up_icon
Facebook

Facebook: Ρεκόρ εσόδων παρά το App Tracking Transparency της Apple

29 Ιουλίου 2021 Antonia Gouvedari

Facebook: Ρεκόρ εσόδων παρά το App Tracking Transparency της Apple

Η απόφαση της Apple να ασκήσει κατά το μέγιστο δυνατό έντονες πιέσεις στους ανταγωνιστές της με την προσθήκη του App Tracking Transparency στο iOS 14.5 για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις από τη Facebook.

Επί της ουσίας, η Apple αποφάσισε να θέσει σε εφαρμογή τη νέα πολιτική προστασίας των δεδομένων των χρηστών, απαιτώντας από τους developers εφαρμογών να ζητούν ρητά τη συγκατάθεση τους για τη συλλογή των δεδομένων τους και την παρακολούθηση της δραστηριότητάς τους.

Βάσει της ενέργειας της εταιρείας φυσικό επακόλουθο ήταν ότι όλοι οι δημιουργοί εφαρμογών, όπως είναι και η Facebook, θα βρεθούν αντιμέτωποι με τρομερές αλλαγές στο μοντέλο των διαφημίσεων τους, με σοβαρό αντίκτυπο και στα κέρδη τους.

Από την «πληττόμενη» πλευρά, ο CEO της Facebook, Mark Zuckerberg, είχε αναφέρει ότι η Apple δεν αποσκοπεί στην προστασία των χρηστών της, αλλά ότι επιχειρεί με έμμεσο τρόπο να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Σε μία προσπάθεια να σώσει την κατάσταση, η Facebook στράφηκε προς τους χρήστες εμφανίζοντας μία σειρά μηνυμάτων στις εφαρμογές της, επιχειρώντας να τους πείσει για την αποδοχή της παρακολούθησης της δραστηριότητας τους.

Ποιος ήταν ο αντίκτυπος των ενεργειών της Apple για τα κέρδη της Facebook;

Η Facebook εξακολουθεί να συγκεντρώνει δισεκατομμύρια έσοδα από τη διαφήμιση, όπως αποδεικνύεται από τα τελευταία αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου του 2021.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2021 σημείωσε έσοδα από τις διαφημίσεις ύψους 28 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μία αύξηση που αποτυπώνεται με το ποσοστό του 56% συγκριτικά με πέρυσι. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τον διπλασιασμό των κερδών της εταιρείας, κερδίζοντας 10.4 δισεκατομμύρια δολάρια σε αντίθεση με τα 5.2 δισεκατομμύρια δολάρια του 2020.

Ωστόσο, ο CFO της Facebook, David Wehner παραδέχτηκε ότι το πλήγμα των νέων κανόνων της Apple αναμένεται κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας Branch Metrics, λιγότερο από το 33% των χρηστών iOS έχουν επιτρέψει την παρακολούθηση της δραστηριότητας τους, ενώ το υπόλοιπο 67% των χρηστών iOS αρνήθηκαν κατηγορηματικά τη συλλογή των δεδομένων τους. Επομένως, το ποσό που δαπανούσαν οι διαφημιζόμενοι για την προβολή τους σε συσκευές iOS μειώθηκε κατά ένα τρίτο από την 1η Ιουνίου έως την 1η Ιουλίου.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr

[via]

Antonia Gouvedari

Μία ενθουσιώδης millennial δημοσιογράφος που εισήλθε στον digital κόσμο και μαγεύτηκε εξ ολοκλήρου! Τρέφω ιδιαίτερη αδυναμία στις σειρές και τις ταινίες και είμαι υπέρ το δέον εθισμένη στα social platforms! Μέλημα μου; Η ακριβέστερη και συνάμα πιο απλουστευμένη παρεχόμενη τεχνολογική πληροφόρηση για τα μάτια σας και μόνο!

