up_icon
Facebook Internet Security Social networks

Αν έδωσες το τηλέφωνο σου στο Facebook, τότε δεν μπορείς να το διαγράψεις, ούτε να το κρύψεις

06 Μαρτίου 2019 Vangelis Kompos

Αν έδωσες το τηλέφωνο σου στο Facebook, τότε δεν μπορείς να το διαγράψεις, ούτε να το κρύψεις

Θα έχετε διαβάσει πάμπολες φορές τους τελευταίους μήνες ότι καλό θα είναι να ενεργοποιείτε τη διαδικασία πιστοποίησης του λογαριασμού σας σε δύο βήματα (2FA) σε κάθε υπηρεσία - εφαρμογή που σας προσφέρει αυτή τη δυνατότητα. Αυτό συνήθως απαιτεί να δηλώσετε τον αριθμό του τηλεφώνου σας, έτσι ώστε να σας αποστέλλεται κάποιο γραπτό μήνυμα με κωδικό για να πιστοποιήσετε την είσοδο σας στη υπηρεσία. Τι γίνεται, όμως, με αυτούς τους αριθμούς τηλεφώνου που δίνουμε;

Δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε για κάθε υπηρεσία-εφαρμογή εκεί έξω, αλλά τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το Facebook μαθαίνουμε για ακόμη ένα "σκανδαλάκι". Το κοινωνικό δίκτυο προσφέρει τη δυνατότητα 2FA από το 2011 και μάλιστα για πολύ μεγάλο διάστημα απαιτούσε τον αριθμό τηλεφώνου εάν ήθελες να στήσεις μια Facebook Page, με πρόσχημα την ασφάλεια. Αποδεικνύεται, όμως, ότι ο τηλεφωνικός αριθμός χρησιμοποιείται από την εταιρεία τόσο για το σερβίρισμα στοχευμένων διαφημίσεων (όταν πρόκειται για επιχείρηση), όσο και ως όρος αναζήτησης για κάποιον χρήστη που γνωρίζει τον αριθμό και θέλει να δει το προφίλ της επιχείρησης.

Η ανακάλυψη έγινε από τον ιδιοκτήτη του Emojipedia, Jeremy Burge, ο οποίος είχε δηλώσει τον τηλεφωνικό αριθμό του όταν δημιούργησε την αντίστοιχη Facebook Page. Τα χρόνια πέρασαν και η Facebook έπαψε να απαιτεί τον τηλεφωνικό αριθμό για τη λειτουργία 2FA, με αποτέλεσμα ο Burge να αναζητήσει τρόπο διαγραφής του από τις ρυθμίσεις του λογαριασμού του. Εκεί διαπίστωσε ότι η Facebook δεν προσφέρει καμία τέτοια επιλογή και αρκείται απλά στην εμφάνιση του τηλεφωνικού αριθμού μόνο στους φίλους. Επιπλέον, σημειώνει ότι ο αριθμός αυτός μοιράζεται από τη Facebook στα Instagram και WhatsApp, υπηρεσίες που επίσης της ανήκουν.

Τι κρατάμε απ' όλα αυτά; Εάν έχετε δηλώσει τον τηλεφωνικό αριθμό σας στο Facebook, τότε δεν μπορείτε να τον διαγράψετε, τουλάχιστον όχι μέχρι σήμερα. Εάν θέλετε να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία πιστοποίησης σε δύο βήματα (2FA - Two Factor Authentication) μπορείτε να το κάνετε και μέσω εφαρμογών όπως είναι το Google Authenticator.

[via]

Vangelis Kompos

Έχει επαφή με τα κομπιούτερζ από όταν απέκτησε πιτσιρικάς ένα Sinclair ZX81 με ένα ολόκληρο Kbyte μνήμης Ram, μπούκαρε στα ίντερνετς από την εποχή των BBS και των modem 1200bps.
Αποτελεί πλέον προστατευόμενο είδος καθώς επιμένει να λατρεύει τα windows, να μένει μακριά από μήλα οποιασδήποτε μορφής και να χρησιμοποιεί κουρδιστό μηχανικό ρολόι. Τρέχα γύρευε…

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Meta: Κέρδη για τους creators και από τα videos που περιλαμβάνουν μουσική

26 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Συνεχίζονται οι κινήσεις από πλευράς Meta για να κρατά χαρούμενους τους δημιουργούς περιεχομένου. Εκτός από νέα εργαλεία που κάνουν την ζωή τους πιο εύκολη, η Meta φροντίζει να ανοίγει νέα κανάλια εσόδων και ...

