up_icon
Misc

Η κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου στην Ελλάδα από την Ericsson

11 Νοεμβρίου 2016 Yannis Elpidis

Η κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου στην Ελλάδα από την Ericsson

ericsson_greek_tv

  • Το ποσοστό χρόνου που αφιερώνεται στην παρακολούθηση τηλεόρασης και βίντεο μέσω κινητών συσκευών αυξήθηκε από πέρυσι και για τους έφηβους 16-19 έφτασε το 63%
  • Το 30% των καταναλωτών δηλώνουν ότι «ενδιαφέρονται πολύ» για προγράμματα χρήσης κινητών δεδομένων που περιλαμβάνουν απεριόριστο χρόνο ροής (streaming) βίντεο. Το αντίστοιχο ποσοστό παγκοσμίως ανέρχεται στο 40%
  • Οι Έλληνες καταναλωτές αφιερώνουν 18 λεπτά τη μέρα για έρευνα περιεχομένου

Η Ericsson παρουσίασε σήμερα για τρίτη συνεχή χρονιά τα αποτελέσματα για την Ελληνική αγορά της ετήσιας έρευνας Ericsson ConsumerLab TV & Media Report. Η συγκεκριμένη μελέτη αποτυπώνει τις συνήθειες παρακολούθησης τηλεόρασης και video 1,1 δισεκατομμυρίων καταναλωτών ανά τον κόσμο, καθιστώντας την μία από τις μεγαλύτερες και πλέον αξιόπιστες έρευνες του είδους παγκοσμίως. Στην Ελλάδα το στατιστικό δείγμα αντιστοιχεί σε 5 εκατομμύρια καταναλωτές.

Σύμφωνα με την έρευνα, η παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων κατ' απαίτηση και βίντεο μέσω κινητών συσκευών εμφανίζει σημαντική αύξηση, παρόλο που οι καταναλωτές εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται με την ανακάλυψη περιεχομένου. Πιο συγκεκριμένα, τα κυριότερα ευρήματα για την ελληνική αγορά, εκτός των παραπάνω, έχουν ως εξής:

  • Ο μέσος όρος κατανάλωσης περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή (συμπεριλαμβανομένης της τηλεόρασης, βίντεο, μέσω σταθερού ίντερνετ, θέατρο και σινεμά), αγγίζει τα 53€ ανά ελληνικό νοικοκυριό. Το αντίστοιχο ποσό στις ΗΠΑ αγγίζει τα 186$ ανά νοικοκυριό
  • Η κατανάλωση video on demand αγγίζει το 42% (όσο και το παγκόσμιο ποσοστό) με 34 ώρες κατά μέσο όρο την εβδομάδα, ενώ στους millennials (ηλικίες 16-34) φτάνει το 52%, ενώ το αντίστοιχο παγκόσμιο ποσοστό είναι 50%
  • Το 53% των τηλεθεατών στην Ελλάδα παρακολουθεί YouTube σε καθημερινή βάση, ποσοστό που αγγίζει το 86% αν αναχθεί στην εβδομάδα

Το Bingeing αλλάζει το παιχνίδι: η παρακολούθηση αριθμού επεισοδίων μιας σειράς κατά βούληση, έχει καταστεί πλέον βασικό χαρακτηριστικό της εμπειρίας θέασης τηλεόρασης και βίντεο στην Ελλάδα. Ποσοστό 75% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι κάνει μαραθώνιο τηλεθέασης σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση, με το αντίστοιχο παγκόσμιο ποσοστό να κυμαίνεται στο 71%. Το ποσοστό αυτό αυξάνεται σε 86% για τις ηλικίες 16-34 (millennials), ακολουθώντας τις παγκόσμιες τάσεις

Κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στα γραφεία της εταιρείας, παρουσίασαν στους εκπροσώπους του Τύπου τα εξής στελέχη της Ericsson:

