Η Ericsson και η Translink απλουστεύουν τις μετακινήσεις σε ολόκληρη στην Ολλανδία, προοπτική και για την Ελλάδα

ericsson_smart_city

[Δ.Τ.]
  • Η Ericsson δίνει τη δυνατότητα στην Trans Link Systems να προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες συλλογής κομίστρων στους επιβάτες των μέσων μεταφοράς σε ολόκληρη την Ολλανδία
  • Η Ericsson θα προμηθεύσει τόσο το απαραίτητο λογισμικό όσο και υπηρεσίες διαχείρισης της λειτουργίας του συστήματος
  • Μια αποκλειστική ομάδα της Εricsson θα αναλάβει επίσης τη λειτουργία του συστήματος φροντίδας παραγγελιών και εφαρμογών τιμολόγησης της Translink σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα, για τον άμεσο εντοπισμό και επίλυση οποιουδήποτε θέματος προκύπτει

Η Ericsson συνεργάζεται με την Trans Link Systems, η οποία διαχειρίζεται τη συλλογή του συνόλου των κομίστρων των μέσων μεταφοράς στην Ολλανδία μέσω της έξυπνης κάρτας ανέπαφων συναλλαγών OV chip card, με στόχο την απλούστευση των μετακινήσεων. Η Ericsson θα παρέχει λογισμικό, υλικό, καθώς και υπηρεσίες διαχείρισης.

Η Translink διαχειρίζεται το συνολικό οικοσύστημα που σχετίζεται με τις ευφυείς κάρτες μικροκυκλωμάτων (smart chip cards) που χρησιμοποιούνται από τους επιβάτες για την πληρωμή των μετακινήσεών τους σε όλα τα μέσα μεταφοράς της Ολλανδίας (μετρό, τραμ, λεωφορεία και τρένα).

Η λύση της Translink είναι μοναδική, καθώς 10 πάροχοι υπηρεσιών μεταφοράς τοπικής και εθνικής εμβέλειας καλύπτονται από ένα μοναδικό σύστημα ηλεκτρονικής έκδοσης εισιτηρίων (e-ticketing) το οποίο διαχειρίζεται πάνω από 2,3 δισεκατομμύρια συναλλαγές ετησίως. Το σύστημα αυτό επιτρέπει στους επιβάτες να πληρώνουν για τις μετακινήσεις τους στο μετρό, το τραμ, τα λεωφορεία και τα τρένα με ευφυείς κάρτες μικροκυκλωμάτων.

Η λύση καλύπτει τα πάντα, από την παραγγελία της κάρτας έως τη διανομή, τις πληρωμές και την οικονομική τακτοποίηση όλων των ταξιδιωτικών εσόδων προς τους αντίστοιχους παρόχους υπηρεσιών δημοσίων μεταφορών.

Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, η Ericsson προμήθευσε ένα νέο σύστημα παραγγελιών και τιμολόγησης. Αυτό το σύστημα δίνει τη δυνατότητα στην Translink να εισάγει νέες, πρωτοποριακές υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα μετακινήσεις βάσει λογαριασμού και έκδοση εισιτηρίων μέσω κινητού. Οι λύσεις λογισμικού της Ericsson συμπληρώνονται από υπηρεσίες διαχείρισης για τις επιχειρηματικές διαδικασίες και τις εφαρμογές τιμολόγησης της Translink. Μια αποκλειστική ομάδα θα επιβλέπει τη λειτουργία των εφαρμογών φροντίδας παραγγελιών και τιμολόγησης της Translink σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα, με στόχο τον εντοπισμό και την επίλυση οποιουδήποτε προβλήματος πιθανόν προκύπτει. Τα πιο πολύπλοκα ζητήματα θα προωθούνται στους εξειδικευμένους τεχνικούς της Ericsson για άμεση επίλυση.

Η Charlotta Sund, Head of Customer Group Industry & Society στην Ericsson, δηλώνει:

"Η λύση που παρέχει η Ericsson για παραγγελίες και τιμολογήσεις θα αυξήσει την ταχύτητα και την ευελιξία των λειτουργιών της Translink. Η συμφωνία καταδεικνύει επίσης την επιτυχία της Ericsson σε κλάδους εκτός των παραδοσιακών τηλεπικοινωνιακών της δραστηριοτήτων, χάρη στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της"

Ο Arco Groothedde, CEO της Trans Link Systems, δηλώνει:

"Η λύση που παρέχει η Ericsson για παραγγελίες και τιμολογήσεις θα επιφέρει σταθερότητα και συνεχή βελτίωση στις προσφερόμενες υπηρεσίες μας, με παράλληλη βελτίωση του χρόνου που απαιτείται για εισαγωγή νέων υπηρεσιών στην αγορά. Επιπλέον, η παρεχόμενη λύση θα δώσει τη δυνατότητα στην Translink να απολαμβάνει οικονομικά αποδοτικές λειτουργίες"

Ο Γιώργος Παππάς, Πρόεδρος & Διεθύνων Σύμβουλος της Ericsson στην Ελλάδα, σχολίασε με αυτή την ευκαιρία:

"Τα συστήματα συνδυασμένων και ευφυών μεταφορών αποτελούν στρατηγική περιοχή ανάπτυξης για την Ericsson σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο. Η Ελλάδα, λόγω της γεωγραφίας της, μπορεί να λειτουργήσει ως η νοτιοανατολική πύλη της Ευρώπης και οι ευφυείς μεταφορές μπορούν να αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης της οικονομίας. Η Ericsson μπορεί και ενδιαφέρεται να επενδύσει στην ψηφιακή μετάβαση του κλάδου των μεταφορών της χώρας, συνδυάζοντας την διεθνή εμπειρία με την εγχώρια τεχνογνωσία"

Loading