up_icon
Facebook

Facebook: Ρεκόρ εσόδων παρά το App Tracking Transparency της Apple

29 Ιουλίου 2021 Antonia Gouvedari

Facebook: Ρεκόρ εσόδων παρά το App Tracking Transparency της Apple

Η απόφαση της Apple να ασκήσει κατά το μέγιστο δυνατό έντονες πιέσεις στους ανταγωνιστές της με την προσθήκη του App Tracking Transparency στο iOS 14.5 για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις από τη Facebook.

Επί της ουσίας, η Apple αποφάσισε να θέσει σε εφαρμογή τη νέα πολιτική προστασίας των δεδομένων των χρηστών, απαιτώντας από τους developers εφαρμογών να ζητούν ρητά τη συγκατάθεση τους για τη συλλογή των δεδομένων τους και την παρακολούθηση της δραστηριότητάς τους.

Βάσει της ενέργειας της εταιρείας φυσικό επακόλουθο ήταν ότι όλοι οι δημιουργοί εφαρμογών, όπως είναι και η Facebook, θα βρεθούν αντιμέτωποι με τρομερές αλλαγές στο μοντέλο των διαφημίσεων τους, με σοβαρό αντίκτυπο και στα κέρδη τους.

Από την «πληττόμενη» πλευρά, ο CEO της Facebook, Mark Zuckerberg, είχε αναφέρει ότι η Apple δεν αποσκοπεί στην προστασία των χρηστών της, αλλά ότι επιχειρεί με έμμεσο τρόπο να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Σε μία προσπάθεια να σώσει την κατάσταση, η Facebook στράφηκε προς τους χρήστες εμφανίζοντας μία σειρά μηνυμάτων στις εφαρμογές της, επιχειρώντας να τους πείσει για την αποδοχή της παρακολούθησης της δραστηριότητας τους.

Ποιος ήταν ο αντίκτυπος των ενεργειών της Apple για τα κέρδη της Facebook;

Η Facebook εξακολουθεί να συγκεντρώνει δισεκατομμύρια έσοδα από τη διαφήμιση, όπως αποδεικνύεται από τα τελευταία αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου του 2021.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2021 σημείωσε έσοδα από τις διαφημίσεις ύψους 28 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μία αύξηση που αποτυπώνεται με το ποσοστό του 56% συγκριτικά με πέρυσι. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τον διπλασιασμό των κερδών της εταιρείας, κερδίζοντας 10.4 δισεκατομμύρια δολάρια σε αντίθεση με τα 5.2 δισεκατομμύρια δολάρια του 2020.

Ωστόσο, ο CFO της Facebook, David Wehner παραδέχτηκε ότι το πλήγμα των νέων κανόνων της Apple αναμένεται κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας Branch Metrics, λιγότερο από το 33% των χρηστών iOS έχουν επιτρέψει την παρακολούθηση της δραστηριότητας τους, ενώ το υπόλοιπο 67% των χρηστών iOS αρνήθηκαν κατηγορηματικά τη συλλογή των δεδομένων τους. Επομένως, το ποσό που δαπανούσαν οι διαφημιζόμενοι για την προβολή τους σε συσκευές iOS μειώθηκε κατά ένα τρίτο από την 1η Ιουνίου έως την 1η Ιουλίου.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr

[via]

Antonia Gouvedari

Μία ενθουσιώδης millennial δημοσιογράφος που εισήλθε στον digital κόσμο και μαγεύτηκε εξ ολοκλήρου! Τρέφω ιδιαίτερη αδυναμία στις σειρές και τις ταινίες και είμαι υπέρ το δέον εθισμένη στα social platforms! Μέλημα μου; Η ακριβέστερη και συνάμα πιο απλουστευμένη παρεχόμενη τεχνολογική πληροφόρηση για τα μάτια σας και μόνο!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΣΧΟΛΙΑ
read more

Πρόστιμο - ρεκόρ €1.2 δισ. κατά της Meta από την ΕΕ

22 Μαΐου 2023 Christos Elpidis

Με πρόστιμο - ρεκόρ ύψους €1.2 δισ. «ραπίζει» η Ευρωπαϊκή Ένωση τη Meta λόγω της πολιτικής μεταφοράς δεδομένων των Ευρωπαίων χρηστών σε servers των ΗΠΑ. Μετά από μακρόχρονη έρευνα, η αρμόδια αρχή της ΕΕ ...