  • H Μαρία Μπούρα, Υπεύθυνη Σχέσεων με την Πολιτεία & τις Ρυθμιστικές Αρχές και Επικοινωνίας Νοτιοανατολικής Ευρώπης, παρουσίασε συνοπτικά τα αποτελέσματα της παγκόσμιας μελέτης Ericsson TV&Media ConsumerLab Report, η οποία διεξήχθη σε 24 χώρες ανά τον κόσμο
  • O Σωτήρης Βασιλειάδης, Ειδικός στις Πωλήσεις TV & Media για την Ericsson στην περιφέρεια της Μεσογείου, παρουσίασε λεπτομερώς την ανάλυση των στοιχείων της έρευνας για την ελληνική αγορά καθώς και συγκριτικά στοιχεία για τρίτη συνεχόμενη χρονιά

Όπως δήλωσε η Μαρία Μπούρα:

"Μέχρι το 2020 θα δούμε περίπου το μισό του χρόνου θέασης παγκοσμίως να δαπανάται σε κινητά και φορητές οθόνες, επίσης το ήμισυ της προβολής θα δαπανάται σε υπηρεσίες περιεχομένου on-demand, και περίπου το ήμισυ των καταναλωτών θα είναι screen shifters ή mobility centrics. Σύμφωνα με την ανάλυσή μας, για να μπορέσει ένας πάροχος περιεχομένου να είναι επιτυχής, χρειάζεται να ενθουσιάζει συνεχώς τον καταναλωτή με τέσσερις κυρίως τρόπους: να προσφέρει αδιάλειπτη εμπειρία σε όλες τις συσκευές, οπουδήποτε, εξατομικευμένη ανακάλυψη περιεχομένου, καθηλωτικό περιεχόμενο (ποιότητα εικόνας, επαυξημένα δεδομένα και δυνατότητα πρόσβασης σε όσο το δυνατόν περισσότερο αγαπημένο περιεχόμενο) και τέλος, συνεχή εξέλιξη της συνολικής εμπειρίας θέασης"

Ο Σωτήρης Βασιλειάδης συμπλήρωσε:

"Η Ericsson, με το μοναδικό συνδυασμό διορατικότητας με μελέτες όπως αυτή που παρουσιάσαμε σήμερα, το πλέον ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο λύσεων και υπηρεσιών ψηφιακής μεταμόρφωσης στην αγορά για παρόχους μετάδοσης τηλεοπτικού περιεχομένου, παρόχους περιεχομένου και τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, βρίσκεται στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς τηλεόρασης και video. Δεν είναι τυχαίο το ότι έχουμε κερδίσει 6 Βραβεία Emmy, ενώ οι πλατφόρμα μας IPTV τροφοδοτεί τις πιο προηγμένες υπηρεσίες τηλεόρασης για πάνω από 19 εκατομμύρια συνδρομητές σε όλο τον κόσμο"

 

Yannis Elpidis

Είμαι ένας λάτρης της τεχνολογίας και του διαδικτύου. Γνώρισα τον πρώτο μου υπολογιστή στα μέσα της δεκαετίας του '80 και ήταν "love at first sight" που λένε και στο χωριό μου. Θα με βρείτε καθημερινά στη "Darkpony Digital".

Αγαπημένο μότο:
 "There are 10 kinds of people, those who understand binary and those who don't."

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Lancom: Νέο Data Center στην Κρήτη

19 Μαΐου 2022 Techgear Team

Η Lancom, πρωτοπόρος εταιρεία παροχής Data Center, Cloud και Τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στα Βαλκάνια, προχωράει στο επόμενο στάδιο του προγραμματισμένου πλάνου ανάπτυξής της και ανακοινώνει την έναρξη των ...

Bay View: Αυτό είναι το νέο, εντυπωσιακό campus της Google

18 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν 10 χρόνια από τότε που έγινε γνωστό πως η Google θα φτιάξει νέο campus (και 6 χρόνια από την έναρξη των εργασιών) για να το δούμε στην ολοκληρωμένη του μορφή. Η εταιρεία ανοίγει τα...

