεί να μην το διατυπώνω σωστά, αλλά θα δείτε μια εντελώς δική μας προσέγγιση. Είναι ένας κόσμος γεμάτο κινδύνος και απειλές, καθώς και με πολλές περιοχές που μπορείς να εξερευνήσεις με ποικιλόμορφο σχεδιασμό, όπως κάστρα με πολλά επίπεδα.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας.

Christos Elpidis

Το ταξίδι ξεκίνησε από έναν Atari ST 520 στα '80s για μια μακρά περίοδο καψίματος στο gaming με το Kick Off 2 (αν είχε eSports τότε θα ήμουν εκατομμυριούχος...) και τα κλασικά adventures. Μετά ήρθαν τα PCs, το Internet, τα MP3s, τα Mac, τα κινητά, τα smartphones και όλα τα μαραφέτια που ορίζουν την καθημερινότητα μας σήμερα.

Για όλα αυτά τα λέμε τα τελευταία 10 χρόνια μέσα από το Techgear.gr! Θα με βρείτε σε Twitter, Instagram και φυσικά στη Darkpony Digital!

ΣΧΟΛΙΑ
techgear_icon