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Facebook Messenger: Δοκιμές για end-to-end κρυπτογράφηση και στις προσωπικές συνομιλίες

12 Αυγούστου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε ότι επεκτείνει τις δοκιμές του συστήματος end-to-end κρυπτογράφησης στις μεμονωμένες συνομιλίες του Facebook Messenger, μια κίνηση που έρχεται πολλά χρόνια μετά το λανσάρισμα που έγινε το 2016...

Meta: Κέρδη για τους creators και από τα videos που περιλαμβάνουν μουσική

26 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Συνεχίζονται οι κινήσεις από πλευράς Meta για να κρατά χαρούμενους τους δημιουργούς περιεχομένου. Εκτός από νέα εργαλεία που κάνουν την ζωή τους πιο εύκολη, η Meta φροντίζει να ανοίγει νέα κανάλια εσόδων και ...

Facebook Feeds: Η νέα καρτέλα στο κοινωνικό δίκτυο για χρονολογική εμφάνιση των posts

22 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε την προσθήκη της νέας καρτέλας “Feeds” στις mobile εφαρμογές του Facebook, απ’ όπου οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν το περιεχόμενο σε χρονολογική σειρά και να επιλέγουν φίλτρα για την ...

Facebook: Δοκιμές για να έχεις έως 5 προφίλ κάτω από τον ίδιο λογαριασμό

15 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ξεκίνησε τις δοκιμές για να δώσει την δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται έως 5 προφίλ στο Facebook, μια αλλαγή που αν τελικά προχωρήσει θα φέρει μια τεράστια αλλαγή στην ...

Meta: Καμία προμήθεια από τους δημιουργούς περιεχομένου έως το 2024

30 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Ο μοναδικός τρόπος να παραμείνεις ανταγωνιστικός στην κατηγορία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι να υπάρχει διαρκώς νέο περιεχόμενο που θα κρατά το ενδιαφέρον των χρηστών. Για να έχεις περιεχόμενο, θα ...

Facebook Groups: Επανασχεδιασμός με στοιχεία που θυμίζουν το Discord

30 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει μεγάλες αλλαγές στην εμφάνιση και τη λειτουργικότητα των Facebook Groups, οι οποίες δοκιμάζονται ήδη σε ορισμένες ομάδες χρηστών και αναμένονται σε όλο τον κόσμο μέσα στους ...

Facebook και Instagram αφαιρούν άμεσα περιεχόμενο που σχετίζεται με χάπια αποβολής

28 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Στον απόηχο της απόφασης του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ να ανατρέψει το συνταγματικό δικαίωμα των γυναικών στην έκτρωση, η οποία έχει φέρει αναμενόμενα σωρεία αντιδράσεων σε όλο τον κόσμο, τα Facebook και ...

Meta: Μετονομάζει το Facebook Pay σε Meta Pay και περιμένει 1 δισ. χρήστες στο metaverse μέχρι το 2030

27 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta συνεχίζει με το rebranding όλων των υπηρεσιών της και σειρά παίρνει η υπηρεσία mobile πληρωμών Facebook Pay, η οποία μετονομάζεται πλέον σε Meta Pay. Πέραν της αλλαγής του ονόματος, δεν φαίνεται να ...

Αναφορά για ριζικό επανασχεδιασμό του Facebook με σκοπό να ανταγωνιστεί το TikTok

26 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η επιτυχία του TikTok έχει θορυβήσει ιδιαίτερα τη Meta, η οποία δεν σκοπεύει να περιορίσει τις…απαντήσεις της απλά στην αντιγραφή λειτουργιών από την πλατφόρμα της ByteDance. Η ιστοσελίδα The Verge κατάφερε να ...

Facebook Messenger: Προστίθεται ξεχωριστή καρτέλα Calls

02 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ενισχύει ακόμη περισσότερο την εφαρμογή Facebook Messenger με την προσθήκη της καρτέλας Calls στις εκδόσεις της για συσκευές Android και iOS, έτσι ώστε οι χρήστες να έχουν τη δυνατότητα πραγματοποίησης ...

Loader
techgear_icon