Την Τετάρτη 18 Μαΐου στο Ζάππειο το 5G Conference SΕ Europe 2022

17 Μαΐου 2022 Techgear Team

Το πρώτο συνέδριο στη χώρα μας που αφορά στα κινητά δίκτυα 5ης γενιάς, το 5G Conference Southeastern Europe, διοργανώνεται την ερχόμενη Τετάρτη, 18 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο. Στο διεθνές συνέδριο θα ...

Πανελλαδική έρευνα καταναλωτών της ΕΕΤΤ για τη χρήση υπηρεσιών courier

11 Μαΐου 2022 Techgear Team

Πανελλαδική έρευνα με αντικείμενο τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφοράς δεμάτων και την αποτύπωση της εμπειρίας των καταναλωτών, διενήργησε η ΕΕΤΤ κατά το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2022. Ειδικότερα, διερευνήθηκαν ...

Apple: Απειλείται με πρόστιμο έως $36.5 δισ. από την ΕΕ λόγω του NFC των iPhone

05 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Συνεχίζεται το κυνήγι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κατά της Apple, καθώς αυτή τη φορά απαιτεί από την εταιρεία να δώσει πρόσβαση στην τεχνολογία NFC των iPhone σε τρίτους προκειμένου να προσφέρει περισσότερες ...

Digital Services Act: Οι νέοι κανόνες που φέρνει η ΕΕ για τις μεγάλες online πλατφόρμες

25 Απριλίου 2022 Christos Elpidis

Την περασμένη εβδομάδα είδαμε πως προχωρά το νομοσχέδιο Digital Markets Act (DMA) που θα υποχρεώσει τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας να προβούν σε σημαντικές αλλαγές σε ό,τι αφορά τη λειτουργία της πλειοψηφίας...

Ηλεκτρονικά ο υπολογισμός των τελών για τη μεταβίβαση οχήματος

12 Απριλίου 2022 Techgear Team

Ευκολότερος είναι από την Τρίτη ο υπολογισμός και η πληρωμή των τελών για τη μεταβίβαση οχήματος. Συγκεκριμένα, πρόκειται για την υπηρεσία «Υπολογισμός τελών για μεταβίβαση επιβατικού ή δίκυκλου», την οποία οι ...

NTT Data: Εγκαινιάζει γραφείο στην Αθήνα με πλάνο πρόσληψης 400 ατόμων

12 Απριλίου 2022 Techgear Team

Η NTT DATA, η 6η μεγαλύτερη εταιρία υπηρεσιών Τεχνολογιών Πληροφορικής διεθνώς εισέρχεται στην ελληνική αγορά, ιδρύοντας ένα νέο γραφείο το οποίο θα παίξει καταλυτικό ρόλο στην εδραίωση της ηγετικής της θέσης ...

Right to Repair: Υπερψηφίστηκε η πρόταση στην ΕΕ, ετοιμάζεται το νομοσχέδιο

08 Απριλίου 2022 Christos Elpidis

Η περίφημη πρόταση Right to Repair (ή Δικαίωμα στην Επισκευή αν θέλετε) υπερψηφίστηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και μάλιστα με μόλις 3 ψήφους κατά, όπερ σημαίνει ότι πολύ σύντομα θα έχουμε σημαντικές εξελίξεις ...

Προγραμματισμός ραντεβού για την Πρωτοβάθμια Περίθαλψη μέσω του gov.gr

06 Απριλίου 2022 Techgear Team

Διαθέσιμο για τους πολίτες είναι από την Τετάρτη το νέο Ψηφιακό Σύστημα Ραντεβού Πολιτών για την Πρωτοβάθμια Περίθαλψη που σχεδιάστηκε από τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υγείας. Πρόκειται για την ...

Loader
techgear_icon