Mark Zuckerberg: Ετοιμάζουμε AI agents για δισεκατομμύρια χρήστες

03 Μαΐου 2023 Christos Elpidis

Η Meta δεν θα μπορούσε να μην συμμετέχει στο πανηγύρι που έχει στηθεί γύρω από την Τεχνητή Νοημοσύνη τους τελευταίους μήνες, με τον Mark Zuckerberg να δηλώνει στην πρόσφατη ενημέρωση των μετόχων πως πρόκειται ...

Facebook Messenger: Τώρα παίζεις και multiplayer games στις video κλήσεις

06 Απριλίου 2023 Christos Elpidis

Η Meta επιθυμεί να καταστήσει ακόμα πιο διασκεδαστικές τις video κλήσεις που πραγματοποιούν οι χρήστες μέσω του Facebook Messenger, ανακοινώνοντας ότι στο εξής μπορούν κατά τη διάρκεια τους να παίζουν ...

Meta: Θα δώσει η ίδια την επιλογή μη παρακολούθησης σε Facebook και Instagram

31 Μαρτίου 2023 Christos Elpidis

Η Meta ενέδωσε στις πιέσεις της ΕΕ και φαίνεται ότι θα δώσει τελικά τη δυνατότητα στους χρήστες να απορρίψουν την παρακολούθηση τους από τις εφαρμογές Facebook και Instagram, οι οποίες ακολουθούν αυτήν την ...

Meta: Οριστικό τέλος στα NFTs σε Instagram και Facebook

14 Μαρτίου 2023 Christos Elpidis

Η τρέλα των NFTs δεν κράτησε πολύ, καθώς οι χρήστες παγκοσμίως έπαψαν να ενδιαφέρονται αρκετά γρήγορα και όσοι επένδυσαν μεγάλα ποσά για να αγοράσουν ψηφιακά έργα μάλλον το έχουν μετανιώσει πικρά. Το τελευταίο ...

Facebook Messenger: Ενσωματώνεται και πάλι στην κύρια εφαρμογή του Facebook

08 Μαρτίου 2023 Christos Elpidis

Πριν από σχεδόν 10 χρόνια (9 για την ακρίβεια) η τότε Facebook έπαιρνε τη μεγάλη απόφαση να διαχωρίσει το Messenger από την κύρια εφαρμογή του κοινωνικού δικτύου και να το λανσάρει ως αυτόνομη πλατφόρμα ...

Meta: Λανσάρει το LLaMA και ετοιμάζει AI περσόνες για Facebook, Instagram κλπ.

28 Φεβρουαρίου 2023 Christos Elpidis

Ενδιαφέρουσες οι εξαγγελίες από πλευράς Mark Zuckerberg μέσα στο χαλαρό τριήμερο για την χώρα μας, με τον CEO της Meta να επιλέξει τον προσωπικό λογαριασμό του στο Facebook προκειμένου να ανακοινώσει το δικό ...

Meta: Συμφώνησε να πληρώσει $725 εκατ. για το σκάνδαλο Cambridge Analytica

25 Δεκεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Το μεγαλύτερο, ίσως, σκάνδαλο στην ιστορία της Meta και αυτό που ουσιαστικά αποτέλεσε την κύρια αφορμή για να χαθεί σε έναν κατά πολύ μεγάλο βαθμό η όποια εμπιστοσύνη στην εταιρεία και στο κοινωνικό δίκτυο ...

Meta: Νέα εργαλεία για την προστασία των νεαρών χρηστών

22 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta συνεχίζει να βρίσκεται στο στόχαστρο των αρμόδιων ρυθμιστικών αρχών παγκοσμίως για πληθώρα ζητημάτων που αφορούν την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των χρηστών στα Facebook και Instagram, με αποτέλεσμα να...

Facebook: Τέλος στην εμφάνιση πολιτικών, θρησκευτικών και σεξουαλικών προτιμήσεων

20 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Κάποτε το Facebook ζητούσε να μοιραστείς οτιδήποτε αφορά την προσωπική σου ζωή, αλλά πλέον βλέπουμε πως οι προτεραιότητες της Meta έχουν αλλάξει. Η εταιρεία έχει αρχίσει να ενημερώνει τους χρήστες ότι από την ...

Loader
please wait
techgear_icon