Facebook Feeds: Η νέα καρτέλα στο κοινωνικό δίκτυο για χρονολογική εμφάνιση των posts

22 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε την προσθήκη της νέας καρτέλας “Feeds” στις mobile εφαρμογές του Facebook, απ’ όπου οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν το περιεχόμενο σε χρονολογική σειρά και να επιλέγουν φίλτρα για την ...

Facebook: Δοκιμές για να έχεις έως 5 προφίλ κάτω από τον ίδιο λογαριασμό

15 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ξεκίνησε τις δοκιμές για να δώσει την δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται έως 5 προφίλ στο Facebook, μια αλλαγή που αν τελικά προχωρήσει θα φέρει μια τεράστια αλλαγή στην ...

Meta: Καμία προμήθεια από τους δημιουργούς περιεχομένου έως το 2024

30 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Ο μοναδικός τρόπος να παραμείνεις ανταγωνιστικός στην κατηγορία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι να υπάρχει διαρκώς νέο περιεχόμενο που θα κρατά το ενδιαφέρον των χρηστών. Για να έχεις περιεχόμενο, θα ...

Facebook Groups: Επανασχεδιασμός με στοιχεία που θυμίζουν το Discord

30 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει μεγάλες αλλαγές στην εμφάνιση και τη λειτουργικότητα των Facebook Groups, οι οποίες δοκιμάζονται ήδη σε ορισμένες ομάδες χρηστών και αναμένονται σε όλο τον κόσμο μέσα στους ...

Facebook και Instagram αφαιρούν άμεσα περιεχόμενο που σχετίζεται με χάπια αποβολής

28 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Στον απόηχο της απόφασης του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ να ανατρέψει το συνταγματικό δικαίωμα των γυναικών στην έκτρωση, η οποία έχει φέρει αναμενόμενα σωρεία αντιδράσεων σε όλο τον κόσμο, τα Facebook και ...

Meta: Μετονομάζει το Facebook Pay σε Meta Pay και περιμένει 1 δισ. χρήστες στο metaverse μέχρι το 2030

27 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta συνεχίζει με το rebranding όλων των υπηρεσιών της και σειρά παίρνει η υπηρεσία mobile πληρωμών Facebook Pay, η οποία μετονομάζεται πλέον σε Meta Pay. Πέραν της αλλαγής του ονόματος, δεν φαίνεται να ...

Αναφορά για ριζικό επανασχεδιασμό του Facebook με σκοπό να ανταγωνιστεί το TikTok

26 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η επιτυχία του TikTok έχει θορυβήσει ιδιαίτερα τη Meta, η οποία δεν σκοπεύει να περιορίσει τις…απαντήσεις της απλά στην αντιγραφή λειτουργιών από την πλατφόρμα της ByteDance. Η ιστοσελίδα The Verge κατάφερε να ...

Facebook Messenger: Προστίθεται ξεχωριστή καρτέλα Calls

02 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ενισχύει ακόμη περισσότερο την εφαρμογή Facebook Messenger με την προσθήκη της καρτέλας Calls στις εκδόσεις της για συσκευές Android και iOS, έτσι ώστε οι χρήστες να έχουν τη δυνατότητα πραγματοποίησης ...

Facebook: 1 στους 4 ανθρώπους στον κόσμο το επισκέπτεται καθημερινά

01 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Πολλά έχουν ειπωθεί για τη Meta τα τελευταία χρόνια και το νεανικό κοινό που εγκαταλείπει το Facebook, αλλά τα νούμερα δείχνουν πως η εταιρεία εξακολουθεί να βλέπει σχεδόν το 1/4 του παγκόσμιου πληθυσμού να ...

Loader
techgear_icon